עבור לתוכן

עכשיו זה כבר לא מצחיק!@$!#@%

Featured Replies

פורסם

ועל זה נאמר : פחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :lol:

לי יש את ה - (60GXP (40GB כבר שנה במחשב שפועל 24/7 ואין איתו שום בעיה.

אצלי כבר 5 חודשים ואני מריץ לו את האמאמא

ולבן דוד שלי יש את ה75gxp כבר שנה בלי בעיה..........

  • תגובות 42
  • צפיות 4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

הגעתי למסקנה אחת:

זה לא משנה איזה דיסק קשיח קונים, אם יש מזל נופלים על דיסק טוב ואם לא.... :bash:

פורסם

אז יש לי מזל.

תקווה שלא יפגר בקרוב.

לפי דעתי, על כל כונני IBM צריך לשים תאריך תפוגה. ;D

לכל כונן יש תאריך "סיום" משוער, בשנים.

פורסם
  • מחבר

אז יש לי מזל.

תקווה שלא יפגר בקרוב.

לפי דעתי, על כל כונני IBM צריך לשים תאריך תפוגה. ;D

לכל כונן יש תאריך "סיום" משוער, בשנים.

נכון, זה נקרא MTBF

והסטנדרט עומד על 150,000 שעות שזה 17 שנה ברציפות.

פורסם

לי התפגר היום הרד דיסק 1.7 גיגה קונטום אחרי 5.5 שנים של עבודה :( :(

פורסם

לחבר שלי שקנה הרד דיסק מאותו סוג תרטרו אותו כל אז הזמן ב יבמ ישראל ובטריפל C ובסוף לא הסימו להחליף לו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בהיזדמנות זו אני צוטטי מאתר פלונטר את הערה על ההרד דיסק של יבמ:

IBM

IC35L040AVER07

40 GB 7200 RPM Ericsson UDMA100 2MB Cache 60GXP

שלוש שנים אחריות ועד תשעים יום לטיפול בתקלה עולה יורד :AR15: :AR15:

המלץ לחבר

הערות 4 620/ $112

Dude, אני חוויתי את זה על בשרי עם ה75GXP של הזונות האלה. לא רק שזה IBM, וזה DeathStar אלא זה גם פלונטר נוסף לכל!

בכל העולם ידוע שה75GXP לא אמינים ועל הסדרה הזאתי מוגשת תביעה יצוגית. לגבי ה60GXP, אין שום דבר, ונכון יש אנשים שהכוננים האלה מתים להם בחו"ל ויכול להיות שהם זוכים ליותר יחס מאשר הכוננים האחרים שמתפגרים בגלל הרגישות לעניין עם IBM. כל כונן שמיוצר בתאילנד עבור IBM הוא כונן דפוק, גם אם מדובר בכונן סקזי. ההונגרים היו הרבה יותר טובים, אבל IBM החליטה להתקמצן ולחסוך ולהעדיף עבודה זולה של איכר תאילנדי עייף על פני הונגרי שעובד בסטדנרטים אירופים וגם דורש בהתאם.

לגבי העניין של כוניים מזוייפים, אני יכול לומר דבר אחד: יכול מאוד להיות, אנחנו בישראל. י.א.ד אלקטרוניקה, שהם גם יבואן של כוננים קשיחים של IBM לישראל, הכניסו לארץ Deathstar 75GXP 45GB, וDeathstar 60GXP 40GB, שחזרו REFURBISHED ממפעל התיקונים של IBM באירופה(הונגריה). כך, שאני לא פוסל באופן מוחלט את האפשרות שמביאים לארץ חלקים סוג ב'. הבעיה של י.א.ד אלקט' זה שהם זיקו את כל הלקוחות והדילרים שלהם על הכוננים הפגומים והאנשים העדיפו לקחת כוננים מהסדרות האחרונות של קוונטום ואפילו סדרות טיפה יותר ישנות(מאלה שיש היום) של מאקסטור, רק לאIBM. אחד ועוד אחד תעשו לבד.

