בעיית חום ב4850-מאוורר באוטומט על 20% עם 80 מעלות במנוחה - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית חום ב4850-מאוורר באוטומט על 20% עם 80 מעלות במנוחה


Roy.T

Recommended Posts

בדרך כלל זה לא ממש מזיז לי, אבל ניסיתי לעשות OC קטן דרך הCCC, ובגלל שהמאוורר פועל על RPM מאוד נמוך במנוחה ברגע שאני מאמץ את הכרטיס המעלות עולות מהר מידי והוא קורס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי זה אומר שאני כל פעם צריך לשנות את המהירות ידנית בין ישום לישום ואין לי עצבים.

אי אפשר להגדיר את המאוורר שישאר על אוטומט מאחוז מסויים? או דרך אחרת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה לא רוצה לבזבז כסף ו\או עצבים על שינוי מהירויות המאוורר:

א. תוציא את הכרטיס מהמארז ושים אותו על משטח אנטי סטטי, לדוגמא על חבילת דפים A4.

ב. תפרק את הפלסטיק על הנחושת של הכרטיס. מורים להיות כשישה ברגים מאוד מאוד קטנים שמחזיקים אותו.

ג. קח חוט תפירה קגיל ותקשור אל הכרטיס מאוורר 80\90\120 מ"מ רגיל כך שיזרוק אוויר על גוף הקירור.

ד. תנתק את המאוורר של הכרטיס מחיבור ה-4 פין ע"ג הכרטיס.

ה. תחזיק את הכרטיס.

קיבלת כרטיס קריר ושקט יותר בהשקעה מקסימלית של 30 ש"ח (עלות המאוורר במידה ואין לך אחד זרוק בבית).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשביל זה יש פרופילים, הנושא הזה עלה לא קצת פעמים.

תריץ חיפוש.

נו ומה זה ייתן לי? זה עדיין דורש התערבות מצידי כל פעם שאני מפעיל ישום שונה, ובנוסף אני צריך פרופיל של 100% במצב משחק כי אני לא יכול לקחת סיכון בפחות מזה במידה והכרטיס מתחמם מאוד וזה רועש לאללה וברוב המקרים גם מיותר.

אם אתה לא רוצה לבזבז כסף ו\או עצבים על שינוי מהירויות המאוורר:

א. תוציא את הכרטיס מהמארז ושים אותו על משטח אנטי סטטי, לדוגמא על חבילת דפים A4.

ב. תפרק את הפלסטיק על הנחושת של הכרטיס. מורים להיות כשישה ברגים מאוד מאוד קטנים שמחזיקים אותו.

ג. קח חוט תפירה קגיל ותקשור אל הכרטיס מאוורר 80\90\120 מ"מ רגיל כך שיזרוק אוויר על גוף הקירור.

ד. תנתק את המאוורר של הכרטיס מחיבור ה-4 פין ע"ג הכרטיס.

ה. תחזיק את הכרטיס.

קיבלת כרטיס קריר ושקט יותר בהשקעה מקסימלית של 30 ש"ח (עלות המאוורר במידה ואין לך אחד זרוק בבית).

ומי יממן לי ניתוח פלסטי אם הכרטיס יתפוצץ לי בפרצוף אתה? :) עזוב את השנתיים אחריות שנשארו לי על הכרטיס.

אני רוצה להבין משהו, למה הכרטיס על 80C והמאוורר מרשה לעצמו להסתובב כל כך לאט??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מבין אותך אבל אני לא מתעסק עם פירוקים, זה לא שווה את זה וזה לא בא בחשבון.

השאלה שלי אחרת, גם שאני מפעיל מזגן עם החלון של המארז פתוח הכרטיס עדיין על 80C והRPM של המאוורר יורד עוד יותר כאילו

הוא בכוונה משאיר את הכרטיס על 80C למה???????

לצורך העיניין אפילו המעבד שלי ב 33C...

כל המחשב קופא והכרטיס........משתזף :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכרטיס הזה מכוון לעבוד בטמפרטורות גבוהות, זה קודם כל...

דבר שני, אתה יכול להכנס ל CCC ולקבוע אותו ידני קבוע ל 60% בערך. לא רועש במיוחד ויישאר קריר יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו ומה זה ייתן לי? זה עדיין דורש התערבות מצידי כל פעם שאני מפעיל ישום שונה, ובנוסף אני צריך פרופיל של 100% במצב משחק כי אני לא יכול לקחת סיכון בפחות מזה במידה והכרטיס מתחמם מאוד וזה רועש לאללה וברוב המקרים גם מיותר.ומי יממן לי ניתוח פלסטי אם הכרטיס יתפוצץ לי בפרצוף אתה? :) עזוב את השנתיים אחריות שנשארו לי על הכרטיס.

טעות, אחרי שהגדרת פרופילים אתה לא נוגע יותר בהגדרות.

התוכנה היעילה והנפוצה ביותר להגדרת פרופילים זה RIVA TUNER.

ברגע שהכרטיס מתחמם המאורר יעלה את מהירותו בהתאם, כמו מצב AUTO אבל באופן הרבה יותר יעיל\קריר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טעות, אחרי שהגדרת פרופילים אתה לא נוגע יותר בהגדרות.

התוכנה היעילה והנפוצה ביותר להגדרת פרופילים זה RIVA TUNER.

ברגע שהכרטיס מתחמם המאורר יעלה את מהירותו בהתאם, כמו מצב AUTO אבל באופן הרבה יותר יעיל\קריר.

אה.... אוקיי חשבתי שדיברת על הCCC. אני אנסה דרך הRIVA.

ודרך אגב מה הדרך הכי טובה לעשות OC דרך הCCC? אני כל פעם מעלה קצת ועושה טסט עד שהכרטיס לא סוחב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שאני לא מצליח להגדיר פרופילים בריבה טונר, ניסיתי מדריך בגורו אבל בשלב מסויים לא יכולתי

להמשיך כי הגירסא שם הייתה ישנה יותר או שהדרייביר שלי לא תואם לגירסא האחרונה שמצאתי לריבה (2.24), וזה לא

נתן לי את האפשרויות שאני צריך כדי להמשיך במדריך.

מישהו יכול לעזור לי עם זה?

עריכה: הסתדרתי, מצאתי את המדריך שחיפשתי של yfital בסטיקי.

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...