שינוי פתאומי בגרפיקה במשחקים - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שינוי פתאומי בגרפיקה במשחקים


masteryoda91

Recommended Posts

שלום!

לפני כארבעה חודשים קניתי מחשב חדש שהרכבתי לבד (לא הרכבתי פיזית אותו אלה בחרתי איזה חלקים אני רוצה)

מפרט:

מעבד: Intel Core 2 Duo E8500

לוח אם: Gigabyte ga-ep45-ds4

כרטיס מסך: BFG 285GTX OC2

זיכרון: A-DATA 4GB Gameing 800Mhz DDR2

ספק: FSP 700W

מארז: Gigabyte 3D MARS

מערכת: WINDOWS XP

הבעיה היא שכאשר אני משחק במשחקים כגון: GTA 4,CRYSIS WARHEAD,Assassin's Creed

crysis,cod 5,cod 2

מה שקורה אני שם על גראפיקה וביצועים גבוהים ואז בכל המשחקים אחרי 10-40 דקת המשחק היה מאבד את הגראפיקה היו קופצים ריבועים מוזרים צבעים ורודים או מסך בהיר עד כדי לבן ולא יכלתי להמשיך לשחק עד שלא הייתי יוצא מהמשחק. בנוסף כמה פעמים בודדות היה יוצא לשולחן עבודה מהמשחק והיה מופיע מסך כחול ואז נעלם וחוזר לשולחן עבודה. בדקתי את החום של הכרטיס והא היה מקסימום 69*C חשבתי הכטיס מתחמם ובגלל זה קורת הבעיה אבל קראתי והיה רשום באתר של החברה שהכרטיס כהוא במאמץ מקסימלי החום שלו על 90*C. שלחתי את הכרטיס לחברה המייבא והם בדקו אותו עם אמרו שהכל בסדר. גם אני בדקתי עם ולא הייתה בעיה הוא נתן ציון 14,300 הקטע שהבעיה שציינתי צצה רק במשחקים החדשים שדורשים גרפיקה גבוהה מה אפשר לעשות כדי ליפתור את הבעיה?

קודם כל חברה החלפתי את הספק של550 W ל 700W של חברה FSP בהמלצה של החברה של שממנה נרכש הכרטיס מסך.הבעיה לא נעלמה עכשיו הרצתי את המחשב בחנות ממנה נרכש המחשב כדי להראות לבעלים את הבעיה ושיחקתי בקרייזיס שעתיים הכרטיס הגיע ל טמפרטורה של 79 מעלות כאשר הדרישות והריזולוציה של המשחק על המקסימום ולא הופעיה שום בעיה.

חזרתי הביתה שוב אותה בעיה!!!! החלפתי מסך,קבלים למסך,בדקתי את החשמל בבית ובחדר כלום הכל בסדר!!! והבעיה עדיין קיימת זהממש מעצבן יש עצות?

נ.ב

הכרטיס הורץ שעות על גבי ימים על התוכנה ולא הייתה אף בעיה.

הבדיקה של הטמפרטורות של החלקים נעשתה ע"י התוכנה SPEEDFAN תוכנה מאוד אמינה + בדיקה של חלקי המחשב ע"י תוכנה בא כל התוצאות תקינות.

עכשיו בבקשה עצות!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חברה היום הרצתי שוב ב את המחשב הטסטים עברו בסדר בכרטיס אבל שמתי לב שכאשר התוכנה עשתה מבחן למעבד אז בתמונות המשחק הופיעו ריבועים ושינוי גרפיקה וצבעים כמו שציינתי בבעיה בתחילת הנושא מה זה אומר? האם יש בעיה במעבד?

נ.ב

כאשר הצבעים השתנו והתוכנה הסתיימה אז בשולחן העבודה חיכתה לי הודעה:

מצורף קובץ

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

טוב תקשיב אני קראתי בפורומים על בעיות לכרטיס 285GTX OC2 של BFG וגיליתי שלמלא אנשים יש את אותה בעיה ואותם הודעות דומות לאחד מהם שפנה לחברה של BFG לתמיכה אמרו שהבעיה זה בדרייבר של הכטיס עצמו ולא מה שמותקן במחשב יש כזה דבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גבר הכטיס לא אצלי הוא בבדיקה עכשיו תשמע משהו מעניין שמתי כטיס תחלופי של 6600FX ותתפלא ה COD4 רץאצלי חלק על גרפיקה כמעט גבוה והוא לא עושה לי שום בעיה של ארטיפקטים. ודבר שני מה זה ארטיפקטים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...