מרמה לעולם חוזרת בישראל - זה דבר נפוץ מאוד במדינת היהודים, ואני לא אתפלא אם כל היבואנים האחרים והחנויות עובדים בשיטה דומה של הבאת מוצרים סוג ב'! פלונטר, שמתחייבים להחלפה בתוך 90 יום, כנראה מתעסקים בזבל מיבוא אפור, שיש עליו שנה אחריות, ולא ביבוא רשמי מIBM העולמית, כי IBM מתחייבת כאשר פותחים "תיק RMA" אצלה להחליף את המוצר הפגום בתוך 14 ימי עבודה כולל ההובלה המשלוח. רק בארץ יקחו מאיתנו את הכונן ל"בדיקה" כאילו יכול להיות שהוא בסיידר גמור, ואז יחזרו אלינו עם תשובה. שירות הRMA של IBM עובד כך(ואני כותב את זה בפעם המי-יודע-כמה): מדווחים על כונן דפוק, נותנים את הסריאל שלו וכרטיס האשראי(לגיבוי), IBM שולחת כונן חדש(לא משפוץ!!!) ואתם חייבים לשלוח את הכונן בחזרה תוך 14 ולא כרטיס האשראי מחוייב בחיוב על כונן חדש. רק בארץ אין את זה, ומעניין מאוד למה. אולי כי לIBM יש אינטרס להפוך את ישראל למזבלה של הכוננים הקשיחים שלה, כי רק פה אנשים מסוגלים לרמות אחד את השני בשיפלות כזאתי. לדעתי, יש כאן איזה שהוא קשר שתיקה בין IBM, היבואנים ואולי גם החנויות.

פורסם

גם ה75GXP שלי מת לפני כחודש בערך...אחרי חצי שנה וקצת של סחיבה..

:'(

פורסם
  • מחבר

החלטתי לעשות חרם על המוצרים של IBM

אפילו דיסקט 1.44 לא אקנה מהם!

פורסם

את'לון, יש לך ביסוס לכל הטענות החמורות האלה שלך?

כך או כך, אתה האחראי היחידי להודעות שלך.

פורסם

את'לון, יש לך ביסוס לכל הטענות החמורות האלה שלך?

יש גם יש, אבל גם אין לי כח/כסף/זמן להוכיח את עצמי מול בתי-משפט.(ראה עריכה לעיל).

לי בעצמי היצעו להחליף 60GXP 40GB דפוק, ב75GXP משופץ. האנשים שעובדים שם בעצמם לא כ"כ ממליצים על ה60GXP שהם הכניסו לשם, מעבר לזה אני לא אמר כלום.

כך או כך, אתה האחראי היחידי להודעות שלך.

אני יודע...

כמה דברים:

בקשר להונגריה - לי מת 75GXP מהונגריה, ככה שזה לא אומר כלוםף לעומת ה60GXP שעכשיו עובד לי ואני בספק שאחרי הזמן שעבר הוא יתחיל לקרוס כמו שה75GXP התחיל לקרוס כמעט מיידית

אני יודע, כל הREFURBISHED שבאים לי.א.ד הם עוברים את התהליך בהונגריה.

השירות הזה שאתה מדבר עליו הוא של IBM, בארץ לIBM אין נציגות והכל דרך היבואנים - אני מסכים שהם צריכים לספק את זה אבל מה לIBM איכפת...

כמובן ש"אין" נציגות. IBM ישראל יתנערו מכל אחריות לדברים האלה. אנחנו חיים במדינה שיכולים למכור לך רכב ב200,000 שקל ולא תקבל עליו אחריות, גם אם היצרן יכריז RECALL. או בקיצור כמו שאמרתי: "...מזבלה של כוננים קשיחים...".

פורסם

כשדיסק קשיח אחד הולך... מילא... אבל אחרי שמחליפים... גם השני הולך???

צריך לשרוף את IBM.

קניתי עם המחשב החדש 2 דיסקים של IBM 40gb 7200 מהסידרה החדשה 60gxp.

למה 2? אני לא סומך על דיסקים קשיחים ואחד תמיד כגיבוי למקרה חירום.

טוב אז הראשון הלך לי אחרי שבועיים אז החלפתי אותו והשני הלך לי אחרי 3 שבועות!!!!

אורך חיים של 3 שבועות!!!

במקום עבודה שלי כמעט כל מי שקנה IBM חזר אחרי שבועיים עם בעיה כמו שלי או עם דיסק מלא סקטורים פגומים ש"נוצרו" להם.

צריך למחוק את IBM מעל פני האדמה!!! צריך לשרוף אותם!!!

שילכו לעזעזאל.

למה זה לא מפתיע אותי.

