עבור לתוכן

כרטיס מסך במחיר של 5000 שקל.. על מה?

Featured Replies

  • תגובות 30
  • צפיות 2.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

הכרטיס נועד למתכנתי גרפיקה ששמים עניבות וטייצ'.

פורסם

http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=PNYFX5800&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE

מטרת הכרטיסים האלה היא לתת את המענה הטוב ביותר והמהיר ביותר לרינדור תלת מימדי בעיקר

תעשיית הגרפיקאים בDREAMWORKS או PIXAR משתמשים בכרטיסים האלה למשל לרנדר את כל הסרטים החדשים שלהם.

http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=26032

כרטיסים כמו הQUADRO CX עוזרים רבות בעיבוד של תוכן HD והעברתו לפורמטים אחרים.

פורסם

כשאתה צריך כאלו באמת לצורך עבודה, סימן שמה שאתה מייצר מצדיק הוצאה שכזו, למשתמש בייתי מדובר בבזבוז כסף מטורף. (אגב יש דגמים יקרים יותר)

פורסם
  • מחבר

Waht The Fuck Man

16,000 אלף שקל?

פורסם

למקרה הצורך תעשיות יזמינו גם 10 כאלה למחלקת גרפיקה

נ.ב אז מה משתמש בייתי כן צריך לעשות בשביל לקבל ביצועי רנדור טובים? זה פשוט מאוד

שייקח כרטיס מסך כמו HD4670 למשל ופשוט יצרוב עליו ביוס של FIREGL מקביל, כרטיסי המסך האלה מבוססים על חומרת כרטיסי המסך למשחקים.

מישהו שיש לו למשל HD2900XT וצורב עליו ביוס של FIREGL V7300 אם איני טועה, מקבל כרטיס שעולה אלפים רבים של שקלים

פורסם

^^^

אני לא מסכים עם זה

כרטיסי המסך של השוק הביתי לא מבצעים חישובים מתמטים מדויקים אלה "בערך", לעומת הכרטיסים המקצועים שהליבה שלהם בנויה כך שיבצעו חישובים מתמטים מדויקים, וכמובן שמוקדש ליחידות שמבצעות חישובים בתחומי מתמטיקה ספציפים (שדרושים סקטור מסוים של השוק) יותר שטח

פורסם

החומרה היא זהה פשוט מקבלת תצורת עבודה שונה, היום הכרטיסים היקרים ביותר מבוססים על לא אחרים מאשר GTX280

פורסם

לא בדיוק בערך אלא דיוק יחיד לעומד דיוק כפול(יותר ספרות אחרי הנקודה) ועוד כל מיני שטויות בכל אופן זה לא שעולה לייצר את הכרטיס הזה כ"כ הרבה זה פשוט נוידויה וATI עושקים חברות שמעבירות אחר כך את החשבון לצרכנים כי הן יכולות.

אף חברה לא תצרוב ביוס כי קודם כל יש בירוקרטיה וקודם כל מישהו יבב על איזה פיצ'ר שיהיה חסר וכמובן האינטריגטורים המלשנים לארגוני הקניין הרוחני שקיימים בכל ארגון .

בקיצור תמחור לתאגידים שמעבירים את זה ללקוחות שמעבירים את זה עד הסוף אלינו או לממשלה שמעבירה אלינו ואנחנו משלמים בסופר 10 אגורותת יותר על במבה שרינדרו את התינוק בכרטויס הזה באיזה תוכנה עם רשיון 1000$ לעותק. NUFF SAID.

פורסם

למען האמת, לא הבנתי מילה מהנאמר למעלה אבל הרעיון הכללי ידוע כמובן... :lol:

פורסם

האנשים שרוכשים את הכרטיסים האילו לרוב מרוויחים סכומים כאלה שהם לא סופרים את זה בכלל.

ההוצאה החד פעמית הופכת למקור הכנסה חיוני לאורך טווח. זה העבודה\פרנסה שלהם.

