פורסם 2009 ביוני 2516 שנים אם אין BIOWARE אז אין MASS EFFECT???רק שלא יכריחו את ID לעשות משחקי RPG...
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים יש BIOWARE וכרגע אפילו יש להם את הלוגו שלהם. רק שילבו ל BIOWARE עוד חברה. יש עוד כמה שנים עד שהלוגו של BIOWARE ירד ובמקומו יהיה לוגו של EA.ו ID יהיו סטודיו נפרד ויפתחו את המשחקים הרגילים שלהם, Bethesda יפתחו RPG ו Bethesda יפיצו את שניהם.חשבתי על זה, איך SPLASH DAMAGE ידעו ללכת ל Bethesda? עד היום הם עבדו עם ID וחשבו שהעבודה עם Bethesda היא שינוי אבל יכול להיות שהם ידעו על זה לפני והלכו אחרי ID?
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים מה שכן זה שאפשר לצפות לשינוי לטובה בגראפיקה של המשחקים של BETHASADA.... החברה בID ידעו לפתח מנועים
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים מחבר גם בת'סדה יודעים... אובליוויון עדיין מרשים גרפית והוא יצא לפני שנים+ העובדה שהם יצרו את אחת הערכות SDK הכי פופולריות בהיסטוריה כנראה אומרת שהם יודעים לעשות SDK טוב
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים מחבר Oםאני שיחקתי ברוב המשחקים מהרשימה הזאת http://en.wikipedia.org/wiki/Gamebryo#Gamebryo_gamesלא רק שהם משתמשים בגרסא חדשה יותר אבל נראים פחות טוב הם גם לא דומים בכלל לאובליוויון (כמו שאפשר לזהות כמעט מיידית משחק שמבוסס על אנריל אנג'ן למשל)
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים כי אובליביון משתמש גם בspeedtree לעצים, ועוד כל מיני מידל וור. חוץ מזה, שזה לא המנוע- זה מה עושים איתו.קל לזהות משחק UT בגלל הפוסט פרוססינג המטורף שהוא מפעיל, ומאד חריג יחסית בנוף המשחקים כרגע.
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים אתם יודעים מה זה אומר? שכל המשחקים האחרונים של בת'סדה היו מוצלחים והכניסו רווחים עצומים.מדהים.
פורסם 2009 ביוני 2616 שנים ID זה סטודיו קטן יחסית שלא הוציא משחק רווחי במיוחד קרוב לעשור, JC שווה הרבה, אבל לא עד כדי כך
פורסם 2009 ביוני 2716 שנים בגלל זה הם עושים את השינוי, הם הולכים להגדיל את הסטודיו ולהרחיב את מספר ה IP שלהם ליותר מ 4 משחקים. למרות שלי יש רעיון יותר טוב, למה שהם לא ידחפו את כל המשחקים שלהם לאיזה חור לכמה שנים ובמקום זה יפתחו Commander Keen חדש, זה ימכור יותר
פורסם 2009 ביוני 2716 שנים לא הוציאו משחק רווחי קרוב לעשור?Enemy TerritoryDOOM 3Return to Castle Wolfensteinמהמשחקים האלו אפשר לפרוש לגימלאות ועדיין להישאר מיליונר.
פורסם 2009 ביוני 2716 שנים או במקרה של ID, למה לפרוש לגימלאות אם אפשר לבנות חללית Enemy Territory הראשון היה F2P ו ETQW לא הצליח. חוץ מזה בלי SPLASH DAMAGE אין ET. DOOM3 ו QUAKE 4 היו נחמדים אבל יחסית למשחקים הקודמים לא היו משהו. RTCW היה הצלחה גדולה אבל ID לא פתחו אותו. בבגלל זה ID לא עובדים יותר עם ACTIVISION, במקום לתת להם לפתח ACTIVISION כל הזמן העבירה את הפיתוח לחברות שלה ואז הגדילה את ההכנסות שלה על חשבון ID.
פורסם 2009 ביוני 2716 שנים משחקים בסגנון QUAKE וDOOM כבר לא במודה... היום משחקי עולם פתוח יותר פופולאריים מהם
פורסם 2009 ביוני 2716 שנים לא הוציאו משחק רווחי קרוב לעשור?Enemy TerritoryDOOM 3Return to Castle Wolfensteinמהמשחקים האלו אפשר לפרוש לגימלאות ועדיין להישאר מיליונר.DOOM3 לא מכר טוב, Quake 4 לא מכר טוב, ET היה חינאמי, RTCW זה משחק מ2001 שלא זכה למכירות יוצאות מן הכלל, או כל דבר אחר.הכסף העיקרי של ID הגיע מQE3, וגם לזה היה סוף אחרי שהם שיחררו את קוד המקור בצורה חופשית.
פורסם 2009 ביוני 2716 שנים אני חושב שאתה קצת מגזים... איפה ראית ש doom3 לא מכר טוב ?http://www.gameinformer.com/News/Story/200408/N04.0825.1015.29165.htmואל תשכח שהמנועים שלהם מבוססים OpenGL ז"א לא מוגבלים למערכת ההפעלה windowsבכלל לדעתי ה-business העיקרי שלהם היה מרישוי המנועים הגראפים למפתחי משחקים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.