פורסם

בעניין של פלונטר, אני מביא ציטוט של מנכ"ל החברה:

עוד טענה היתה בקשר לאחריות על דיסקים דפוקים של IBM. מה לעשות.

ליבואנים היו כל כך הרבה דיסקים דפוקים ואנחנו מצידנו לא מוכנים לתת איזה מקסטור משובח במקום. (מדובר על כחמש מאות דיסקים כאלה שהוחלפו לאחרונה). אף חנות לא היתה מחליפה דיסק שכזה שגילו חצי שנה ויותר על חשבונה. זה פאק של IBM ולמרות שהלקוח נפגע אין מה לעשות.

לטובתם של י.א.ד יאמר, שבניגוד לחברה גדולה מאוד כמו פלונטר, הם דווקא מוכנים להחליף את הכוננים של IBM בכוננים מהסדרה החדשה של MAXTOR אפילו, ולא מכריחים את הלקוחות שלהם לקחת את הכוננים המשפוצים.

פורסם

מה?!

אז אתה טוען שאם אני אפנה אליהם היום, הם יחליפו לי את ה-75GXP בכונן חדש של Maxtor/Seagate למשל, בגודל מקביל (60GB), עם תוספת של מקסימום ההבדל בין הכוננים כחדשים ? נשמע לי תמוהה מאוד, וממש לא מתאים לישראלים...

פורסם

1. הדיסקים שיאד הביאו לארץ הם דיסקים חדשים בלבד ולאחרונה הם קיבלו דיסקים שחזרו מ RMA מ IBM לצורך שרות בלבד ויאד מאוד הגונים ומעולם לא מכרו או סחרו בדיסק שסופק להם מ IBM לצורך שרות אלה רק החליפו ללקוחות שקנו דיסקים שהתקלקלו להם, כך שהם מאוד מאוד הוגנים וישרים.

2. השרות והאמינות של יאד ללא רבב והם גם נציגי DFI בארץ.

ואני אישית מאוד ממליץ עלהם כחברה אמינה ישרה עים שרות משובח.

גם עים יש בעיה במוצא מסויים הם אף פעם לא מיתנערים מאחריות.

ציטוט מאיזה פורום באתר אחר ואסור מאוד.

"גם פלונטר מודים בבעיה .

עוד טענה היתה בקשר לאחריות על דיסקים דפוקים של IBM. מה לעשות.

ליבואנים היו כל כך הרבה דיסקים דפוקים ואנחנו מצידנו לא מוכנים לתת איזה מקסטור משובח במקום. (מדובר על כחמש מאות דיסקים כאלה שהוחלפו לאחרונה). אף חנות לא היתה מחליפה דיסק שכזה שגילו חצי שנה ויותר על חשבונה. זה פאק של IBM ולמרות שהלקוח נפגע אין מה לעשות.

בקיצור. אנחנו לא מושלמים. שואפים לכך אבל לא.

מקווה שתסבלו אותנו. וחכו לעוד שבועיים למהפך מעניין

מעבר לכל זה שידרגנו את מערכת ההפעלה של השרת שלנו

ל MACOS 9.2.1 ובשבוע הבא אני מקווה שאשדרג ל OS X שזה

דבר מרהיב ביופיו ובמהירותו.

כמו כן הרחבנו את קו התקשורת שלנו מחצי מגהביט למגה שלם

והאתר דיי טס. במיוחד אחרי שש בערב שכל המשרד נסגר

והשאילתות הקשות שלנו נפסקות. (זה קרה לפני שבוע בדיוק)

בקיצור. לא מתנצל רק מסביר ומקווה שיהיה טוב.

יריב נחשון "

פורסם

מה?!

אז אתה טוען שאם אני אפנה אליהם היום, הם יחליפו לי את ה-75GXP בכונן חדש של Maxtor/Seagate למשל, בגודל מקביל (60GB), עם תוספת של מקסימום ההבדל בין הכוננים כחדשים ? נשמע לי תמוהה מאוד, וממש לא מתאים לישראלים...

בתנאי שיש לך מדבקת אחריות שלהם על הכונן שלך...

יש לך בטח מדבקה של TECHVISION או TRIPLE C הפצה, כי הם מכרו את רב הכוננים הקשיחים של IBM.

הם לא פראיירים הם מחליפים רק למי שקנה מהם את הכונן או מי שיש לו כונן עם מדבקת אחריות שלהם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים