בעייה במסך, מעוניינים להחליף לי במסך חלופי, לא יודע מה לעשות, צריך עזרה - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעייה במסך, מעוניינים להחליף לי במסך חלופי, לא יודע מה לעשות, צריך עזרה


אור כהן

Recommended Posts

שלום לכולם,

ברשותי מסך הDell 2007FP בעל קוו ישר שנתקע בפיקסלים תקועים שלא ניתנים לתיקון (ניסיתי)

רכשתי אותו במיטב כספי דרך Nextop ודרך המכירה הקבוצתית שאירגנתי.

המסך מיוצר במקסיקו, בעל רוורזיה A05 ופאנל S-IPS, ובעל 3 שנות אחריות.

שוחחתי עם Nextop אך הם טוענים כי אין להם יותר את המסך, והם יצטרכו לדבר עם ולשאול איזה מסך חלופי נותנים במקום.

עכשיו 24 לא בא בחשבון, כי המחשב שלי נבנה ל1600X1200, ביותר מכך לא אוכל להריץ את המשחקים במלוא ההנאה.

והגענו למה שאני משער שירצו להציע לי, ה2209WA.

כמו שרובכם יודעים, מדובר במסך E- שעולה כיום 1600 ש"ח.

ערכתי השוואה קטנה בין 2 סוגי הפאנלים וגיליתי כי:

לE- יש aperture ratio נמוך יותר (כדי להגביר את השידור)

לE- יש בוהק בזוויות בשל הורדת הaperture ratio

לE- יש מכלול צבעים נמוך יותר

לE-IPS יש contrast ratio הרבה יותר נמוך (לעומת ה2007FP בעל 100 / 137)

אז אני שואל אותכם חברי הפורום, מה לעשות?

מה אני אמור לעשות? אני לא מעוניין לקחת את מסך מ2209WA,

לא סתם בחרתי את ה2007FP, בחרתי בו בשל הפאנל האיכותי שלו, הContrast ratio במעולה שלו ובכך (והכי חשוב) שהוא מרובע!

לא בחרתי את ה2007WFP, רציתי משהו גבוהה בעל PIVOT יעיל.

מה, באמת נגמרו לדל כל הסטוקים של ה2007FP? מה עם אחריות ה 3 שנים?

יש איזשהו חוק שאמור להגן עליי?

עזרה? :'(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שהדגם כבר לא נמכר, כי הוא יחסית מיושן, וכדאי לך לבדוק באתר של אולי יש דגם אחר מקביל.

דבר שני, הייתי מציע לך להתקשר לחנויות שמציינות שהן מוכרות את המסך הזה, רק בשביל לבדוק אם יש להן במלאי.

מבחינת החוק, במידה ואין מוצר חילופי להציע לך, צריך לתת מוצר בעל אופיינים זהים או גבוהים יותר (אלא אם כן הם עיוותו את החוק כמו בKSP, שנותן להם גם להוריד את ערך המוצר, עד 10%).

בכל מקרה, בהצלחה!!!

במקרה ההכי גרוע תנסה ללחוץ על פיצוי כספי מלא! או החלפה עם זיכוי מערך המוצר כיום כנגד המוצר המוחלף.

כי אם קנית את המסך ב2000 שקל לדוגמא, וערך המוצר הזה עלה אפילו בחנויות אחרות (לא משנה שזה נקנה בקבוצתית, במקרה ההכי גרוע הוא יאמר לך ששילמת רק 2000), והמסך המוחלף יהיה לדוגמא 2209WA שעולה כ1590 בNEXTOP תדרוש זיכוי של 410 שקל, יכול להיות שיצחקו עליך.

בכל מקרה, בעיה לקנות ביבוא מקביל, במיוחד בגלל מיקרים כאלה, אין מלאי חילופי, ומי יודע מה התקנון של החנות קובע...

דרך אגב, אחרי שאני רואה את המפרט שלך, ממש מבאס הSLI הזה של 512MB סך הכל, ממש מונע רזולוציות גבוהות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מצב שעדיין ניתן להשיג את המסך, שכן הוא עדיין מופיע באתר של DELL כמוצר פעיל.

http://accessories.us.dell.com/sna/products/Displays/productdetail.aspx?c=us&l=en&cs=19&sku=320-4687

מצד שני, אם אין מסך, אז אין מסך, ואז תצטרך לחיות עם שדרוג ל-2408, או החזר כספי.

עריכה: לא שמתי לב קודם לפרטים של מה שדנדן אמר, אבל זה בהחלט ראוי לתגובה.

יכול להיות שהדגם כבר לא נמכר' date=' כי הוא יחסית מיושן, וכדאי לך לבדוק באתר של דל אולי יש דגם אחר מקביל.

