- אזהרה חמורה - לא להתקרב למצלמות HP - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

- אזהרה חמורה - לא להתקרב למצלמות HP


TheWizard

Recommended Posts

אזהרה כנה, להתרחק ממצלמות בארץ ובכלל.

הסיפור שהיה כך היה:

מצלמת ה 715 שברשותי החליטה לאחרונה לא לבצע פוקוס. מכיוון שהאחריות נגמרה זה מכבר נדרשתי לשלם 75 ש"ח עבוד הבדיקה במעבדה הראשית של -ישראל בת"א. לאחר ההמתנה בת ארבעת ימי העבודה חזרו אלי - ואמרו כי המצלמה מקולקלת וכי אוכל לקבל הצעת מחיר החלפה למוצר refurbished (משוחזר)...

הוסבר לי כי בישראל לא מתקנים מצלמות (להזכירכם לא יבואן אלה HP- עצמם) וכי ניתן רק לקבל הצעת מחיר החלפת היחידה למצלמה משוחזרת באחריות לשלושה חודשים. הכנתי את עצמי להצעת מחיר בגבול ה 400-500 ש"ח (כלומר עד 600 כולל ה"בדיקה" - שכאמור אינה בדיקה כלל שכן אין הם התכוונו לתקנה מתכתחילה) שכן הם אמרו שהצעת המחיר למצלמה משוחזרת הינה 75% מערכה כמצלמה חדשה (דבר שגם נראה לי מוגזם שכן את הישנה הם ישמישו [סביר להניח שבחו"ל] וימכרו שוב כמשוחזרת) ומצלמת HP מדגם 720 (דגם מעל שלי) נמכרת כחדשה סביב ה 900 ש"ח.

- בהערה מוסגרת, גם בסכום זה לא חשבתי כי כדאי לתקנה, באחריות שלושה חודשים, כאשר חדשה וטובה יותר הינה במרחק 300 ש"ח "בלבד" ממנה -

אולם לא כך הדבר ולא הצעת מחיר כזו קיבלתי, רחוק מכך:

3,800 ש"ח

טיבין ותקילין רצו תמורת אותה משוחזרת (באחריות שלושה חודשים) דגם 715 (כשלי), כאשר להזריכם 720 הטובה יותר נמכרת כחדשה ב 900 ש"ח בלבד!!!

מסכנה - שימרו נפשכם ממוצרי HP בארץ, ובמיוחד מצלמות.

את שאבוד אין להשיב אבל אולי לפחות אציל נפש בישראל, וכאילו הצלתי עולם ומלואו.

נ.ב. אני עוד חושב מה לעשות עם זה... החוצפה לדרוש עבור משוחזרת בדגם נחות למעלה מ

פי 4 ממצלמה חדשה טובה יותר! שלא לדבר על ה 75 שקלים האבודים עבור אותה ה"בדיקה".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אההםםם מה זה קשור?!?!?

ולא אז, תאמין לי - כל המצלמות באיכות שלה עלו יותר, הרבה יותר... (הבעיה איתה שאין לה שום דבר ידני, כך שאתה חייב לסמוך על האוטומטי בכל מצב וזה מאוד מגביל לפעמים, אבל נעזוב את זה).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דווקא עם סורק לא תקין הם לא עשו לי בעיות והחליפו\תיקנו פעמיים.

Wiz, אתה בטוח שלא נפלה שום טעות במכתב הזה? ניסית ליצור איתם קשר ולקבל הסבר להצעת מחיר הזאת? זה ממש ממש ... לא הגיוני שהם ידרשו כזה דבר, חייב להיות הסבר.

ומה בקשר למצלמה הישנה? קיבלת אותה בחזרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטוח שיש טעות אני מבין שהם רוצים לסחוט כמה שיותא אבל הם לא יגזימו עד כדי כך!!!Q אני בעצמי הולך לקנות שלהם!!!

שמעתי על הקטע שלהחליף למצלמה מתוקנת.... אבל זה כבר נראה מוזר מאוד!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל עוד דברים באחריות הם בסדר... גם לי תיקנו מספר פעמים באחריות.

