עבור לתוכן

אינספור תאונות היו השבוע...

Featured Replies

  • תגובות 73
  • צפיות 5.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

פול גז אתה לא רוצה להפסיק להיות דביל? :nixweiss:

אם לשפוט לפי הגולגולת העבה שלו במקרה הזה כנראה שנוח לו ככה.

פורסם

בוא נעשה את זה ממש פשוט. בהתנגשות חזיתית בין שתי מכוניות, אם הנוסעים חגורים וכריות האוויר פועלות, יש סיכויי השרדות גבוהים למי שנמצא בשתי המכוניות, גם אם מדובר במהירות גבוהה יחסית.

באותה מהירות, אם מכונית תתנגש חזיתית ברוכב אופנוע, הוא ימות במקום ב-99% מהמקרים. באחוז הבודד הוא יעדיף למות, אחרי שהוא יתעורר משותק.

פורסם

אתה מתכוון אם הוא יתעורר

פורסם

שלא נדבר בכלל על העובדה שגם נגיעה ממש ממש קטנה במהירות של 50+ קמ"ש ואותו רוכב אופנוע טס לכל הרוחות בעוד שלמכונית נדיר שזה יקרה וגם כן בדר"כ זה יגבר בתיקון לפח.

פורסם

לקרוא ולא להאמין לשטויות שכותב "פול גז"...

עצם הכינוי שלך מזעזע ואין פלא ש-MILFORD רשם לך שאתה בסטטיסטיקה של מתי ולא של אם.

אני מציע לך להוריד הילוך, להתעשט כי כמו שנאמר השחצנות נוזלת ממך ואני מאוד מקווה שאם חלילה תהיה מעורב בתאונה בגללך לא תגרור לטיפול נמרץ עוד מישהו.

אופנוע זה הכלי המסוכן ביותר, ותאמין לי שאחרי שעשיתי שתי תאונות עם אופנוע וכמעט עפתי מהיחידה ששירתתי בה לא עליתי מאז גם על אופניים.

בארץ תרבות הנסיעה היא של "מקס הלוחם בדרכים" והסיכוי שלך להיות מעורב בארץ בתאונה גדול בהרבה מהסיכוי שלך שלא להיות מעורב..(מקווה שהבנת).

ביחידה ששירתתי עשינו שבוע בחדרי מיון כחלק מהכשרה מסוימת, תאמין לי..אתה לא רוצה להיות שם אפילו מתנדב.

אם היית רואה איך מגיעים רוכבי אופנוע(ונפגעי ת"ד אחרות) לחדרי מיון/טראומה לא היית רוכב בחיים שלך גם על קורקינט.

פורסם
  • מחבר

פול גז אתה לא רוצה להפסיק להיות דביל? :nixweiss:

אשמח אם תעשה סיבוב פרסה ותקרא את שלושת המשפטים שכתבתי בתגובה הראשונה.

עמך, תודה.

בוא נעשה את זה ממש פשוט. בהתנגשות חזיתית בין שתי מכוניות, אם הנוסעים חגורים וכריות האוויר פועלות, יש סיכויי השרדות גבוהים למי שנמצא בשתי המכוניות, גם אם מדובר במהירות גבוהה יחסית.

באותה מהירות, אם מכונית תתנגש חזיתית ברוכב אופנוע, הוא ימות במקום ב-99% מהמקרים. באחוז הבודד הוא יעדיף למות, אחרי שהוא יתעורר משותק.

איזה בלבולי מוח.

אני מכיר לא מעט רוכבים שנפצעו אנושות ומאז הם רק מחלימים, אלה תאונות מחרידות אבל לפחות הם משתקמים לאט לאט.

וכפי שאני מכיר אותם, למרות הכל הם ייחזרו לרכב.

אפילו ההורים שלהם מסכימים.

לקרוא ולא להאמין לשטויות שכותב "פול גז"...

עצם הכינוי שלך מזעזע ואין פלא ש-MILFORD רשם לך שאתה בסטטיסטיקה של מתי ולא של אם.

אני מציע לך להוריד הילוך, להתעשט כי כמו שנאמר השחצנות נוזלת ממך ואני מאוד מקווה שאם חלילה תהיה מעורב בתאונה בגללך לא תגרור לטיפול נמרץ עוד מישהו.

אופנוע זה הכליהמסוכן ביותר, ותאמין לי שאחרי שעשיתי שתי תאונות עם אופנוע וכמעט עפתי מהיחידה ששירתתי בה לא עליתי מאז גם על אופניים.

