TaZeR פורסם 2009 ביוני 11 Share פורסם 2009 ביוני 11 תגידו, יש מישהו שסיים ללמוד את החומר לבגרות (בכיתה)?אצלנו סיימו ללמד את החומר רק היום (שזה ממש זוועת עולם, לסיים ללמוד את החומר לבגרות פחות משבוע לפני הבגרות עצמה), וגם זה אחרי שחיפפו ברמות מטורפות בנושאים האחרונים (מה שקשור למלחמת העולם הראשונה).אגב, עוד מישהו למד על פראג (זה נושא הכי משעמם בעולם...)? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2009 ביוני 11 Share פורסם 2009 ביוני 11 היסטוריה זה פשוט לקחת את הספר ולקרוא, לא צריך בשביל זה מורה בשביל לקבל 90+.לגמרי. סמסטר קודם קראתי את המיקודית במשך כמה שעות, ניגשתי ועברתי על 77. אם הייתי משקיע קצת יותר זמן הייתי מוציא גם 85+. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Avi Levin פורסם 2009 ביוני 11 Share פורסם 2009 ביוני 11 מגן יש לי 76 בגלל ציון שנתי נמוך, ובמתכונת הוצאתי 80.מי שעושה היסטוריה א' -אתם מתכוונים לעשות את החלק של בגדד או פראג?לצערי המורה שלי לימד על בגדד שזה חלק הרבה יותר גדול ומשעמם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
shaycool פורסם 2009 ביוני 11 Share פורסם 2009 ביוני 11 אני עוושה על בגדד אלוהים איזה חומר משעמםכבר לא יכול לחכות שזה יהיה מאחורימתכונת אחת 85 מתכונת שניה היום עשיתי היה חראמה גם שעל בגדד בקושי למדנו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
eliil1 פורסם 2009 ביוני 11 Share פורסם 2009 ביוני 11 עשיתי ניסוי.למבחנים הרגילים למדתי כמו שצריך והוצאתי 70 בערך.למגן רק קראתי את המחברת יום לפני והוצאתי 91.מסקנה - ללמוד יותר מדי זה לא טוב.בסוף הוגשתי על 95.איך קיבלת 70 במבחנים, 91 במגן והוגשת על 95 ??? מה שכבת עם המורה? אני לומד יום לפני, מוציא את ה70-80 שלי ומבסוט מזה עוד...שונא מקצועות הומניים ,גרוע בזה...במיוחד בתנך, הגישו אותי על 65... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YogiBear פורסם 2009 ביוני 11 Share פורסם 2009 ביוני 11 אגב, עוד מישהו למד על פראג (זה נושא הכי משעמם בעולם...)? אתה מדבר על הפרק- העיר הנוצרית פרג בימי הבניים? זה פשוט מעניין רצח! , סתם לא.. אם שאלת, אני לומד את הנושא כחלק שני מתוך החומר(תשמח שאתה לא לומד על האיסלם בבגדד.. ) בכל מיקרה, הדבר היחיד שעוד איכשהו מעניין בהיסטוריה זה הרצל הסוטה הזה והלאומיות שלו... גישת היהודית בעולם לאחר מתן הצהרת בלפור, מה מצב היהודית היה באירופה הנוצרית? כיצד נוצרה פרג ועוד מלאן שטויות... יאלה, הגיע הזמן שמחר אני אתחי להכין סיכומים. יאר, לקחתי את הטיפ שלך ואנסה את זה! הטיפ שלי לנושא- תכתבו את החומר כי חלק ממה שכותבים נכנס בסוף לראש ואם כותבים את זה ברור וטוב אז זה יעבור טוב בסוף.. בהצלחה לכל נבחני א'! (טוב, מותר גם ל-ב' לקבל בהצלחה!חחח) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YarYar פורסם 2009 ביוני 11 Share פורסם 2009 ביוני 11 איך קיבלת 70 במבחנים, 91 במגן והוגשת על 95 ??? מה שכבת עם המורה? אני לומד יום לפני, מוציא את ה70-80 שלי ומבסוט מזה עוד...שונא מקצועות הומניים ,גרוע בזה...במיוחד בתנך, הגישו אותי על 65...מחצית ראשונה היה לי ממוצע 94, מחצית שניה ממוצע 70 בערך והמורה אמרה לי שאם אני מוציא ציון טוב במגן היא תתעלם מהמחצית השניה.