חויית קניה בKSP - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חויית קניה בKSP


lubian

Recommended Posts

אין מה לעשות, KSP היא רשת, עובדים בה עשרות מוכרים שונים. זה לא כמו חנות אחת, שאתה מכיר את המוכר שלה, הוא בעל הבית, אתה יודע אם הוא מבין או שהוא סתם חנות שכונתית.

ב-KSP יש מוכרים תותחים שעושים OC למחשב שלהם ומבינים כל דבר שקורה בשוק החומרה ויש מוכרים שבאו לעבוד אחרי ויודעים מה שאמרו להם.

וזה מתאים ב-99.9% לקהל היעד של הרשת - שלרוב הוא לא אותו אחד שנכנס לחנות ושואל איזה סטפינג יש להם במעבדים...

סטפינג הוא כבר לא מושג שדורש תואר ראשון.

מושג בסיסי שניתן להוסיף למפרט הטכני של המוצר, למוכרים שלא ממש מבינים מה הם מנסים למכור.

אפשר להפגין יותר ידע ללא התנשאות וגם למכור.

לא מציבים בחנות מוכר אהבל כי זה מתאים ל- 99.99% מקהל היעד של הרשת.

תרבות ה- "למה לי להשקיע בקונה הממוצע", השגורה בפיהם של כמה וכמה מוכרים ברשתות כאלה ואחרות, שגויה.

מוכר בחנות מחשבים לא צריך להיות אוברקלוקר. הוא פשוט צריך לדעת מה הוא מוכר, וטיפה מעבר.

לאחר ניסיון שלי, זו הסיבה שאני לא קונה בחנוית הדומות למוזכרת לעיל.

לא אוהב את המבט המזלזל של "עוד אחד שבא לקנות דיסק של 80 גיגה RAM" מהמתנשאים,

או את המבט המיימי של "אהממ...מעניין כמה שערות מהאף אני יכול למרוט במשיכה אחת..."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 86
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

skypc , pccnter , iqpc הן חנויות טובות.

skypc לוקה בהתנשאות אבל מקצועית ועם מחירים טובים ביחס לשוק.

iqpc נתנה לי שירות כה אדיב ומקצועי שאני ממשיך לקנות מהם וגם מפנה אנשים לשם. ואפילו המחירים טובים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

skypc , pccnter , iqpc הן חנויות טובות.

skypc לוקה בהתנשאות אבל מקצועית ועם מחירים טובים ביחס לשוק.

iqpc נתנה לי שירות כה אדיב ומקצועי שאני ממשיך לקנות מהם וגם מפנה אנשים לשם. ואפילו המחירים טובים.

זיגזג.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזכירו כאן את SKYPC אז אכתוב גם חוויה שלי איתם (המשך לחוויה שכתבתי לפני כמה עמודים עם KSP):

חלק א (יום שישי)

לאחר שהתברר לי שהזכרונות גרמו לבעיות שהיו לי (עיין פוסט קודם) התקשרתי אליהם ביום שישי בשעה 12:40. דיברתי עם יניב (אאל"ט)

לאחר שהסברתי לו שלא תהיה לי אפשרות להגיע אליהם אחרי יום ראשון למשך שלושה שבועות, הוא חיפש במשך 20 דקות חלופי

במלאי כדי שאוכל להחליפו. לאחר 20 דקות של חיפושים עקרים ובהתחשבות ברמת הדחיפות שלי הוא הסכים לשדרג את הזכרון לזכרון

יקר בהרבה בתוספת תשלום אפסית (כ20% מההפרש בפועל). כ"כ סוכם שהיות שאני מגיע מרחוק, אני אגיע ביום ראשון עם המחשב כולו,

אתקין את הזכרונות ואריץ 2 דקות MEMTEST לראות שאין בעיה עם תאימות הלוח אם והזכרונות (לפחות ברמה המינימלית).

