צריך המלצה למצלמת וידאו דיגיטלית - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך המלצה למצלמת וידאו דיגיטלית


TheWizard

Recommended Posts

מכר מעוניין במצלמת דיגיטאלית, והוא מתעקש על סוני - למפני שאני מתחיל בבדיקות, ביקורות, סקרים וכיו"ב - למישהו יש נסיון עם זה? במיוחד עם דגמי סוני השונים? הוא דיי נעול על העניין (יש לו מצלמה דיגיטאלית של סוני שהוא משוכנע שהכי טובה בעולם, אישית אני לא אוהב את עדשות סוני - משהו בהם, משום מה, לא חד מספיק, אפילו בדגמים יקרים).

בקיצור זרקו כל נסיון וידע עם מצלמות דיגיטליות, ושוב רצוי , 10x.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לידידה שלי (להורים) יש מצלמת וידאו דיגיטלית של , היא גם מצלמת סטילס 1MP וגם וידאו. הוידאו יוצא ברמה יחסית גבוהה לפי מה שראיתי אצלה.

הוא מתחבר למחשב דרך Firewire.

המצלמה היא: DSC-PC110E

בעיקרון יש לסוני מצלמות דיגיטליות לפני מה שראיתי (לפי המצלמה הנ"ל) שהיא טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לידידה שלי (להורים) יש מצלמת וידאו דיגיטלית של Sony, היא גם מצלמת סטילס 1MP וגם וידאו. הוידאו יוצא ברמה יחסית גבוהה לפי מה שראיתי אצלה.

הוא מתחבר למחשב דרך Firewire.

המצלמה היא: Sony DSC-PC110E

גם לי יש 110 פצצה של מצלמה ;D

כיום משווק דגם 115

קצת יקרה אבל שווה כל שקל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מכר מעוניין במצלמת דיגיטאלית, והוא מתעקש על סוני - למפני שאני מתחיל בבדיקות, ביקורות, סקרים וכיו"ב - למישהו יש נסיון עם זה? במיוחד עם דגמי סוני השונים? הוא דיי נעול על העניין (יש לו דיגיטאלית של שהוא משוכנע שהכי טובה בעולם, אישית אני לא אוהב את עדשות - משהו בהם, משום מה, לא חד מספיק, אפילו בדגמים יקרים).

בקיצור זרקו כל נסיון וידע עם מצלמות דיגיטליות, ושוב רצוי , 10x.

בדגמים היקרים של המצלמות סטילס והוידאו הדיגיטליות משתמשים בעדשה של קרל זיס.. עדשות מצוינות.

בדגמים הזולים של ... ::)

בכ"א, אני בספק רציני אם הוא ירגיש באיכות בין דגם לדגם במצלמת דיגיטלית עם עדשה טובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי כבר גלישת ביקורות רצינית ביותר כל הלילה, כל דגמי 2003 של (כלומר 33, 38, 39, 70...) משתמשות בעדשות קרל זיס *10.

המצלמה האידיאלית לצרכיו, לדעתי, היא ה 33 - ה"בעיות" איתה זה כיוונים ידניים מאוד מאוד לא נוחים שכן הכל נעשה בעזרת ה touch screen (כפיצוי יש לה את הפוקוס וחשיפה אוטומטיים לנקודה, נוגעים בנקודה במסך המגע וזה מתאפס עליה). יש לה CCD ש 1 מ"פ.

ל 38 ו 39 יש בנוסף כיוון פוקוס ידני נוח בהרבה (עם טבעת), ל 38 יש streaming מיותר לגמרי ול 39 גם חיבור אינטרנט עם מודם מסופק או את'רנט כתוספת, גם כן מיותר לגמרי.

ל 70 יש גם את האינטרנט של ה 39, עם כיוון פוקוס *וחשיפה* ידניים (נוחים, עם טבעת) אך, בשונה ממנה, יש לה חיישן CCD של 2 מ"פ, דבר מצויין בתמונות סטילס (שהוא לא צריך) ובוידאו היא מצלמת ב 1.6 מ"פ (במקום ה 0.6 המקובל של ה 33-39) - כתוצאה מכך איכות הוידאו מעולה (רק באור בהיר, איכות הלילה של כולן נמוכה הן משום המצלמה עצמה והן בגלל שאין שליטה על ה gain, לכולם 7 lux בלבד, עלוב ביותר, אבל לכולן יש אינפרה לצילומי לילה בחושך מוחלט, דבר חביב אבל טוב רק מקרוב).

למרות איכות החיישן ב 70 אין, לדעתי, צורך בכך. האיכות, מבחינת רזולוציה, נמוכה בהרבה מ HDTV וגבוה בהרבה מטלויזיה רגיליה, השיפור לכן יראה רק במחשב. כל המצלמות הדיגיטליות של סוני בעלי רזולוציה אופקים של 520 קוים, טוב בהרבה מה 240 של האנלוגיות, כמו כן כל המצלמות בפורמט DV (גם microDV ו digital8 הפרופרייטרי שלהם) בעלי רוחב פס לצבעים הגדול מפי 3 ממצלמות אנלוגית, קול).

כמו כן אפשר לשקול את ה 19 של סוני, אין לה memory stick (ולכן אין אפשרות לצלם סטילס), אין לה כל כיוונים ידניים, יש לה CCD באיכות נמוכה יותר *אבל* גדול יותר ולכן צילומי הלילה שלה טובים בהרבה מכל מה שהוזכר כאן (למעט 70). אבל אני נגד שאי-אפשר לכוון בה שום כיוון ידני באופן גורף, לכן נראה לי הכי הגיוני שאמליץ לו על ה 33.

מה אתם אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...