פורסם 2009 ביולי 2616 שנים המשחק לא הולך להיות OPEN WORLD, יהיו בו 2 שטחים גדולים מרכזיים + עוד כמה שטחים קטנים ומרוכזים שישמרו את הסגנון הישן של ID. יכול להיות שהוא יהיה בערך כמו WOLFENSTEIN החדש (שבמקור היה OPEN WORLD אבל אחרי משהו כמו שנתיים של פיתוח הבינו שזה לא יעבוד), העיר תיהיה פתוחה ותיתן שטח גדול שבחלקו יהיו גם רעים, ברגע שתיכנס למשימה המשחק יהיה יותר OLD SCHOOL ID SHOOTER אבל בכל זאת יהיה לך יותר מקום מאשר ב Q ו D. כמובן שהמרוצים יהיו עם מסלול ולא שטח פתוח. הם גם אמרו שתוכל לעשות סיבובים בשטחים הגדזולים ולגלות דברים.
פורסם 2009 ביולי 2616 שנים כמו שאומרים על תסתכל על קנקן, בעיקר כשמדובר בסרטוני הדגמה טכנים שצולמו במצלמה בתערוכה אבל אם אתה מפחד על הגרפיקה הנה כמה תצלומי מסך מהמשחק: אישית ממש לא הייתי דואג לגרפקיה בעיקר לא לכשמודבר ב ID ומנוע גרפי החדש שלה. השאלה איך המשחקיות תיהיה בינתיים השילוב של עולם פוסט אפוקלפטי שאתה צריך להלחם והתחרות בו כדי לשרוד נשמע לא רע, מהתיאור שלהם זה נשמע קצת כמו המשחק FREELANCER (למי שמכיר) רק על כדור הארץ והרכב שלך זה הWEAPON OF CHOICE... עריכה עוד 3 תמונות מהמשחק עצמו שיצאו לפני שנתיים (וצולמו במצלמה) רק בשביל שתוכל לתאר את זה יותר טוב. התמונות האלה מופיעות בכל מקום והן לא לקוחות מתוך המשחק כי אחרת היית רואה את זה - FPV -מראה ממבט ראשון)
פורסם 2009 ביולי 2616 שנים זה תמונות מהדמו של המנוע, המנוע יכול להציג תמונה כזו שזה מדהים. הבעיה היא ש PS3 ו XBOX360 זה חרא ושבמחשב יוסיפו רק רזולוציות גבוהות. המשחק יראה טוב אבל קשה לי להאמין שהוא יראה כמו הדמו של TECH5.
פורסם 2009 ביולי 2616 שנים מחבר דרך אגב שם המנוע החדש של ID הוא TECH 5 ומי שרוצה לראות הדגמה שלו באיכות טובה + הסברים יכול להציץ פה:http://www.gametrailers.com/video/tech-5-id-software/23275אחרי הדקה השישית אפשר לראות שטח בנוי וקצת יותר אנימציות של הדמיות.אבל אני מסכים עם HuGeMouTh, שבין היכולות שהוצגו לבין המוצר הסופי אחרי שיקבעו הדרישות ואחרי כל האופטמיזציה כרגיל יהיה הבדל משמעותי.
פורסם 2009 ביולי 2716 שנים לא ניראה לי. מנועי ה TECH תמיד השתמשו ב OPEN GL, ה DX שימש להר רק כגיבוי למי שיהיו בעיות. אני לא בטוח שהם ישתמשו ב DX10.
פורסם 2009 באוגוסט 1416 שנים Rage QuakeCon 09 TrailerCarmack talks PS3 vs. 360, id's three-game pipeline
פורסם 2009 באוגוסט 1516 שנים Creative Director Interviewhttp://www.gametrailers.com/video/creative-director-rage/54283
פורסם 2009 באוגוסט 1516 שנים היילפי הגרפיקה זה דומה לפלוט 3 , לא ניראה לי שיש למשחק דרישות גבוהות כמו לקריסיס הלא מוצלח במנוע , דומה לדום 3 , ניראה מישחק השנה ל2010 .רוני
פורסם 2009 באוגוסט 1516 שנים למה אתם משווים RPG ל FPS יש ל ID יתרון אחד על BETH SOFT, המשחקים של ID לא גורמים לך להרדם אחרי כמה שעות... אין לך דקה לנוח במשחקים של ID. בנוסף מדובר באחד מהמנועים הכי מדהימים שעשו עד היום, הדרישות יהיו מאוד גבוהות (למרות שלא כמו ב TECH הקודמים שבקושי הצליחו להפעיל אותם שהם יצאו).