חלק ב' (יום ראשון)

הגעתי לחנות, יניב בדיוק יצא. הסברתי לטכנאי שהיה שם את כל הסיפור מיום שישי ונעניתי בכך שאין מה לדבר ויש צורך לשלם 150 ש"ח

על הכנסת מחשב לבדיקה. לאחר כמה דקות של ויכוח הגיע יניב שאישר את מה שאמרתי והחליפו לי . 10 שניות של MEMTEST

והתגלה ERROR. פירקו לי במיוחד עוד סט של והפעם העבירו בדיקה מקיפה (על חשבונם כמובן) כדי שאני לא אצא ממורמר.

לדעתי יחס קצת יותר קשוב כשהגעתי לחנות היה נותן להם שם יותר טוב, למרות שלאחר האכזבה הראשונית שלי בהגעה לחנות עשו

הכל כדי להוציא אותי מרוצה (והצליחו).

מבחינת מקצועיות - איך שהמוכר שמע אותי שואל על גירסאות המעבדים מיד הבהיר לי איזה סטפינג כל מעבד במלאי ובכלל נשמע מקצועי.

ואם כבר כתבתי על SKYPC וKSP נוסיף מילה חמה מאוד על חנות בשם DATECH שנמצאת במרכז רעננה:

כחלק מבדיקת הבעיות שגרמו לשריפת המחשב הישן, חשדתי בספק כח (LIBERTY) שנותן מתח לא יציב. מצאתי את החשבונית וגיליתי

שעברו 3 שנים פחות שבוע מאז שקניתי אותו. הגעתי לחנות "מוכן לקרב" שהייתי בטוח שיהיה לי עם המוכר. קיבל את פני מוכר נחמד

מאוד שהחליף לי את הספק במקום באחד חדש מהשקית אפילו בלי לבקש לראות את החשבונית! לאחר מכן גם אמר לי שאני יכול לבוא אליו עם

המחשב החדש אם אני חושב שיש בעיות כאלו או אחרות עם תאימות הספק ללוח אם (קראתי על כמה מקרים כאלו בפורום של

GIGABYTE). קיבלתי שם יחס טוב מאוד ורציני.

הפורום מלא בת'רדים על תלונות על חנויות כאלו ואחרות אז החלטתי לכתוב כמה מילים טובות על חנויות שמספקות שירות טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא לא רק סניף כזה או אחר,אלא במדיניות של כלל הרשת כלפי הלקוח.

זאת מדיניות ששמה קצוץ על חוק הגנת הצרכן ורומסת ברגל גסה חוקים כתובים ונורמות התנהגות בסיסיות

ואני לא מדבר על שירות לקוחות מינימאלי שזה כבר הפך ללא רלבנטי גם ברשתות גדולות אחרות כמו אייבורי

אלא על מוסר אנושי בסיסי.

מספיק להציץ בכתב האחריות המגוחך שמופיע בגב הקבלה,כדי להבין שעם האחראיות הזאת אתה יכול מקסימום לנגב את הישבן.

מרגע שחתמת על כתב האחריות (ואידיוט מדופלם מי שעושה זאת )אתה לגמרי נתון לשרירות ליבם של עובדי הסניף.

בעיה נוספת שאנשים לא מודעים לה היא שהאחריות היא לקונה בלבד ולא למוצר וזה מנוגד לחוק ולנורמות המקובלות בענף.

תארו לעצמכם שקניתם בן שנה שעדיין באחראיות ואתם פונים למוסך של היבואן כדי לתקנו ושם אתם מגלים שהיבואן מודיע לכם

שהוא מצטער אבל האחראיות היא אך ורק לקונה המקורי של הרכב ולכן אתם יכולים לחפש מי ינענע אותכם.

זה בדיוק מה שקרה לי עם מחשב יד שנייה שקניתי מלקוח של- KSP (מחשב בן חצי שנה בסך הכול,שהספיק לעבוד אצלי שבועיים וחצי עד ששבק חיים).

במילים אחרות,אל תעיזו לקנות דברים יד שנייה שנרכשו ב-KSP ,מפני שאם הלקוח המקורי יכול לנגב את ישבנו עם תעודת האחריות

אז אתם אפילו לא תוכלו ליהנות מהתענוג המפוקפק הזה.

