פורסם 2009 ביולי 616 שנים שידרגתי לפני יותר מ24 שעות את מהירות האינטרנט בבזק ובזק בינלאומי מ1.5 ל4 מגה.עדיין לא לקחתי את הנתב האלחוטי אך אין שינוי במהירות.האם ישנם פעולות שעלי לעשות כדיי לקבל את המהירות החדשה?
פורסם 2009 ביולי 616 שנים לדבר עם 188(?) ולוודא שהם שידרגו לך את הקו אצלהם גם, אני מניח שאתה גם צריך מודם ADSL+2 ...
פורסם 2009 ביולי 616 שנים אתה רק צריך להתחבר עוד פעם.. תעשה ריסטארט לנתב\מודם...אם נשארה אותה מהירות אז או הבעיה אצל בזק או בזק בינלאומיאם יש לך נתב אתה יכול להכנס לתפריט שלו לבדיקת מהירות קו...
פורסם 2009 ביולי 616 שנים למיטב זכרוני בבזק זמן ההמתנה הוא 48 שעות, אלא אם נאמר אחרת...בכל מקרה, כמו שנאמר, יש צורך בניתוק והתחברות לפי שההגדרות יכנסו.תתקשר לבזק ולבזק בינ"ל ע"ל לבדוק תקינות הגדרות, אם אתה מוצא שהמהירות נשארת על 1.5 מגה.
פורסם 2009 ביולי 616 שנים א.תמיד טוב לודא עם 166 שאתה מסונכרן על המהירות ששודרגה (במידה ואתה לא יודע איך לבדוק במודם).אגב לגאונים של לעשות ריסט לנתב - ברגע שמעלים לך מהירות זה מרסט את הפורט והמודם מסתנכרן שוב !ב.אם אין לך כח לטלפונים יש דבר מדהים מדהים - מטורף ! - נכנסים לאתר www.bezeqint.net תחת תמיכה טכנית יש בדיקת מהירות ועושים בדיקת מהירות בלינק.אם אתה מגיע ל500 K - סימן ששודרגת - בהצלחה !
פורסם 2009 ביולי 716 שנים מחבר תודה אכן ההורדה היא בקצב של 500 ק"ב. אך אין באמת שינוי שמורגש מ1.5 ל4 מגה משום מה...
פורסם 2009 ביולי 716 שנים לאיזה הרגשה ציפית?אתה לא תקבל כלום מלבד יותר מהירות בהורדה.. אבל אם גודל האתר לא עולה על 1MB אז אל תצפה לשינויים דרסטיים..מה שכן תצפה זו הורדה יותר מהירה.. ז"א מה שקבלת בבדיקה שלך.
פורסם 2009 ביולי 716 שנים א.תמיד טוב לודא עם 166 שאתה מסונכרן על המהירות ששודרגה (במידה ואתה לא יודע איך לבדוק במודם).אגב לגאונים של לעשות ריסט לנתב - ברגע שמעלים לך מהירות זה מרסט את הפורט והמודם מסתנכרן שוב !שינוי ההגדרות בLDAP לא ינתק אותך וימשיך להגביל אותך למהירות הנמוכה גם אם ההגדרות בDSLAM שונו, עד להתנתקות וחיבור מחדש . כמו כן, עד כמה שידוע לי שינוי הגדרות בספקית לא מנתקות אותך ויש צורך בחיבור מחדש ע"מ להכניס אותן לתוקף. לכן הגיוני מאוד, בעיקר למישהו שדואג להיות מחובר כל הזמן או שמתשמש בנתב, לבצע ניתוק יזום וחיבור מחדש לפני שהוא מתחיל כל בדיקה אחרת.לא צריך לזלזל...תודה אכן ההורדה היא בקצב של 500 ק"ב. אך אין באמת שינוי שמורגש מ1.5 ל4 מגה משום מה...מהירות הגלישה תלויה בהרבה גורמים ולא רק במהירות ההורדה שלך. מהירות תשובה משרתי הDNS, מהירות מנוע הדפדפן והעומס על השרת המרוחק איפה שהאתר יושב גם ישפיעו על מהירות הגלישה. בחיבור עמוס של כמה מחשבים דרך נתב שינוי המהירות היה יכול להתבטא בשינוי מהירות הגלישה.
פורסם 2009 ביולי 716 שנים מחבר טוב תודה על העזרה קיבלתי את התשובה שחיפשתי.אכן טיפה המהירות גלישה גם השתפרה ועל מהירות ההורדה אין על מה לדבר.הבעיה נראה לי שמשפיעה כרגע על ביצועים יותר טובים הוא הדפדפן...שוב תודה.
