Command & Conquer 4 - הכל כאן - עמוד 5 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Command & Conquer 4 - הכל כאן


LazyBoy

Recommended Posts

  • תגובות 128
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

RA3 הוא אכזבה , הגרפיקה מצועצעת , אין יותר מדיי אסטרטגיה , הממשק מאוד מאכזב - וזה ממש אבל

דווקא TIBERIUM WARS היה מוצלח יחסית ,

נקווה לטוב

מסכים לגמרי.. אני אהבתי את TIBERIUM WARS הוא היה ממש סבבה

האמת שאני חושב שבין כולם הכי אהבתי את GENERALS עם כל האנטרקס והערבים.. הייתי רוצה המשך של זה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...
  • 1 חודש מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר...

הבטא יורדת אצלי במהירות מיירבית - תוך פחות מ 20 דקות המשחק אצלי.

זו הודעה מלפני חודש.

יש עוד מישהו שמשחק בBETA?

אני מאוד אהבתי את המשחקיות החדשה.

אני עוד לא בטוח, בנתיים חסרים לי כמה אלמנטים שהוצאו מהמשחק וקרבות ענק ארוכים שלא קיימים במצב המשחק היחיד שקיים בבטא. בעצם זה נראה כאילו שרק ניסו לחסוך (ופיטורי צוות הפיתוח מעידים על כך) ולכן הוציאו כל סוג של ניהול משאבים או בניית בסיס בתואנה של "בסיס נייד", מה שמכריע את המשחק זה רק מי מרכיב שילוב טוב יותר של חיילים ומפזר אותם נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עוד לא בטוח, בנתיים חסרים לי כמה אלמנטים שהוצאו מהמשחק וקרבות ענק ארוכים שלא קיימים במצב המשחק היחיד שקיים בבטא. בעצם זה נראה כאילו שרק ניסו לחסוך (ופיטורי צוות הפיתוח מעידים על כך) ולכן הוציאו כל סוג של ניהול משאבים או בניית בסיס בתואנה של "בסיס נייד", מה שמכריע את המשחק זה רק מי מרכיב שילוב טוב יותר של חיילים ומפזר אותם נכון.

יש משהו במה שאתה אומר. אבל יצא משחקיות שונה מהרגיל שזה חידוש מרענן (מזכיר קצת את world in conflict).

אני משחק בעיקר ב5 על 5 ויש קרבות גדולים. יש גם חשיבות לעבודת צוות.

ניהול משאבים אין בכלל במשחק, אלא רק בשביל לעשות שידרוגים. ובנוסף יש UNLOCK לפי רמה, כך שאם אתה

רק התחלת אז אתה בחסרון משמעותי מול מישהו יותר וותיק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן. יש לך לבחור 3 סוגים: הגנה, התקפה וסיוע.

רק המגן יכול לבנות מבני הגנה בתור יחידות.

יש לכל שחקן כמות מוגבל של נקודות לצורך היחידות, אם משהו פורש הנקודות שלו מתחלקות בין הנשארים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, הבנתי שתהיה הגבלה לכמות היחידות לפי ניקוד.

אז בעצם עכשיו גבישי הטיבריום שנאספים משמשים לרכישת יחידות ושדרוגים בלבד.

על מה יש דגש עכשיו כדי לנצח קרב?

למשל ב-C&C3 המפתח היה בניה מהירה של בסיס והתחלת ייצור יחידות, כשלרוב המהיר מנצח.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הטיבריום לא משמש לרכישת יחדות אלא רק שידרוגים.

בעקרון הסגנון המשחק בבטא שיש 5 נקודות במפה שצריך להשתלט עליהם. הקבוצה שמחזיקה ביותר נקודות כאלה

מקבלת ניקוד לפי הזמן. בנוסף ניתן לקבל ניקוד ע"י איסוף טבריום אבל זה די זניח. דרך נוספת לקבל היא השמדה של יחידות יריב.

מקבלים נקודות לפי כמו שהיחידה נקודות היחידה עלתה. השמדת היחידה הראשית מביאה 50 נקודות.

אין קשר בין הנקודות שיש לך להזמנת יחדות לנקודות בשביל לנצח.

בצורה כללית מאוד כדי לנצח צריך שיתוף פעולה טוב. איסוף מהיר של הטיבריום כדי להגיע לשדרוגים חשובים. ולדעת לתפוס מקומות חשובים במפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...