בארץ תרבות הנסיעה היא של "מקס הלוחם בדרכים" והסיכוי שלך להיות מעורב בארץ בתאונה גדול בהרבה מהסיכוי שלך שלא להיות מעורב..(מקווה שהבנת).

ביחידה ששירתתי עשינו שבוע בחדרי מיון כחלק מהכשרה מסוימת, תאמין לי..אתה לא רוצה להיות שם אפילו מתנדב.

אם היית רואה איך מגיעים רוכבי אופנוע(ונפגעי ת"ד אחרות) לחדרי מיון/טראומה לא היית רוכב בחיים שלך גם על קורקינט.

הבנתי.... אתה בוחן אותי לפי הכינוי.... באמת הכינויי הרבה אומר עליי, מסכים איתך. ::)

ו"פול גז" זה כינוי שנלקח ממזמן מהאתר שאני נמצא בו. :screwy:

ואופנוע זה הכלי הכי מסוכן?

זה המשפט הכי מצחיק ועצוב גם ייחד ששמעתי.

כן ממש, משאית פחות מסוכנת מאופנוע Yeah right.... :s07:

אגב, תקראו, תסתכלו איך מזיינים לנו את השכל כל יום:

http://www.fullgaz.co.il/forums/showthread.php?t=38536&highlight=%F4%E7%E9%FA

פורסם

אני מאמין שרוב המתווכחים כאן יוצאים מהנחת יסוד שגויה במקצת.

נכון להיום, אופנוע הוא אכן כלי מסוכן יותר ממכונית. עם זאת, מעניין שרובכם בוחרים להתעלם מהעובדה שמה שעושה אותו מסוכן זה בעיקר המכוניות הנמצאות על הכביש ביחד אתו. הסיכויים להפגע באופן רציני עקב תאונה עצמית (החלקה) תוך כדי נהיגה המתאימה לתנאי הדרך, כלומר מבלי להשתולל, נמוכים למדי.

אדם הנוהג במכונית מסוכן לסביבתו. הוא עשוי להיות מוסח ולהתעסק, נניח, בשיחות טלפון או איפור במהלך הנהיגה, הוא בהחלט מחזיק בידיו את האפשרות לדרוס הולכי רגל (מתי לאחרונה שמעתם על אדם שנדרס ע"י אופנוע?), הוא בכיף יכול להוריד רוכבים מהכביש.

אדם הנוהג באופנוע אינו מסוכן במידה שכזו לסביבתו. הוא לא יתעסק בשום דבר חוץ מנהיגה תוך כדי נסיעה, הוא הרבה יותר זריז ויכול להגיב במהירות על הפתעות בכביש (הכל יחסי, כן?), ואם הוא מטומטם ועולה על ההגה (סליחה, הכידון) שיכור כלוט - הוא יפול לבד הרבה לפני שהוא יספיק להרוס למישהו אחר את החיים.

אתם ממקדים את הדיון בשאלה "מה עדיף לי כאדם יחיד" ולא "מה עדיף לכולנו כחברה". כיחיד, נכון למצב כיום, אופנוע זה כלי מסוכן. עם זאת, אם רוב בעלי הרכבים היו עוברים לדו גלגלי (ואני מדבר על אלה שבאמת לא צריכים נפח מטען או 5 מקומות, אלה שבשבילם רכב זה להביא את עצמם מנקודה א לנקודה ב וזהו), חלק גדול מבעיות הבטיחות, שנובעות ישירות מהצפיפות על הכבישים, היו נפתרות - שלא לדבר על בעיות הדלק והחנייה.

פורסם

כן פורום של רוכביי אופנועים, מקום מצוין לדעות אובייקטיביות על הסיכון ברכיבה...

כל אחד ואחד שם אומר לעצמו שלו זה לא יקרה ושהם מתים אין מי שיאמר דבר.

פורסם
  • מחבר

אני מאמין שרוב המתווכחים כאן יוצאים מהנחת יסוד שגויה במקצת.

נכון להיום, אופנוע הוא אכן כלי מסוכן יותר ממכונית. עם זאת, מעניין שרובכם בוחרים להתעלם מהעובדה שמה שעושה אותו מסוכן זה בעיקר המכוניות הנמצאות על הכביש ביחד אתו. הסיכויים להפגע באופן רציני עקב תאונה עצמית (החלקה) תוך כדי נהיגה המתאימה לתנאי הדרך, כלומר מבלי להשתולל, נמוכים למדי.