פורסם 2009 ביולי 716 שנים שינוי ההגדרות בLDAP לא ינתק אותך וימשיך להגביל אותך למהירות הנמוכה גם אם ההגדרות בDSLAM שונו, עד להתנתקות וחיבור מחדש . כמו כן, עד כמה שידוע לי שינוי הגדרות בספקית לא מנתקות אותך ויש צורך בחיבור מחדש ע"מ להכניס אותן לתוקף. לכן הגיוני מאוד, בעיקר למישהו שדואג להיות מחובר כל הזמן או שמתשמש בנתב, לבצע ניתוק יזום וחיבור מחדש לפני שהוא מתחיל כל בדיקה אחרת.לא צריך לזלזל...מהירות הגלישה תלויה בהרבה גורמים ולא רק במהירות ההורדה שלך. מהירות תשובה משרתי הDNS, מהירות מנוע הדפדפן והעומס על השרת המרוחק איפה שהאתר יושב גם ישפיעו על מהירות הגלישה. בחיבור עמוס של כמה מחשבים דרך נתב שינוי המהירות היה יכול להתבטא בשינוי מהירות הגלישה.אחינו הLDAP בדרך כלל לא עושה את העבודה שלו זה א.ב.ברגע שמשדרגים אותך מנתקים אותך ועוד לפני שהסתנכרת על LDAP כבר במהירות הנכונה.ג.יותר פשוט קודם לבדוק באתר של הספק מאשר לעשות ריסט וכל חרטה אחרת.
פורסם 2009 ביולי 816 שנים שמע, אתה לא היחיד שעבד/עובד בבזק...אולי בעיסקי או איפה שאתה לא היית/נמצא ההגדרות בLDAP לא משנות, אבל אני הייתי עד לעשרות מקרים ש-א.ההגדרות בLDAP לא היו נכונות ו-ב. ההגדרות הלא תואמות הגבילו את המהירות.ג. בדיקה בספקית לא רלוונטית, זאת בדיקה ולא צעד לפתרון. אפשר לצאת מנקודת הנחה שהבנת שיש בעיה כי עשית בדיקת מהירות והיא לא הייתה תקינה. למשל במקרה של פותח הדיון:עדיין לא לקחתי את הנתב האלחוטי אך אין שינוי במהירות.
פורסם 2009 ביולי 816 שנים שמע....יפה הציטוט "של עדיין בלה בלה".כנראה אתה צריך ללמוד שלבי טיפול בתקלה !שלב א - אבחון !!! אבחון אבחון !.אחרי זה פיתרון !לא ביצעת איבחון אלא ישר נתת פיתרונות.אני הצעתי איבחון - כמובן עם פיתרון חבל"ז כולנו מבזבזים עליו כסף - 166 - מוקד מדהים אה ?בכל אופן אין טעם לעשות ריסט ומה לא לפני שעשית איבחון נכון לא ?
פורסם 2009 ביולי 816 שנים לא יקרה כלום אם תתקשר ל 166 ותבצע המחשת מהירות מולם!זו לא טרחה גדולה כל כך!
פורסם 2009 ביולי 816 שנים שמע....יפה הציטוט "של עדיין בלה בלה". כנראה אתה צריך ללמוד שלבי טיפול בתקלה ! שלב א - אבחון !!! אבחון אבחון !. אחרי זה פיתרון ! לא ביצעת איבחון אלא ישר נתת פיתרונות. אני הצעתי איבחון - כמובן עם פיתרון חבל"ז כולנו מבזבזים עליו כסף - 166 - מוקד מדהים אה ? בכל אופן אין טעם לעשות ריסט ומה לא לפני שעשית איבחון נכון לא ? וואו, אתה כנראה חי בעולם עצוב עצוב של תמיכה תכנית. :sigh: או שהחיים שלך הם כמו העבודה שלך או שאתה לא יודע להפריד ביניהם, לפחות אני מקווה שאתה כותב את זה בשעות העבודה ככה שאתה מקבל כסף בזמן שאתה מדבר כמו מדריך בקורס תומכים... החיים הם לא תסריט שיחה : אם הטוסטר לא עובד, אין צורך לשאול אותו מתי הוא עבד פעם אחרונה, פשוט תחבר אותו לשקע תקין. וקח את החיים בקלות, בעיקר באינטרנט. לילה טוב
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.