עבור לתוכן

ArmA II - הדיון הראשי

Featured Replies

פורסם

המשחק צריך פאטצ'ים, אבל הוא כיף לא נורמאלי...

מחר עוד משחק (בתיקווה שהבעיות הטכניות מאחורינו)

  • תגובות 361
  • צפיות 49.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

גם, אני מאד נהניתי מהמשחק.

אין ספק שהמשחק צריך טלאים וכ"ו.

אבל הקרב האחרון שלנו היה ממש טוב, וממש הצלחנו להתנהג כחיילים בקרב.

(גם אם נהרגנו בסוף). :s07:

יאללה מחר עוד משחק, בצוהריים. :xyxthumbs:[br]פורסם בתאריך: 24.07.2009 בשעה 19:10:29


יש לי בעיה עם זיהוי המשחק בxfire מישהו יודע על מה מדובר, ואיך ניתן לפתור את זה?

נב: מצטער על הדאבל פוסט וההקפצה. (תיקנתי).

פורסם

יאללה אנשים סוף שבוע הגיע, להתחיל להתפקד.

אני מציע מחר ב-17:30 משחק.

פורסם

אחח סופ"ש, איזה כיף...

אני בפנים :xyxthumbs:

פורסם

לצערי הלך לי הספק כוח במחשב. כרגע אני מתפקד עם ספק מאפן של thermaltake ואני מתפלל שיחזיק לי עד יום שני, שבו אחליף ספק.

אז אני אוכל לשחק רק בשבוע הבא לצערי.

בהצלחה במשחק.

ותנו בראש. אני אצטרף כבר בשבוע הבא לכיף. :-)

פורסם

אתם משחקים בשרתים מקוריים ?

צריך סידיקי ?

בא לי לשחק אתכם :)

פורסם

אני משחק רק במקורי. אני לא מתעסק בפרוצים.

קניתי את המשחק ב149 ש"ח מהלינק לחנות שפרסם simonsix

שווה כל שקל לדעתי.

פורסם

בנימה יותר פורעת חוק, אתה יכול פשוט לנסות... (ועדיף שלא תדבר על זה על גבי הפורום)

zmir, איזה בעסה עם הספק, זה אחד הדברים המעצבנים.

ניסית לשחק? או שאתה מעדיף שלא לבחון את הספק?

פורסם

zmir, איזה בעסה עם הספק, זה אחד הדברים המעצבנים.

ניסית לשחק? או שאתה מעדיף שלא לבחון את הספק?

לאור ההתנסות הלא כל כך טובה שלי עם ספקים של Thermaltake החלטתי לחכות עד שאני אקנה ספק חדש.

אני מתכוון לקנות את ה Enermax Modu82 525W ואז החיים שלי יהיו הרבה יותר קלים.

עם הTT היו לי צפצופים, קריסות ואז הוא פשוט שבק חיים.

אז יש לי ספק חלופי, גם של TT אבל אני מסופק אם הוא יסחוב, וגם אני לא רוצה להסתכן ולהישאר בלי מחשב פועל עד שארכוש את ה Enermax

פעם אחרונה שאני קונה TT (לפחות מהסדרות הזולות).

פורסם

להתחיל להתפקד לשבוע הבא, יום שישי 7/7 שעה 17:30. :xyxthumbs:

מי שמכין משימות ו/או הוריד משימות טובות(גם תוך כדי משחק) לדבר עם ixslashxi(ההוסט שלנו) ולשלוח לו את המשימות, שיתאימו ל 4-8 שחקנים.

פורסם

בפנים כמובן (אם לא יצוץ משהו)...

פורסם

גם בפנים, אם לא תהיה תקלה נוספת עם המחשב כמובן. :screwy:

פורסם

פאץ' חדש - 1.0.3

הורדה - http://www.arma2.com/support/updates/folder.html?lang=en

שינויים:

VERSION 1.03 HIGHLIGHTS
---------------------------------------------------
* Major AI tweaking and balancing (especially AI infantry can hear much less)
* Improved multiplayer and cooperative campaign (saving games, connection issues)
* Numerous fixes and improvements in the Harvest Red campaign

