פורסם 2009 במאי 2716 שנים לפני מספר ימים בעת קנייה שביצעתי בסניף שופרסל,הציעו לי את כרטיס האשראי הזה שלהם,שהוא בעצם כרטיס ויזה לכול דבראשר נעשה בשיתוף עם חברת לאומי כארד ,שהיא כידוע חברת בת של בנק לאומי.הבטיחו לי מספר דברים,כגון:פטור מלא מהתשלום החודשי בגין כרטיס האשראי עצמו (כ-13 שקל)למשך השנה הראשונה,הנחות בקניית מוצרים ועוד כל מיני דברים שאני כבר לא זוכר.לסיכום,האם לדעתכם הוא כרטיס האשראי המשתלם ביותר כיום,או שישנם אופציות עדיפות יותר??
פורסם 2009 במאי 2716 שנים בו ואני אגלה לך סוד, כל עוד תשתמש בכרטיס הרגיל שלך מהבנק לא תשלם בכלל אף עמלה רק אם תעשה חלוקה בקרדיט ואז זה גם כן 42 אגורות לתשלום או משהו כזה.חוץ מזה זה חרא של דבר כי אתה מוגבל לשופרסל בשביל מבצעים בעוד שעם כרטיס רגיל מהבנק יש מבצעים לכל מיני מקומות.
פורסם 2009 במאי 2716 שנים מחבר בו ואני אגלה לך סוד, כל עוד תשתמש בכרטיס הרגיל שלך מהבנק לא תשלם בכלל אף עמלה רק אם תעשה חלוקה בקרדיט ואז זה גם כן 42 אגורות לתשלום או משהו כזה.למיטב ידיעתי, ויזה לאומי גובים דמי ניהול מינימליים של כ-13 שקל בחודש.חוץ מזה זה חרא של דבר כי אתה מוגבל לשופרסל בשביל מבצעים בעוד שעם כרטיס רגיל מהבנק יש מבצעים לכל מיני מקומות.בדרך כלל המיבצעים הכלליים לכרטיס רגיל זה בולשיט ועבודה בעיניים ואילו במקרה של שופרסל מדובר בתכלס בהנחות במחירים של מוצרים אמיתיים שאתה באמת קונה על בסיס קבוע.
פורסם 2009 במאי 2716 שנים מנסיון בתחום אני יכול לומר שמרבית כרטיסי המועדונים הם סוג מסויים של מלכודת שמתישהו משלמים עליה.לגבי מבצעים בסופר קח בחשבון שבסופר ממוצע יש עשרות אלפי פריטים שונים.מבצעי הוזלה של פריטים בודדים הם בקושי טיפה בים של מוצרים ומטרתם לתת תחושה טובה וגם לכוון אותך לסוג מסויים של קניות שהסופר מעוניין לקדם.
פורסם 2009 במאי 2716 שנים הכרטיס משתלם אם אתה קונה הרבה בשופרסל ואתה "צרכן נבון", כלומר באמת קונה את הדברים שנמצאים באותו הזמן במבצע.אז אם אתה כזה- כן, הוא משתלם לדעתי (כי כמו שאמרת, עדיף הטבה שאתה מרוויח ממנה כל הזמן, גם אם לא המון).לי יש כרטיס סטודנט, סתם לצורך העניין. אני בקושי מרוויח הנחות ממנו.בעבר היה לי כרטיס של חבר וגם ממנו בקושי הרווחתי משהו.לאבא שלי יש כרטיס של שופרסל והוא חוסך איתו הרבה כסף בקניות השבועיות (אם כי יש לציין שהסניף בו הוא קונה הוא בהחלט לא זול לפי מה שאני ראיתי).
פורסם 2014 ביוני 611 שנים כל המבצעים בסופר הם בלוף. אתה משלם פחות על סל מוצרים מסויים במבצע ותוקעים אותך בתחת על כל מוצר אחר שלא בסל הזה כך שבסופו של דבר תשלפ מחיר ממוצע משתלם להם. זה כמו הבולשיט שבעזרתו "מוכיחים" שכל הרשתות הן בו זמנית הכי זולות והכי משתלמות. נערך 2014 ביוני 611 שנים על-ידי karpazi0
פורסם 2014 ביוני 611 שנים יש תמיד בלוף באיזשהו מקוםלאשתי יש lifestyle של שמקנה לה הנחות בסופר פארם - חלק מההנחות עם חרטא גמורה אבל אני תמיד משווה מחירים ולפעמים זה באמת חוסך לי בין 10 ל-15 אחוז בקניות הפארםכן יש הרבה דברים לרכוש במיוחד שיש לך ילדים קטנים (תינוקות זה בכלל סיפור מטורף)
פורסם 2014 ביוני 611 שנים צרכן נבון יכול לחסוך באמצעות הכרטיסים האלה. הכוונה בצרכן נבון היא למי שקונה מוצרים, שאינם מוצרי יסוד, כשהם במבצע. אנחנח למשל עושים את החישובים האלה וחוסכים כך לא מעט כסף. החיסרון הוא שלפעמים אוזל מוצר כלשהו בבית, לפני שיש עליו מחיר מוזל. אם זה מוצר שאפשר להתאפק לגביו, מה טוב. אם לא, אז קונים יותר ביוקר. ככל שהצרכן גמיש יותר בביקוש שלו, כך הוא יכול לנצל טוב יותר את הכרטיסים והמבצעים האלה. אגב, הרשתות מרוויחות בכל מקרה. הן פשוט מרוויחות קצת פחות על צרכנים נבונים וסבלניים יותר. לנו יש כרטיס אשראי של שופרסל, של לייף סטייל, של אוניברסיטת תל אביב. כל עוד אין דמי שימוש חודשיים, ממש לא אכפת לי. אגב, לאחר שנה שופרסל רצו לקחת מאיתנו דני שימוש חודשיים. התקשרתי, אמרתי להם שאני מבטל את הכרטיס אם הוא עולה לי אפילו שקל בחודש, והם האריכו לי את תקופת הפטור מעמלה קבועה.
