אני מקלל את היום הזה שביבי הזבל הזה עלה לשל&#1 - עמוד 7 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני מקלל את היום הזה שביבי הזבל הזה עלה לשל&#1


Born2Kill

Recommended Posts

  • תגובות 151
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ובאותו משב רוח בו נושב הת'רד, מה דעתכם על תכנית הרכבת של ביבי , שנחשפה היום בשבע בבוקר?

http://www.themarker.com/tmc/article.jhtml?ElementId=skira20090524_1087611

הטענות שהתכנית מיושנת טכנולוגית הן לא נכונות לדעתי, ומפספסות את המטרה.

עוד הוכחה שביבי לא יודע מה לעשות עם התקציב.

עכשיו הוא רוצה לבטל את הרכבת הקלה בשביל להפנות תקציבים לתוכנית שלו, נו באמת מה הם על באנגים שם?!

כל ממשלה רוצה לבטל את התוכניות של הממשלה הקודמת וכו'... איזה טמבלים.

אני כבר בוכה על כמה כסף נשפך על כלום....

לפי מומחים, התוכנית של ביבי היא לא רלוונטית והעלויות שלה מאוד גבוהות (שלא נדבר שהפרוייקט ייסתיים מתי שביבי כבר לא יהיה בן החיים :screwy:).

האוצר: התוכנית מתאימה למאה ה-19

באגף התקציבים שוללים את עמדת משרד ראש הממשלה מכל וכל. באוצר טוענים שהתפישה של הרכבת ככלי תחבורה שמביא לפיזור האוכלוסייה היתה נכונה למאה ה-19, כאשר הרכבת היתה אמצעי התחבורה היחיד. כיום, כאשר יש בפריפריה של כבישים, הרכבת לא תתרום דבר לפיזור האוכלוסייה. בוודאי כשמדובר ברכבת כבדה, שקשה לה מאוד לעצור בתחנות, ולכן מספרן קטן.

באוצר מעדיפים את המודל של רכבת קלה, המשמשת כתחליף לאוטובוסים ויכולה לעצור במרחקים קצרים, וזאת בעלות נמוכה בהרבה מהרכבת הכבדה. באוצר פוסלים את הרעיון שרכבת כבדה תעצור ביישובים מבודדים וקטנים - לטענתם באף מקום בעולם לא מקובל שרכבות כבדות עוצרות ביישובים קטנים, ובדרך כלל רכבות מיועדות לישובים של 50 אלף איש לפחות. עצירה ביישובים רבים, אומרים שם, פוגעת במהירות הממוצעת של הרכבת, ובהכרח מפחיתה מהיעילות ומהאטרקטיוויות שלה.

באוצר קובעים כי המעבר לרכבת מוכיח את עצמו רק כאשר הכבישים פקוקים - כלומר במרכז. במקומות שבהם הכבישים פתוחים כמעט ואין מעבר לרכבת. באוצר מצביעים על חוסר ההצלחה של הקו מדימונה לבאר שבע כדוגמה לכך. באוצר טוענים כי גם הסטת מטענים מכביש לרכבת מתרחשת רק כשמדובר בהובלה על פני מאות קילומטרים, דבר שכמעט ולא קיים בישראל.

באוצר מזהירים שמשרד ראש הממשלה תומך בפרויקט הרכבת "בשל תחושות, ובלי שום עבודה כלכלית". לטענת אנשי האוצר הם חוששים שהרכבת לא תצליח, שמספר המשתמשים בה יהיה מועט ושבנוסף להשקעה הראשונית של 50 מיליארד שקל התקציב ישועבד מדי שנה לסובסידיה של 800 מיליון שקל למימון ההפעלה השוטפת.

"ראינו איך משרד ראש הממשלה מצליח לקצץ בביטחון", אומרים באוצר. "בסוף לא יהיה מאיפה להביא 5 מיליארד שקל לרכבת מדי שנה, וזה יבוא על חשבון סעיפים. כל תקציבי התחבורה בישראל ישועבדו לרכבת במשך עשר שנים, וזאת על חשבון חלופות תחבורתיות זולות וחשובות יותר".

כמו שאתם קוראים, כל מילה בסלע, עוד רעיון מטופש ובזבזני שבאמצע הפרוייקט ייבטלו אותו ככל הנראה.

אתה יודע מה מצחיק? הקול שלו שווה בדיוק כמו שלך בבחירות. ::)

תמיד בשירשורים הללו יש את אלה שיילקקו למנהלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהם פשוט צריכים להמשיך את הרכבת הקיימת לאילת, ואולי עוד כמה "ענפים" לעוד כמה ישובים בצפון, אין טעם לתשתית רכבת חדשה בישראל.

עדיף שיבנו רכבת תחתית-קלה בתל אביב ואז ימשיכו אותה לכל המרכז (מרעננה-כפ"ס בצפון לרחובות בדרום). צריך להוריד עומס מאזורים צפופים לא מכבישים כמו כביש 90.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני חושב שהם פשוט צריכים להמשיך את הרכבת הקיימת לאילת, ואולי עוד כמה "ענפים" לעוד כמה ישובים בצפון, אין טעם לתשתית רכבת חדשה בישראל.

עדיף שיבנו רכבת תחתית-קלה בתל אביב ואז ימשיכו אותה לכל המרכז (מרעננה-כפ"ס בצפון לרחובות בדרום). צריך להוריד עומס מאזורים צפופים לא מכבישים כמו כביש 90.

+1 גדול! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה פה איזה אחד בכינוי "מילופורד קיוביקל בן זונה" שהספים בפורום.

עכשיו הבנתי.... :P

זה ממש לא אני דבר ראשון, תסתכלו (המנהלים) על האייפי שלי מתי שההודעות חופפות או משהו... זה לא אותו אייפי.

לא מספיק שאוהבים לקלל בפורום אלא גם מטיחים אשמות לשווא.

YOSEPH אם אתה גבר תתנצל על מה שאמרת, כי זה סתם הפללה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

...אבא שלי נוסע עם מכונית משנות ה-80 וכבר יותר מ-10 שנים הוא לא עשה תאונה רצינית או משהו בסגנון.

בבקשה תגיד לי שאתה צוחק.

זה הטיעון שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...