לחילופין אם קניתם סחורה ברשת הזאת ואתם מנסים למכור אותה בניסיון לשדרג את המחשב,אז מה שתקבלו תמורתה, אם בכלל יהיה עלוב ולא שווה את המאמץ

מפני שכולם כבר יודעים שגם מוצר חדש ושמור ושעדיין נימצא בתקופת האחריות לכאורה,אז הלכה למעשה אין לו שום אחריות כולשהיא.

אלא אם כן כמובן תמצאו פריאר נאיבי שלא מודע לעובדות,אבל אז אתם יוצאים בתור מניאקים על כך שדפקתם אותו ביודעין ומגיע לכם שתענשו.

רשת כמו KSP מחזיקה ארטלריה של עורכי דין שמטרתם לוודא שכל סעיף בתעודת אחריות חוקי לחלוטין ולהדוף אידיוטים חושבים שהם יודעים במעורפל איזה חוק ויכולים ללכת בראש שקט לבית המשפט. [br]פורסם בתאריך: 7.07.2009 בשעה 17:02:39


מי שאינו מבין במחשבים ואינו מבקש המלצות מחברים או הפורום שלנו לדוגמא רוב סיכויים להידפק.

כל חנות מוכרת דילים ומארזים שלמים.. ומוכרות מערכות מחשב מפלצתיות ב2K כולל מסך מקלדת ופועל שיגיע הביתה להרכיב לך את כל העסק.

אז מי שקונה בזול נדפק בגדול.

בקיצור אם אתה יודע מה אתה מרכיב ומתאים רכיבים הסיכוי שיכול לקרות משהו זה רק בגלל שהחלק היה דפוק או הרסת משהו בעצמך.

במקרה הראשון שהחלק דפוק.. החליפו לי בלי שום בעיות.

במקרה שאתה הרסת מה אתה רוצה עוד...

מערכת מחשב לא מותאמת כמו שצריך וספק ג'נרי שהורג את כל המערכת אפילו שכל זה היה קומפלט בדיל של החנות... בעיה שלך כי אף חברה לא נושאת אחריות עם מה שתעשה עם המחשב.

באמת שנמאס מהמנטליות הישראלית הזה...

לא לצאת פראייר לשלם פי שתיים פחות ולקבל פי 10 יותר... תצאו מהסרט זה לא קורא... רצית מערכת תותחים ב2K ש"ח קיבלת כאב ראש ל3 חודשים הקרובים.

לא קשור בכלל. לא כולם כאלה חכמים, לא לכולם יש גישה לספרות טכנית. דמיין אבא מצוי שמגיע לחנות מחשבים מקצועית, שומע "בלה בלה בלה בלה בלה מאד איכותי בלה בלה בלה חברות אמינות בלה בלה מפרט מאוזן בלה בלה מחיר 5K". אחר כך אותו אבא נכנס לאייבורי או KSP ושומע "בלה בלה בלה מאד איכותי בלה בלה כולל מסך בלה בלה 2K ב-12 תשלומים בלי ריבית". איפה דעתך הוא יקנה? זה בכלל לא עניין של קמצנות או מנטליות. זה אנשים שלא מבינים בחומרה, לא מבינים למה הם צריכים לשלם כפול עבור מחשב לילד בן 10 שגם ככה לא ידע לנצל רבע מאותה יכולת. לא חוכמה לעמוד מהצד ולצחוק על אנשים לא מבינים. אני מבטיח לך שגם עליך צוחקים בתחומים רבים שאתה לא מבין בהם כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אווחחחח עם הדיונים המעפנים האלו... נמאסו כבר. אשכרה צריף לפתוח ת'רד "חוויות קנייה ברשתות השונות" שיגיע ישר לנעוץ. לשיקולכם, מנהלים!

אין לזה טעם. אנחנו לא גוף צרכנות ולכל אחד דעה שונה.

הרעיון הוא שהחנויות יקדישו תשומת לב לקונים וישימו פה נציגים כמו שהחנויות הרציניות עשו.