CHANGELOG:
----------

Engine
------

* New: Functions getPosATL and setPosATL to allow controlling position relative to terrain.
* New: command line option -showScriptErrors introduced to show errors in scripts on-screen
* New: Direct analogue throttle and brake for airplanes now available.
* New: More flexible configuration of Flares in the config (brightness, size)
* New: Mission name (with * indicated unsaved work) displayed in the mission editor
* New: Keyboard shortcuts in the mission editor
* Improved: better handling of gravitation for shots (esp. for grenades)
* Improved: Building destruction
* Improved: Better airplane HUD visibility both night and day
* Optimization: Reduced frame stutter near map borders.
* Hotfix: Players are forced to reconnect after MP Load on server.
* Fixed: no particles effect when hit object with destructNo
* Fixed: grenade could destroy a building just by impact
* Fixed: grenades may explode only on the final impact
* Fixed: when a grenade bounces on a ship deck, the proper particle effects is shown now
* Fixed: missiles should pass through vegetation
* Fixed: Player connected to loaded game was sometimes frozen.
* Fixed: Game crashed when launched on a system with more then 8 CPUs/cores.
* Fixed: Possible crash with laser designator active.
* Fixed: Sometimes crew of a close vehicle was visible through the vehicle.
* Fixed: Infinite looping of commands 'Stop' in radio.
* Fixed: Leaning 'limits' do not work in TrackIR.
* Fixed: Clients were often endlessly stuck in 'Receiving...' window after MP Load.
* Fixed: Rainbow could be visible even with sun below horizon.
* Fixed: 3D Editor - civilian and resistance units did not work correctly
* Fixed: Sea surface was not rendered in NE area out of map.
* Fixed: Terrain surface was sometimes using wrong parallax map.
* Fixed: Grenade could sometimes destroy a building just by impact
* Fixed: Radio messages sometimes echoed
* Fixed: Team switch did not work when player died
* Fixed: Reduced AI detecting slowly moving enemy vehicles by ear.
* Fixed: Prevent killed AI units reporting who killed them.
* Fixed: After respawn in MP, player's tasks, diary content and skills are transferred to the new entity
* Fixed: Leaning 'limits' did not work with TrackIR
* Fixed: MP client frozen in Receiving... screen sometimes
* Fixed: Problems with saving and loading games in cooperative campaign

Missions
---------

* Fixes and improvements in most of the campaign missions (Into the Storm, Harvest Red, Bitter Chill, Manhattan, Badlands, Dogs of War)
* Improved: autosave logic to not save when it was not safe
* Improved: Eye for an Eye in Scenarios

Modules
---------
* Fixed: Warfare fast travel on clients was not using logistic values
* Fixed: Warfare money sending
* Fixed: Warfare HQ multiple reports
* Fixed: First-Aid: Action module caused healing scripts to run twice
* Fixed: Supply drop not ending (wrong vehicle class)
* New: First-Aid modules work with respawn
* New: First-Aid ability to stop healing
* New: Added ability to add Support Requests that do not expire.
* Improved: First-Aid modules more robust and faster
* Improved: Better support for side Resistance in SOM / ACM.

Data
---------

* Fixed: Invisible driver in UAZ (MG and GL)
* Fixed: AI soldiers were able to hear extremely well
* Fixed: various minor problems on buildings
* Fixed: rocks destruction effect changed
* Fixed: penetrability of some vegetation
* Fixed: collision geometry of A_BuildingWIP
* Fixed: react FSM core conversations
* Fixed: cargo animations in LAV25
* Fixed: indicators in Ka52 when using NVG
* Fixed: cargo animations in BTR
* Fixed: Warfare keypoint on Chernarus

פורסם

:xyxthumbs: :xyxthumbs: :xyxthumbs:

סוף סוף, אני מקווה שהוא טוב :yelclap:

פורסם

צריך לבדוק אותו יותר לעומק. בנתיים לא הרגשתי הבדל בביצועים אם בכלל.

* Improved multiplayer and cooperative campaign (saving games, connection issues)

זה מה שמעניין אותי יותר מכל בפאטש הנוכחי. אם הם שיפרו את הקוד רשת שלהם שדי עושה לי בעיות אז זה אחלה.

מה דעתכם? מישהו כבר שיחק עם הפאטש החדש? רשמים יתקבלו בברכה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים