פורסם 2009 ביוני 1716 שנים אהלן, ובכן, יש לי SONICGEAR EVO8 שאגב הם רמקולים נהדרים, איכות ועוצמה ממש טובים. הפעלתי אותם היום ושמעתי רעש רקע, אז הוצאתי את החיבור מאחורה לכרטיס - שאגב היה מחובר לאנלוגי כי לדיגיטלי (הירוק) היו מחוברות האוזניות - הוצאתי את החיבור כפי שאמרתי ואז הכנסתי בחזרה ומיד הכרטיס לא עובד... עשיתי זאת כבר 20000 פעם בעבר בשביל להחליף לרמקולים אחרים. ניסיתי לאפס תביוס, התקנה מחדש של דרייברים הכל - שום דבר לא עזר - הגעתי למצב שהמערכת (XP) מראה כביכול שיש כרטיס קול (REALTEK) אך ללא שמע כלל. שאלתי היא כאן : א. יש לי לוח GIGABYTE 965P DS3 - קניתי את המחשב לפני כשנתיים + - כמה אחריות יש עליו ? והאם אוכל להפעיל את האחריות (במובן שלא ב"סיפור" הזה). ב. הסאב הוא שגרם לבעיה - אני יכול איכשהו לדרוש משהו מהחנות שרכשתי ממנה את הסאב שבגללו נהרס לי הכרטיס קול? כי זה לא אמור לקרות. ג. נדפקתי ? (בקטנה כולה כרטיס קול מסכן... ).
פורסם 2009 ביוני 1716 שנים אם הלוח באחריות (האחריות בד"כ 3 שנים על לוחות אם) תוכל להחליף לוח.או שתוכל לרכוש כרטיס PCI ולשכוח מכל הסיפור.
פורסם 2009 ביוני 1716 שנים מחבר תודה על התגובה המהירה - אבל מה לדעתך כדאי ?יש שתי נקודות מבט:1 - למה להסתבך - נקנה איזה PCI מסכן ב100 שקל גג שהוא אחלה ונשכח מהסיפור.2- נשתמש באחריות - ומכיוון שאין את הלוח הזה במלאי - יחליפו לי ללוח דומה בביצועים ובמחיר בזמנו - אך חדיש יותר...
פורסם 2009 ביוני 1716 שנים תלך על ההצעה השניה שלך, אין שום טעם שתשקיע על כרטיס קול חדש, קניתה לוח אם יש לך עליו אחריות תממש אותה.
פורסם 2009 ביוני 1716 שנים מחבר כן, אבל להיות שבוע + בלי מחשב - אתה יודע איך זה - אבל אני אברר קודם מול החנות מה ומי מגיע לי... תודה בכל מקרה אנשיםםםם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.