FPS גבוה מ-60 במסכי LCD - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

FPS גבוה מ-60 במסכי LCD


Animor

Recommended Posts

שלום,

יש לי שאלה, אולי מישהו פה יוכל לענות.

אני יודע שקצב הריענון של רוב מסכי ה-LCD מוגבל ל-60HZ, אפילו שזמן התגובה שלהם יכול להיות 4MS או 8MS.

זה אומר שגם אם כרטיס המסך מוציא יותר מ-60FPS, המסך יציג בפועל 60FPS.

אבל, שחקנים רבים של COD4 נשבעים שיש הבדל משמעותי בין 125FPS לבין 250FPS. לטענתם, ב-250FPS המשחק זורם יותר, חלק יותר, נראה פחות מקרטע. איזו סיבה יכולה להיות לתופעה כזו? הרי בשני המקרים המסך יציג לא יותר מ-60FPS.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום,

יש לי שאלה, אולי מישהו פה יוכל לענות.

אני יודע שקצב הריענון של רוב מסכי ה-LCD מוגבל ל-60HZ, אפילו שזמן התגובה שלהם יכול להיות 4MS או 8MS.

זה אומר שגם אם כרטיס המסך מוציא יותר מ-60FPS, המסך יציג בפועל 60FPS.

אבל, שחקנים רבים של COD4 נשבעים שיש הבדל משמעותי בין 125FPS לבין 250FPS. לטענתם, ב-250FPS המשחק זורם יותר, חלק יותר, נראה פחות מקרטע. איזו סיבה יכולה להיות לתופעה כזו? הרי בשני המקרים המסך יציג לא יותר מ-60FPS.

התשובה בתוך השאלה.

*הם יכולים להגיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ההבדל רלוונטי רק ל-COD4 ו-COD5 עקב באג במנוע הגרפי שמאפשר קפיצות לא מציאותיות ע"י קביעת מספר מסוים של FPS בקפיצות מדויקות (125, 250, 500 וכו'):

http://cod4boards.com/waw-pc/83974-cod-5-fps.html

http://codjumper.com/bouncing.php?cat=jumphelp

המשחק יהיה זורם באותה מידה בין אם תבחר ב-60, 125 או 250 FPS, ההבדל היחיד הוא האופציה לנצל את הבאג הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

60FPS זה משחק חלק בצורה מושלמת, בכל המשחקים. כל מי שאומר שהוא רואה הבדל מעל זה זה רק כי ניראה לו כי הוא רואה שכתוב מספר גבוהה.

מה שכן נכון זה באג ה FPS, מדובר בבאג הנפוץ ביותר בשוק המשחקים. אם אני זוכר נכון המקור שלו הוא ב ID TECH 2 או ID TECH 3, המשחק הראשון שהציג MP. אחרי שהמשחק יצא ID גילו באג שגורם לזה שב FPS מסויימים הקפיצה תיהיה "טובה" יותר, מזה גם התחיל כל הרעיון של ה TRICK JUMP. מסיבה לא ברורה אף פעם לא סדרו את הבאג הזה, מאז הוא קיים בכל מנוע שמבוסס על המנועים של ID.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

60FPS זה משחק חלק בצורה מושלמת, בכל המשחקים. כל מי שאומר שהוא רואה הבדל מעל זה זה רק כי ניראה לו כי הוא רואה שכתוב מספר גבוהה.

עם LCD זה נכון. אבל עם CRT בקצב רענון גבוה מ-60hz (או LCD 120hz אמיתי) אפשר להבחין ביותר מ-60fps וזה כן יכול לתרום לחוויה,

למרות שלא כל אחד ישים לב להבדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובות.

אני מכיר את הבאג המדובר (שמגיע מהמנוע הגראפי של quake3a המשמש גם את COD4), זו תכל'ס הסיבה המקורית בשלה שחקנים מבטלים את ה-vsync ומשחקים ב-FPS גבוה.

אבל שחקנים רבים פשוט "נשבעים" שהמשחק חלק יותר ב-250FPS ביחס ל-125FPS. הם בחנו את זה ללא תצוגת FPS (כך שלכאורה לא יכלו לדעת מראש מתי זה 125 ומתי 250). קשה לי להאמין שכולם משלים את עצמם...

חשבתי שאולי זה קשור לקריעת תמונה שמתרחשת באופן תדיר יותר ב-125 מאשר ב-250.

או אולי סינכרון טוב יותר עם קצב העדכון של ה-client עם שרת המשחק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...