פורסם 2009 באוגוסט 1516 שנים יש לך איזה אימות לגבי הדרישות? אל תשכח שהמשחק יוצא גם ל360/PS3 מה שאומר שהדרישות לא יכולות להיות כאלה בשמיים, מה גם שלפי המשחקים הקודמים של ID גם כרטיסי מסך בינוניים הסתדרו איתם אחלה ולא הייתה כבדות במשחק.ובסה"כ אולי המשחק מזכיר את FO3 בגלל שמדובר באותה סביבת משחק אפוקליפטית ויש בו קצת אלמנטים של RPG אבל בעיקרו המשחק הוא FPS טהור ולא מתיימר להיות משו אחר.
פורסם 2009 באוגוסט 1516 שנים עם TECH 3 כרטיסי מסך לא הסתדרו כל כך טוב מהתחלה (TECH 4 בכללי לא היה שדרוג גדול, הוא גם התבסס על TECH 3 ולא היה מנוע חדש).המשחק לא נכנס על 2 דיסקים מה שאומר שהוא יהיה בסביבות ה 16G, וזה גירסת ה XBOX, במחשב יש עוד תוספות לרזולוציות גבוהות יותר וכו' מה שאומר שיש סיכוי גדול שהדרישה תיהיה 20G ויותר.בניגוד לחברות אחרות ID יוצרים טקסטורות ענק ואז מקטינים אותן ולכן כל טקסטורה תופסת יותר מקום ודורשת יותר כוח עיבוד (אבל גם ניראת יותר טוב ויותר נוחה לעבודה).הפרטים הקטנים במשחק הזה מפחידים, הרבה יותר מבכל משחק שיצא עד היום. מלא פרטים על האנשים וגם הסביבה מאוד מפורטת.המשחק ככל הניראה ישתמש ב HAVOK/פיסיקס ולפי מה שהם הראו ואמרו הם ישתמשו בזה הרבה (במיוחד במרוצים).
פורסם 2009 באוגוסט 1616 שנים Megatextures זה רק לתוואי השטח, היה כבר שימוש בזה בET:QW, זה לא דורש כוח ביצועים נוסף, בהתחשב MT תוכננה לStreaming בדומה למודל הטקסטורות של UE3 צריכת הזכרון שלה פר טקסל הרבה יותר נמוכה משימוש בפסיפס טקסטורות רגיל.האנשים, כל שאר הפרטים משתמשים בטקסטורות בגודל סטנדרטי, MT זה לא משהו מיוחד, סה"כ טקסטורה גדולה עם מודל ריבוב וסטרימינג יעודי היא נועדה למנוע את החזרה שרואים כאשר משתמשים במספר טקסטורות קטנות יותר בפסיפס בעיקר כשאשר יש המון mipmapping בסיטואציות שבהן יש שטח צפיה יחסי מאוד גדול.בכל מקרה Tech4 לא קשור ל Tech3, הוא נבנה מ-0 כמעט, וTech5 הוא DirectX בסיסו, משחקי OpenGL על חלונות מתו, יש לך XBOX360 וכבר הוכרז שהמשחק על MAC ירוץ עם אימולטור.ההכרזה של קארמאק ב QC לפני שנתיים על המעבר לפיתוח בלעדי בDX הייתה המסמר האחרון בארון הקבורה שלו על קונסולות לא ניידות, כל המפתחות שהיו דבוקות ל OGL נטשו אותו, מה לעשות בזמן העברת השליטה מהORB לקבוצת קרונוס היה המון בלאגן, ומפתחות כמו id וBioware זנחו את ה-API לטובת פלטפורמה יציבה יותר בזמנו.
פורסם 2009 באוגוסט 1616 שנים TECH 3 היה הבסיס ל TECH 4, למרות שבאמת בסופו של דבר חלק גדול מקוד נכתב מחדש.מאיפה המידע ש TECH 5 הוא DX9C (אני כותב גירסה כי ID אמרו בפרוש שהם לא עברו להשתמש בגירסה חדשה יותר)? לא ראיתי מקום שזה כתוב בו במפורש, ברוב המקומות שכן ראיתי אזכור של הנושא כתוב שהמנוע הוא OPENGL ו DX9C בדיוק כמו הקודמים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.