[/quote']

בלי קשר, אין דגם מקביל או מחליף, אבל כפי שאמרתי, ה-2007FP עוד מופיע כאילו הוא מיוצר.

מבחינת החוק' date=' במידה ואין מוצר חילופי להציע לך, צריך לתת מוצר בעל אופיינים זהים או גבוהים יותר (אלא אם כן הם עיוותו את החוק כמו בKSP, שנותן להם גם להוריד את ערך המוצר, עד 10%).

[/quote']

ההם שאתה מדבר עליהם הם לא נקסטופ, אלא . לא הבנת? נקסטופ מבררת מול מה יכולים להציע לו כתחליף. נקסטופ לא צד בעניין בכלל. אבל ניסיון טוב להכפיש את בעל החנות בכך שאתה רומז על האפשרות שהוא מעוות את החוק.

בכל מקרה' date=' בעיה לקנות ביבוא מקביל, במיוחד בגלל מיקרים כאלה, אין מלאי חילופי, ומי יודע מה התקנון של החנות קובע...

[/quote']

או שאתה לא מבין, או שאתה עושה את עצמך לא מבין, שום מתוך ניסיון פטתי להוציא את נקסטופ רעים.

לא הבנת? לנקסטופ אין במלאי את המסך (ולמי יש?), אז הם מפנים אותו ל-DELL ישראל, או יותר נכון יעל פתרונות, שהיא הנציגה הרשמית של בארץ.

ברגע זה הטיעון המקובל נגד ייבוא מקבילי - שלחנות אין גב רשמי ובמקרה של צורך נתקעים - הופך ללא רלוונטי, שכן הנה, עובדתית, הבעיה מטופלת מול הנציגות הרשמית.

אתה חושב שאם ל-DELL אין אפשרות להשיג את המסך הזה, אז לאחד היבואנים ה"רשמיים" יש? הצחקת לי את השיערות באף.

אז שמור את הקשקושים שלך לעצמך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זוהי לא תשובה מוסמכת אבל מבוססת על חיפושים אחריו שאני עשיתי לפני זמן מה.

הדגם אינו נמכר יותר בארץ לפחות ורמז ברור לכך תמצא בZAP המראה כי המסך נמכר בחנות אחת בלבד ולא ב כ-20 חנויות כשאר המסכים החדשים.

ייתכן וגם בה הדגם כבר לא נמצא כי גם היא בסופו של דבר מזמינה מיבואן כלשהו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש מצב שעדיין ניתן להשיג את המסך, שכן הוא עדיין מופיע באתר של DELL כמוצר פעיל.

http://accessories.us.dell.com/sna/products/Displays/productdetail.aspx?c=us&l=en&cs=19&sku=320-4687

מצד שני, אם אין מסך, אז אין מסך, ואז תצטרך לחיות עם שדרוג ל-2408, או החזר כספי.

עריכה: לא שמתי לב קודם לפרטים של מה שדנדן אמר, אבל זה בהחלט ראוי לתגובה.

בלי קשר, אין דגם מקביל או מחליף, אבל כפי שאמרתי, ה-2007FP עוד מופיע כאילו הוא מיוצר.

ההם שאתה מדבר עליהם הם לא נקסטופ, אלא DELL. לא הבנת? נקסטופ מבררת מול DELL מה DELL יכולים להציע לו כתחליף. נקסטופ לא צד בעניין בכלל. אבל ניסיון טוב להכפיש את בעל החנות בכך שאתה רומז על האפשרות שהוא מעוות את החוק.

או שאתה לא מבין, או שאתה עושה את עצמך לא מבין, שום מתוך ניסיון פטתי להוציא את נקסטופ רעים.

לא הבנת? לנקסטופ אין במלאי את המסך (ולמי יש?), אז הם מפנים אותו ל-DELL ישראל, או יותר נכון יעל פתרונות, שהיא הנציגה הרשמית של DELL בארץ.

ברגע זה הטיעון המקובל נגד ייבוא מקבילי - שלחנות אין גב רשמי ובמקרה של צורך נתקעים - הופך ללא רלוונטי, שכן הנה, עובדתית, הבעיה מטופלת מול הנציגות הרשמית.

אתה חושב שאם ל-DELL ישראל אין אפשרות להשיג את המסך הזה, אז לאחד היבואנים יש? הצחקת לי את השיערות באף.

אז שמור את הקשקושים שלך לעצמך.

שוחחתי כרגע עם dell בח"ול והם טוענים כי הם יכולים לספק דגם חלופי של 2007FP.

אפרופו מדובר בדגם הזה: http://accessories.us.dell.com/sna/products/Displays/productdetail.aspx?c=us&l=en&s=dhs&cs=19&sku=20073SB

אז למה NEXTOP טוענים שלא ???