פורסם 2014 ביוני 611 שנים הכרטיס של שופרסל עשוי להיות מאוד משתלם אם אתה קונה הרבה בשופרסל.אבל הוא חינמי רק לשנה הראשונה, אז אם יש לך כרטיס שהוא חינמי תמיד (ויש כאלה), אז אולי זה לא משתלם.כמו כן, אם יש לך אפשרות לקנות את התווים של שופרסל (תו הזהב) דרך מקום העבודה או מועדון כלשהו, בהנחה משמעותית, אז הכרטיס שלהם גם מאבד מערכו.
פורסם 2014 ביוני 611 שנים הוא ישתלם אם תעשה את הקניות שלך שם.זה גם הרווח העיקרי שלהם.בנוסף הוא מקנה 10 אחוז הנחה (לפני זה היה 5) על 5 מוצרים שאתה בוחר.
פורסם 2014 ביוני 611 שנים צרכן נבון יכול לחסוך באמצעות הכרטיסים האלה. הכוונה בצרכן נבון היא למי שקונה מוצרים, שאינם מוצרי יסוד, כשהם במבצע. אנחנח למשל עושים את החישובים האלה וחוסכים כך לא מעט כסף. החיסרון הוא שלפעמים אוזל מוצר כלשהו בבית, לפני שיש עליו מחיר מוזל. אם זה מוצר שאפשר להתאפק לגביו, מה טוב. אם לא, אז קונים יותר ביוקר. ככל שהצרכן גמיש יותר בביקוש שלו, כך הוא יכול לנצל טוב יותר את הכרטיסים והמבצעים האלה. אגב, הרשתות מרוויחות בכל מקרה. הן פשוט מרוויחות קצת פחות על צרכנים נבונים וסבלניים יותר. איך אתה משווה את המחירים? ובין אילו רשתות\חנויות\בסטות?
פורסם 2014 ביוני 611 שנים איך אתה משווה את המחירים? ובין אילו רשתות\חנויות\בסטות?ההשוואה היא גם ברשת עצמה (מחיר מבצע למחזיק כרטיס אשראי אל מול מחיר רגיל) וגם מול מחירים ברשתות נוספות (למשל מגה או ירקות ופירות אצל הירקן). צריך להכיר את המוצרים ולזכור מה המחיר הרגיל שלהם. יש למשל סוג תפוחי עץ שאני מאוד אוהב ("פינק ליידי"), אבל הוא פעמים רבות עולה אפילו 20 ש"ח לק"ג, שזה מטורף. אז מחכים שהמחיר ירד או שבודקים בסופרמרקט לגבי אותו סוג. כשאין מחיר טוב, אני פשוט לא קונה.אנחנו מקבלים כל חודש מכתב משופרסל עם שוברים. השוברים האלה מותאמים לפרופיל שלנו - אנחנו מקבלים שוברי הנחות בעיקר על מוצרים שקנינו בעבר. כשרוצים לקנות מוצר צריך כמובן לדעת מה המחיר הרגיל, מה המחיר ברשת המתחרה ומה המחיר המוזל. דוגמה טובה היא דגני בוקר או חטיפי אנרגיה. אלה מוצרים שעולים עשרות ש"ח, לכן אנחנו מחכים למבצע ואז קונים כמה מהם. כנ"ל לגבי פסטות, רטבים לפסטות. ישנם למשל סוגים של יוגורטים יקרים יותר (כל מיני אקטיביה וחרטא). בדרך כלל נקנה את הסוג הרגיל, אבל כאשר יש מבצע נקנה אותם.דוגמה נוספת היא משחות שיניים או ספידסטיק בסופרפארם: ההפרשים בין מבצע למחזיקי לייף סטייל למחיר רגיל יכולים להיות מאוד משמעותיים. אנחנו מחכים למבצע ופשוט קונים סטוק שמספיק לנו לכמה חודשים טובים.בכל מקרה: כל עוד הכרטיס ללא דמי שימוש ועמלה חודשית, אתה לא מפסיד עליו. הוא רק אופציה לקנות במחיר טוב יותר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.