אדם הנוהג במכונית מסוכן לסביבתו. הוא עשוי להיות מוסח ולהתעסק, נניח, בשיחות טלפון או איפור במהלך הנהיגה, הוא בהחלט מחזיק בידיו את האפשרות לדרוס הולכי רגל (מתי לאחרונה שמעתם על אדם שנדרס ע"י אופנוע?), הוא בכיף יכול להוריד רוכבים מהכביש.

אדם הנוהג באופנוע אינו מסוכן במידה שכזו לסביבתו. הוא לא יתעסק בשום דבר חוץ מנהיגה תוך כדי נסיעה, הוא הרבה יותר זריז ויכול להגיב במהירות על הפתעות בכביש (הכל יחסי, כן?), ואם הוא מטומטם ועולה על ההגה (סליחה, הכידון) שיכור כלוט - הוא יפול לבד הרבה לפני שהוא יספיק להרוס למישהו אחר את החיים.

אתם ממקדים את הדיון בשאלה "מה עדיף לי כאדם יחיד" ולא "מה עדיף לכולנו כחברה". כיחיד, נכון למצב כיום, אופנוע זה כלי מסוכן. עם זאת, אם רוב בעלי הרכבים היו עוברים לדו גלגלי (ואני מדבר על אלה שבאמת לא צריכים נפח מטען או 5 מקומות, אלה שבשבילם רכב זה להביא את עצמם מנקודה א לנקודה ב וזהו), חלק גדול מבעיות הבטיחות, שנובעות ישירות מהצפיפות על הכבישים, היו נפתרות - שלא לדבר על בעיות הדלק והחנייה.

כל מילה בסלע. :xyxthumbs:

כן פורום של רוכביי אופנועים, מקום מצוין לדעות אובייקטיביות על הסיכון ברכיבה...

כל אחד ואחד שם אומר לעצמו שלו זה לא יקרה ושהם מתים אין מי שיאמר דבר.

קרא מה שכתב vic07.... הוא סיכם את הנושא הזה יותר טוב ממני אפילו.

אגב, הרוכבים הללו הם לא מעט זמן על הכביש והם נוסעים בכיף לכל מיני מקומות... ונכון, זה לא הכי אובייקטיבי, אבל רציתי שתשמע את הצד האחר.

פורסם

ואופנוע זה הכלי הכי מסוכן?

זה המשפט הכי מצחיק ועצוב גם ייחד ששמעתי.

כן ממש, משאית פחות מסוכנת מאופנוע Yeah right.... :s07:

אני מניח ש-shirNoshe התכוון למשפט הזה: אופנוע זה הכלי המסוכן ביותר למי שרוכב עליו. אם אתה חושב שמי שרוכב על אופנוע בטוח יותר ממי שנוהג ברכב (או במשאית), אתה חי בסרט רע מאוד.

פורסם

פול גז, בתור אחד שיש לו רשיון לאופנוע, ובבעלותו אופנוע, אני כן יכול להגיד ולהסכים שזה הכלי המסוכן ביותר, למה? מפני שאם מתנגשים בך, או שאתה מתנגש במשהו... אכלת אותה ובגדול. (וזה מה שאנשים בעצם מנסים להגיד לך פה)

2 החברים הכי טובים של דוד שלי נהרגו בתאונת אופנוע, דוד שלי שבר את 2 הרגליים שלו בתאונת אופנוע, חבר שלי פרק את הכתף ושבר כמה עצמות בתאונת אופנוע, ותאמין לי שכולם בעלי ניסיון על הכביש ובשטח עם אופנוע בלי יוצא מן הכלל... אבל לפעמים יש רגעים, שזה פשוט לא תלוי בך, לא משנה כמה טוב ומנוסה אתה תהיה.

בקיצר, יש הרבה צעירים כמוך עם המחשבות והקיר החסום הזה במוח שלא מוכנים להקשיב וחושבים שהם יודעים הכל, אבל עד שלא תקרה לך התאונה(שאני מאוד מקווה שלא תקרה ואתה תצליח להבין מה אנשים מדברים איתך) אתה לא תתעורר.

ואני בכלל לא בא ואומר לך תעזוב את האופנוע ותעבור לרכב, ממש לא, כי גם אני בעצמי לא אעשה את זה, רק קח בחשבון ותעשה עם עצמך את השיקולים שבמידה וחס וחלילה יקרה משהו זה שעל האופנוע יצא עם הכי הרבה נזק, לא משנה איך תנסה לסובב את זה.