דרך אגב NEXTOP מייבאת לבד את המסכים, לכן אין סיבה שתפנה לדל אלא לדל העולמית.

דל העולמית אמרה לי שיש להם עוד הרבה מסכי 2007FP במלאי ואין סיבה שלא יוכלו להחליף לי את המסך :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור

אתה ממש לא הוגן ןגןרם לי ממש לאי נעימות

התקשרת היום בשעה 5 אחה"צ

כל מה שאמרו לך זה שיבדקו מול מה הפתרון לבעיה שלך ושתתקשר שוב מייד אחר החג

ואתה כבר בונה תאיאוריות שיש או שאין את המסך ומה לעשות עם נקסטופ

מה עובר עליך בן אדם ?? איפה ההגינות ? איפה הסבלנות ?

ובכלל מה הקשר איפה נקנה המסך ביבוא מקורי או פרללי ?

וכי מישהוא חושב שביעל מחזיקים מסך 2007FP 3 שנים רק ואולי כי יום אחד יהיה תקלה למישהוא ??

מצפה להתנצלות

נקסטופ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור

אתה ממש לא הוגן ןגןרם לי ממש לאי נעימות

התקשרת היום בשעה 5 אחה"צ

כל מה שאמרו לך זה שיבדקו מול מה הפתרון לבעיה שלך ושתתקשר שוב מייד אחר החג

ואתה כבר בונה תאיאוריות שיש או שאין את המסך ומה לעשות עם נקסטופ

מה עובר עליך בן אדם ?? איפה ההגינות ? איפה הסבלנות ?

ובכלל מה הקשר איפה נקנה המסך ביבוא מקורי או פרללי ?

וכי מישהוא חושב שביעל מחזיקים מסך 2007FP 3 שנים רק ואולי כי יום אחד יהיה תקלה למישהוא ??

מצפה להתנצלות

נקסטופ

שלום נקסטופ,

מולי טענו בטלפון שאין את המסך בנקסטופ ושדל הפסיקו לייצר אותו, לכן אתם תצטרכו לברר עם איזה מסך חלופי ניתן לקבל במקומו,

רציתי להתייעץ עם הפורום בנוגע למה לעשות אם מה שאני כבר יודע.

אכן שיערתי שאקבל מסך חלופי כמו ה2209WA, ואני מצטער על כך, פשוט לא מצאתי מסך אחר שיכול בכלל להתאים לקטגוריה,

ואני הסקתי על פי כך שאתה מייבא את המסך ישירות מדל, אתה גם בקשר ישיר איתם, ולכן אינך מתקשר ליעל.

פשוט הופעתי לגלות לאחר שיחה עם Robert שדווקא יש אצלם כמות יחסית גדולה של המסכים הללו.

שוב אני מתנצל ומצטער אם פגעתי,

אור כהן :'(

(אפרופו בכל הת'ארד הזה השתמשתי במילים כמו "משער" ולא ניסיתי אפילו לפגוע באנשי החנות שנותנים שירות מעולה)

נ.ב שלחתי לך מייל שמפרט את כל העיניינים, אשמח אם תקרא אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

QTTP, כנראה שאתה לא זוכר שהנציג של NEXTOP אמר שהם מביאים את המסכים ביבוא מקבילי לפחות במקרה של ה2209WA, ובקניות קבוצתיות אחרות שהתבצעו מולם.

למקרה שאינך יודע, יבוא מקבילי, אינו מחייב את נותני השירות בארץ לספק אחריות למוצרים שנקנים בצורה הזאת, אז שוב פעם, אל תוציא אותי האיש הרע פה, כי אין לי בעיה נגד החנות הזאת או אחרת, אני רק מנסה לגרום לאור לקבל את מה שהוא צריך.

ושוב פעם, ברגע שמדובר ביבוא מקבילי, תקנון החנות, ולא תקנון של , קובע את אחריות ההחלפה.

אחריות החלפה - החלפת מסך עקב אי יכולת לספק מסך זהה

אחריות תיקון - אחריות של העולמית - משמע החלפת המסך התקול במסך שאמור להיות זהה מהמלאי של החנות ושליחת המסך לחו"ל לתיקון (אלא אם כן יש הסכם עם אחת החברות בארץ שתבצע את התיקון במקום לשלוח לחו"ל).

בשני המקרים החנות צריכה להחליף את המסך, ואני סך הכל ציינתי עובדה חוקתית, אז מה הקשר לנסות להכפיש אותם?

אז QTTP, תשמור אתה את הקשקושים שלך בעצמך, כל עוד אתה לא זוכר את כל הפרטים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...