הוצאתי 91, העלתה לי 2-3 נקודות וזהו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Avi Levin פורסם 2009 ביוני 11 Share פורסם 2009 ביוני 11 מחצית ראשונה היה לי ממוצע 94, מחצית שניה ממוצע 70 בערך והמורה אמרה לי שאם אני מוציא ציון טוב במגן היא תתעלם מהמחצית השניה. הוצאתי 91, העלתה לי 2-3 נקודות וזהו. איזה באסה אם אתה מקבל מתחת ל-70, הלך הכל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yossi314 פורסם 2009 ביוני 11 Share פורסם 2009 ביוני 11 היסטוריה...."מלחמת החפירות"..... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
davidreznic פורסם 2009 ביוני 12 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 12 היסטוריה...."מלחמת החפירות"..... :lol: אנחנו למדנו על בגדד. שיעמום קטלני. סיימנו את החומר כמה ימי לפני המגן. וגם זה בגלל שהמורה השטלתה על כמה שיעורים של מורים אחרים. וכל זה כי חודשיים בערך בתחילת שנה היא התברברה על הנושא הכי לא קשור שאין מה לכתוב עליו-מהות העיר, הגישה היהוגית, נוצרית, מוסלמית, והגישה של אפלטון... : קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
assaf181 פורסם 2009 ביוני 12 Share פורסם 2009 ביוני 12 אוי ואבוי, מה עשו בתוכנית החדשה הזאת?! פראג? בגדד? אני עושה השנה את היסטוריה ב', היום היה המגן ונראה לי שהיה לא רע. אצלנו המורה בכלל לא לימדה חלק מהחומר, מה שאומר שתהיה פחות בחירה. אבל דווקא בציוני הגשה היא מאוד נדיבה, אז יהיה טוב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
davidreznic פורסם 2009 ביוני 12 מחבר Share פורסם 2009 ביוני 12 בתוכנית החדשה של הסטוריה א', יש שני פרקים. אחד זה לאומיות שזה חובה. ועוד פרק בחירה יש ערים וקהילות (שממנו בוחרים פראג או בגדד) ותקופת בית ראשון ו/או שני (לא זוכר בדיוק) והצהרת כורש. הבגדד זה שיעמום אחד גדול. הלאומיות יותר מעניין כי זה קצת יותר נוגע אלינו מאשר המצב החברתי בבגדד במאה ה -8 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
assaf181 פורסם 2009 ביוני 12 Share פורסם 2009 ביוני 12 בעעעע זה כל מה שיש לי להגיד קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2009 ביוני 12 Share פורסם 2009 ביוני 12 בתוכנית החדשה של הסטוריה א', יש שני פרקים. אחד זה לאומיות שזה חובה. ועוד פרק בחירה יש ערים וקהילות (שממנו בוחרים פראג או בגדד) ותקופת בית ראשון ו/או שני (לא זוכר בדיוק) והצהרת כורש. הבגדד זה שיעמום אחד גדול. הלאומיות יותר מעניין כי זה קצת יותר נוגע אלינו מאשר המצב החברתי בבגדד במאה ה -8 מה עניין הצהרת כורש להיסטוריה? אולי שילמדו על המצאת הספגטי וזהו? זה יותר חשוב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DaNiEl360 פורסם 2009 ביוני 12 Share פורסם 2009 ביוני 12 מערכת החינוך בארץ דפוקה, אפילו חומר לימוד לא יכולים לבחור משהו שנוגע למדינה.מלמדים אותנו על פאקינג כורש ומה/מי הוא היה ומה הוא עשה, מלמדים על עזרא ונחמיה שעשו רפורמות לפני 3000 שנה...את מי זה מעניין?לעומת זאת לאומיות אפשר יותר להתחבר, על מה הגורמים להתעוררות ועל הציונות.אלה דברים שיותר מעניינים ויותר קל להבין גם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.