אנחנו האחרונים שמעניינים את אייבורי או KSP כי קהל היעד שלהם הפוך משלנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואללה אני קניתי את המחשב שלי בKSP בילו סנטר

השירות מאוד נחמד

אף פעם לא קיבלתי מוצר פגום כזה או אחר

ותמיד לפני קניייה שבדקתי אם המוצר במלאי באתר שלהם והיה במלאי כך היה גם בחנות

המוצרים תמיד באו בקופסאות המקוריות שלהם ללא שריטות ולא כלום

לגבי המימוש אחריות אני לא יכול להגיד כלום בסניף הזה בגלל שלא יצא לי לממש אחריות עדיין

וגם הזמנתי מחשב ותוך 3 ימים היה מוכן וגם הבאתי כמה חלקים ממחשב קודם והתקין אותם בלי לקחת כסף או משהו

מה שאני בא להגיד זה שהשירות לדעתי בKSP בילו סנטר טוב מאוד :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רשת כמו KSP מחזיקה ארטלריה של עורכי דין שמטרתם לוודא שכל סעיף בתעודת אחריות חוקי לחלוטין ולהדוף אידיוטים חושבים שהם יודעים במעורפל איזה חוק ויכולים ללכת בראש שקט לבית המשפט. [br]פורסם בתאריך: 7.07.2009 בשעה 17:02:39


מזה זמן ,אני עוקב אחרי התגובות שלך והספקתי לגבש עמדה לגבייך

יש כאן רק 3 סיבות אפשרויות לתגובות האינטרסנטיות,החד-צדדיות, האינפנטילית והילדותיות שלך:

1 .אתה לא טרחת מעולם לקרוא את תעודת האחריות שלהם ואתה מדבר על דברים שאין לך שום מושג בהם.

2.אתה ו\או קרוב משפחה שלך עובד\ים ברשת הזאת.

3.אתה מגיב בתשלום מטעמם

3.אתה אדם מאוד "חכם","בוגר","ובעל ניסיון חיים עשיר".

לצערי הרב,אני מוגבל על ידי חוקי הפורום להגיד את מה שאני באמת חושב עלייך ולכן אני אגביל את עצמי לאייקונים הבאים:

:imwithstupid:

:screwy:

שיהיה לך לילה לא טוב!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-ס-ד-ר... ::) אתה מה זה בן אדם חכם ומלא ניסיון חיים. ::) הגיוני שרשת עם עשרות סניפים ואלפי עסקאות ביום תנסח תעודת אחריות לא חוקית שתפתח פתח לתביעות. זה הכי הגיוני בעולם. לכן אני אומר לך תתבע. לך, לך. בהצלחה. ספר לנו איך היה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב-ס-ד-ר... ::) אתה מה זה בן אדם חכם ומלא ניסיון חיים. ::) הגיוני שרשת עם עשרות סניפים ואלפי עסקאות ביום תנסח תעודת אחריות לא חוקית שתפתח פתח לתביעות. זה הכי הגיוני בעולם. לכן אני אומר לך תתבע. לך, לך. בהצלחה. ספר לנו איך היה.

כבר נתקלתי בגופים הרבה יותר רציניים מ-KSP שפירשו לא נכון את החוק או שפעלו בצורה שמקפחת את הלקוח.

כבר תבעתי 4 גופים שכאלו וב-3 מתוכם זכיתי (ברביעי הפסדתי בגלל שפניתי ללשכה לסיוע משפטי וקיבלתי עורך דין צעיר ללא ניסיון שמרח את העניין

ועשה את כול השגיאות האפשריות בתביעה).

אז לא אפרוח כמוך יטיף לי בעניינים משפטיים שאין לו שום מושג בהם.

בימים הקרובים תוגש תביעה נגד KSP ,רק שהפעם אני אנהל אותה בעצמי תוך התייעצות עם עורכי דין קליברים בתחום דיני החוזים.

כבר עכשיו ברור מעבר לכול ספק שהסכם האחריות לא עבר כלל את בית הדין לחוזים אחידים ולא קיבל גושפנקא חוקית.

לכן הערך המשפטי המחייב שלו, אם בכלל, שווה מעט מאוד.

אני מבטיח לעדכן אותכם ולפרסם כאן את הפרוטוקול,כשכול העניין יסתיים.

אין לי שום כוונה להגיע לפשרה שבה אני אקבל פיצוי זעום.

הגיע הזמן ללמד את הרשת החצופה הזאת,לקח שהיא לא תשכח במהרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...