אח"כ - בוא נאמר כך, כשמוצר לא באחריות מתקלקל = לזרוק אותו לפח... לפחות זה מה שהם רוצים שנעשה עם השירות הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3,800 שקל?

אתה בטוח שלא מדובר בטעות כלשהיא?

דווקא מה שהרגיז אותי בכל הסיפור הוא שאין פתרון של תיקון מצלמות, על יש חובת שירות מסויימת כלפי לקוחותיה גם לאחר האחריות. וחבל לראות שהיא לא מקיימת את חובה זו.

בנוגע למחיר שהציעו לך - לדעתי אפילו אם לא מדובר בטעות זה לא עניין גדול, מכיוון שהם סיימו את ההתחייבות כלפיך במסגרת האחריות הם מסוגלים למכור לך מה שהם רוצים באיזה מחיר שהם רוצים. זכותך להחליט אם אתה רוצה לרכוש זאת מהם או מחברה אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא בטוח כלל לגבי הפסקה שניה שלך, לכאורה אתה צודק - זכותי כצרכן להחליט איפה לרכוש, אך למעשה -ישראל מנצלים את מעמדם מול מבקש השירות, אשר רבות כלל לא יודע מחירים או מהות העבודה שנעשית.

אינני לוקח דברי מן ההיסק בלבד, אלו דברים מוחשיים ביותר - למשל: כשעמדתי שם בתור איש מבוגר רצה לתקן את מחשבו הנייד, כמעט ומיותר לציין כי כל ידע במחשבים, ובזאת גם מחירי שוק ומהות עבודה, ממנו והלאה. ובכן, לכל דבר שאמרו הסכים מיד באומרו: "מה אעשה" ו"אין ברירה..." ואלו ציטוטים מפיו, כמובן שעבור עבודה שבטלה בדבר יד ורגל אותו אדם איבד, אך לא בזאת עסקינן, כוונתי שאותו אחד היה נעתר במחי-יד ובלית ברירה (מבחינתו) להצעתם האיומה.

על אחת כמה וכמה לו היו אומרים לו, כשם שאמרו לי, שהצעת המחיר למוצר "מחודש" הינה 75% מערכו בשוק.

K...

על כל פנים ישנם לפחות שני פסולים בהתנהגותם, לדעתי:

1. ניצולם של מעמדם כ- -ישראל ועקב כך משקלם גבוה יותר בעיני לקוחותיהם ההדיוטות.

2. רמאות, פשוטו כמשמעו, בשני מובנים שונים:

האחד הדרישה של 75 ש"ח בדיקה כאשר ידוע להם, מבעוד מועד, שלא יתקנו - באשר לזה יש לי הסתייגות מיוחדת: תרם הכנסתו של המוצר לבדיקה אולצתי לחתום על שני טפסים המאשרים שאני יודע כי אני משלם 75 לבדיקה. ידעתי כי אינם מתקנים מבעוד מועד (שיחה טלפונים שערכתי עימם) אולם הם סירבו לתת לי הצעת מחיר למוצר "מחודש" עד הבדיקה (כלומר עד הקבלה במרמה של 75 שקלים). לעניות דעתי, דבר זה מהווה גניבה ישירה של 75 שקלים על לא כלום.

האחר הינו רמאותם בדבר ערכו של המכשיר, כאשר מוצר חדש (ומתקדם יותר) עולה לצרכן 950 ש"ח אני, לפחות, רואה בחומרה רבה הצעתם למוצר refurbished ומאותו הדגם שלי (הנחות יותר מהחדש) בסכום זה! אשר מהווה, כביכול, 75% מערכו כחדש! אני מוצא זאת מעליב, שלא לדבר על שקר גס ורמאות לשמה! אין לי אלה לצער על כל אלו שנפלו בפחם.

ניתן גם להוסיף, כפי שציין עומרי (TGM), את אכזבתי האישית (וכמוני רבים בקהילת החומרה בארצנו, לדעתי) מאי-תמיכתם של -ישראל אחרי תום מסגרת האחריות. מחברה כמו , על אחת כמה וכמה כשמיוצגת בארץ ישירות, הייתי מצפה ליותר...

נ.ב. סליחה עם קצת הגזמתי עם השפה, זה לא יקרה יותר :-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...