אתה משלם יותר לא רק על הפיצ'רים וכו', אלא על עצם העובדה שאתה הולך לעשות מזה כסף - שימוש מסחרי בניגוד לשימוש ביתי עם כרטיס גיימינג.

למשל עם תוכנות יצירה בגרסא מסחרית זה אותו הסיפור, הן עולות הון.

פורסם

http://www.skypc.co.il/Product.asp?Pid=PNYFX5800&Cat2Cat1ID=8&Cat2ID=0&aff=Zap〈=HE

מטרת הכרטיסים האלה היא לתת את המענה הטוב ביותר והמהיר ביותר לרינדור תלת מימדי בעיקר

תעשיית הגרפיקאים בDREAMWORKS או PIXAR משתמשים בכרטיסים האלה למשל לרנדר את כל הסרטים החדשים שלהם.

http://www.goldtop.co.il/show_details.asp?prod_id=26032

כרטיסים כמו הQUADRO CX עוזרים רבות בעיבוד של תוכן HD והעברתו לפורמטים אחרים.

צר לי, אבל אתה ממש מטעה פה!

כרטיסי גרפיקה מקצועיים לא מיועדים לחישובי רנדר, זה עדיין תפקיד המעבד בלבד!

תפקיד הכרטיסים המקצועיים לעזור בעבודה מרובת פוליגונים, וחיתוך ורטקסים, תהליך שמאוד קשה כשמדובר בפרוייקטים גדולים.

עוד שימוש שנוסף לאחרונה חישובי אפקטים בתוכנה אפטר-אפקט בזמן אמת, פיצ'ר שנתמך בחבילת אדובי CS4 לכרטיסי קוודרו בלבד.

פורסם

אולי הוא התכוון לרינדור בזמן אמת :P חוץ מזה שאפשר גם לרנדר offline (רנדור סופי) בעזרת ה-GPU עם GELATO של אנוידיה.

לגבי חישובי אפקטים בזמן אמת באפטר-אפקט CS4 - רובם נתמכים על כל כרטיס גיימינג דרך OpenGL ולכולם יש שיפור לעומת CPU.

ה-Quadro CX כנראה יותר יעיל, ומאפשר שיפור ראוי לשבח בהאצת חומרה למס' אפקטים ספציפים , כמו:

depth of field, bilateral blur effects, turbulent noise, cartoon effects

והשיפור הוא לא רק לעומת Geforce אלא גם לעומת Quadro קודמים.

אם אתה לא משתמש הרבה בפילטרים האילו, קשה להצדיק רכישה של CX במיוחד ל-After Effects

פורסם

אולי הוא התכוון לרינדור בזמן אמת

אורי אם אתה חושב שתפקיד המעבד בלבד לרנדר אני מציע להתעדכן בתעשיית הגרפיקה במשך 10 השנים האחרונות.

תודה.

פורסם

אולי הוא התכוון לרינדור בזמן אמת :P חוץ מזה שאפשר גם לרנדר offline (רנדור סופי) בעזרת ה-GPU עם GELATO של אנוידיה.

לגבי חישובי אפקטים בזמן אמת באפטר-אפקט CS4 - רובם נתמכים על כל כרטיס גיימינג דרך OpenGL ולכולם יש שיפור לעומת CPU.

ה-Quadro CX כנראה יותר יעיל, ומאפשר שיפור ראוי לשבח בהאצת חומרה למס' אפקטים ספציפים , כמו:

depth of field, bilateral blur effects, turbulent noise, cartoon effects

אם אתה לא משתמש הרבה בפילטרים האילו, קשה להצדיק רכישה של CX במיוחד ל-After Effects

הבעיה עם GELATO שצריך מנימום קוודרו 5200FX, וכרגע הוא עובד רק עם מאיה.

דבר שני, צריך להשוות את האיכות שלו מול מנועי רנדר עם מוניטין כמו: Vray, MentalRay.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים