פורסם 2009 ביולי 1016 שנים בגלל זה אתה מתכנן מראש לפני שאתה משחקאתה יכול לשבור את הראש בזה שאתה מנסה לשלב הכלאו שאתה יכול לגמור את כל העלילה ואחרי זה להתחיל לתפוס אותם
פורסם 2009 ביולי 1016 שנים חשבתי לרשום AA3, אבל הוא לא תסכל כ"כ כי ידעתי שהוא יהיה ככה.בכל מקרה, אפשר להגיד כמעט שכל משחק פלטפורמה שאפשר לעבור אותו רק בצורה אחת ויחידה.ועכשיו אני יכול להוסיף בבטחה Prototype, לאחר שסיימתי אותו.משחק ארור.קרבות בוס מיותרים.
פורסם 2009 ביולי 1116 שנים הזכירו בדיון הזה כבר כמה פעמים את America's Army 3 (ואף בעמוד הראשון פותח הדיון רשם שצריך לא לכלול אותו כי אי אפשר בכלל לשחק בו ) וגם לי אמרו כי יש בו מלא באגים וזה יכול להציג, אבל לא תיארתי לעצמי שזה עד כדי כך רע... בכל מקרה, משחק נוסף שאמנם הוא כיף לא נורמאלי ברוב הזמן זה המוד Project Reality למשחק Battlefield 2. המוד הזה, רוב הזמן, כל כך כיף שאני יכול להעביר שעות רצופות בלשחק בו בלילה בלי לשים לב לשעה. הבעיה היא שהוא כבד כל כך ומסורבל שלפעמים המחשב שלי לא סוחב מפות מסויימות, המשחק עצמו קורס ובכלל יש קטעים שפשוט נאנסים ואי אפשר לצאת מהאונס הזה בלי פשוט לחכות עד שהסיבוב יגמר.
פורסם 2009 ביולי 1116 שנים ריימן 2. משחק מעולה, אבל יש בו כמה קטעים מתסכלים. רק לא מזמן סיימתי אותו לראשונה לאחר כמה שנים טובות שלא נגעתי בו, בגלל שלא הצלחתי להביס את הבוס האחרון.
פורסם 2009 ביולי 1216 שנים פרוטוטייפ מחייב גיימפאד כנראה. כי גמרתי אותו בלי קושי יוצא דופן (ואני לא שחקן מיומן במיוחד).מוזר שלא הזכירו את סדרת Devil May Cry. השלישי יותר "מאתגר" ממתסכל (לפי ההגדרות שרצו פה), אבל בשורה התחתונה התיאשתי ממנו.DMC4 לעומת זאת סתם מתסכל. אתה משקיע את הזמן, מפתח מיומנות, מתקדם בקצב סביר, ואז בסוף יש 2 בוסים שדורשים רצף מאוד ספציפי של קומבואים בתזמון מושלם. חלקיק שניה מוקדם או מאוחר מדי - ותתחיל לטפס מההתחלה.מתישהו החלטתי להשתמש בטריינר. בלי אפשרות להפגע, עם 1-Hit Kills נדרה לי קרוב לשעה לגמור כל אחד משניהם בנפרד.
פורסם 2009 ביולי 1216 שנים משחק פשוט מעולה !! כל עוד זה בתוך ה-מוסך .. מחוץ זה כבר עניין מאוד מאוד מתסכל
פורסם 2009 ביולי 1216 שנים יש עוד משחק שרמת הקושי שלו גבוהה גם ברמה הכי נמוכה והוא xcom ufo defense . פעם תקפו לי את הבסיס בחודש הראשון או השני על הרמה הכי קלה ואז למדתי שיטה להגן על הבסיס בקלות (מתחבאים עושים קוקו ומוצאים מישהו שירה לחיזר בגב). אבל המשחק עצמו לא הכי קשה כי לומדים בסוף את הטקטיקה של שדה הקרב ושהחיזרים לא גאוני הדור. המשימה הכי מעצבנת במשחק היא terror mission כי אם אתה הורג אזרחים או החיזרים הורגים אותם אתה מקבל ציון גרוע מאוד. וחוץ מזה בterror missions צריך לקחת הרבה סיכון כדי לחפש חיזרים שיכולים לעשות לך מערבים. במשימות אחרות אפשר פשוט לעשות הפצצת פני השטח (מפוצצים כל דבר שזז וכל דבר שלא זז) ויש לרוב 3-4 אנשים מסתקלים בכל כיווין. אם איזה חיזר זז לפחות 2 יורים עליו ולפחות אחד auto cannon high explosives.
פורסם 2009 ביולי 1216 שנים רמת הקושי בשני משחקי x-com הראשונים לא שינתה כלום היה באג ידוע במשחק - בפעם הראשונה ששמרת, הוא היה בטעות הופך את רמת הקושי לקלה ביותר, והיית משחק ברמה הזו לכל אורך המשחק. הבאג הזה מעולם לא תוקן... במשחק השני, אחרי שהתלוננו על זה שהמשחק הראשון קל מדי (אפילו ברמת הקושי הקשה ביותר), המפתחים החליטו פשוט להפוך את המשחק להרבה יותר קשה, אבל הבאג עדיין היה שם, מה שאומר שכל רמות הקושי עדיין היו זהות (אבל הרבה יותר קשות מבמשחק הראשון).
פורסם 2009 ביולי 1216 שנים לא ידעתי על הבאג הזה. אחד המשחקים האהובים עלי ביותר בכל הזמנים. לפני שנה סיימתי את גירסת הPOCKET PC שלו בזמני הפנוי.
פורסם 2009 ביולי 1216 שנים במשחק השני, אגב, היו באגים יותר קריטיים, שגרמו לזה שאי אפשר היה לנצח במשחק.לדוגמה, ה-research tree bug המפורסם: אם היית מבצע את המחקר במשחק לא לפי סדר מסוים, אז אופציות מסויימות היו נחסמות, ופשוט אי אפשר היה להתקדם במשחק (ככה שאי אפשר היה לנצח).
פורסם 2009 ביולי 1216 שנים למי שמכיר- קווסט די ישן- The Riddle of Master Lu.ארוך מאד, וקשה בצורה לא נורמלית.
פורסם 2009 ביולי 1216 שנים Maya III עוד אחד מהמשחקים האלה ..אתה יכול לשבור את הראש שבועיים רצוףולא להתקדם מ"מ .... באיזשהו שלב באמצע נשברתי.
פורסם 2009 ביולי 1216 שנים מחבר קווסטים ישנים היו לרוב די מתסכלים (למרות שהצלחתי לסיים את רובם אם אני זוכר נכון). בעיקר בגלל שברובם לא ממש הייתה התחשבות בשחקן. לדוגמה היית יכול להתקדם המון במשחק ואז להתקע באזור מסויים בגלל שאין לך חפץ מסויים שהיית אמור להשיג בתחילת המשחק אבל עכשיו אתה לא יכול כבר לחזור אחורה (היום אין מצב שיעשו משחק כזה, פשוט לא יתנו לך להתקדם במשחק בלי שתשיג את אותו החפץ קודם כל). אני זוכר שקרה לי דבר כזה באחד הקווסטים של אינדיאנה ג'ונס והייתי חייב לשחק את הכל מההתחלה . אני בהחלט בעד אתגר במשחקים, אבל אני חושב שצריך להיות איזו שהיא התחשבות בשחקן בכל זאת, ולמנוע את זה שתגיע למצבים מתסכלים כאלה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.