יום טוב.

פורסם

למה אנשים תמיד כותבים "יום טוב" כשהם במצב רוח קרבי במיוחד?

פורסם
  • מחבר

אני מניח ש-shirNoshe התכוון למשפט הזה: אופנוע זה הכלי המסוכן ביותר למי שרוכב עליו. אם אתה חושב שמי שרוכב על אופנוע בטוח יותר ממי שנוהג ברכב (או במשאית)' date=' אתה חי בסרט רע מאוד.

[/quote']

ברור, כולם פה דואגים לתחת שלהם (סליחה על הביטוי).

אם היינו מצמצמים את העלייה של המכוניות על הכביש המדינה שלנו הייתה נראית אחרת, הן מתאונות ועד אפשרות "להתאוורר" מכל הצפיפות והבלאגן שיש בערים.

רק תתאר לעצמך מה יקרה פה בעוד 10 שנים כאשר כל שנה עולים אלפים ועשרות אלפים מכוניות לכביש.

אל תשכח שאנחנו צעירים, חשוב לנו איך המדינה תיראה בעתיד.

פול גז, בתור אחד שיש לו רשיון לאופנוע, ובבעלותו אופנוע, אני כן יכול להגיד ולהסכים שזה הכלי המסוכן ביותר, למה? מפני שאם מתנגשים בך, או שאתה מתנגש במשהו... אכלת אותה ובגדול. (וזה מה שאנשים בעצם מנסים להגיד לך פה)

2 החברים הכי טובים של דוד שלי נהרגו בתאונת אופנוע, דוד שלי שבר את 2 הרגליים שלו בתאונת אופנוע, חבר שלי פרק את הכתף ושבר כמה עצמות בתאונת אופנוע, ותאמין לי שכולם בעלי ניסיון על הכביש ובשטח עם אופנוע בלי יוצא מן הכלל... אבל לפעמים יש רגעים, שזה פשוט לא תלוי בך, לא משנה כמה טוב ומנוסה אתה תהיה.

בקיצר, יש הרבה צעירים כמוך עם המחשבות והקיר החסום הזה במוח שלא מוכנים להקשיב וחושבים שהם יודעים הכל, אבל עד שלא תקרה לך התאונה(שאני מאוד מקווה שלא תקרה ואתה תצליח להבין מה אנשים מדברים איתך) אתה לא תתעורר.

ואני בכלל לא בא ואומר לך תעזוב את האופנוע ותעבור לרכב, ממש לא, כי גם אני בעצמי לא אעשה את זה, רק קח בחשבון ותעשה עם עצמך את השיקולים שבמידה וחס וחלילה יקרה משהו זה שעל האופנוע יצא עם הכי הרבה נזק, לא משנה איך תנסה לסובב את זה.

יום טוב.

נכון שלא כל התאונות תלויות ברוכב, אבל תבין משהו, ברוב הסיכויים התאונה יכולה להימנע זה רק דורש סבלנות ורצון ללמוד טכניקות וליישמם בכביש.

אני מעדיף את זה מאשר שגלגלים של משאיות יימחצו אותי. :P

פורסם

פול גז, אם אתה אפילו עומד להעמיד פנים שאיכפת לך ממישהו אחר על הכביש, תתחיל בלשים רפלקטור על הזנון הפשערשע שלך.

כל מילה שאתה מוציא לפני זה לגבי בטיחות של אחרים זו צביעות נטו.

להחליף את המכוניות באופנועים זה לא רעיון כזה חכם- בעוד שאופנוע לוקח בממוצע חצי מכמות הדלק של מכונית, זה טוב רק למי שנוסע לבד/עם אדם אחד גג.

מכונית יכולה לשאת פי 2 אנשים, ככה שמבחינת צריכת דלק, זה בערך מתקזז.

מבחינת חניה- שוב, אם ניאלץ לשים 2 אופנועים במקום כל מכונית אחת, זה לא עוזר בהרבה. בת"א איפה שכל אחד נוסע עם רכב לבד לעבודה, זה כן יעזור. בחלק מהאיזורים האחרים- לא.

והגורם האחרון- רעש. ככל שהמנוע קטן יותר, הרעש מעצבן יותר. ככל שהמנוע גדול יותר, הרעש חזק יותר.

אופנוע עושה יותר רעש ממכונית, ואם נתחיל להעלות כאלו במאסות אדירות על הכביש, נחיה ברעש נוראי 24/7

אני עדיין בעד להשאיר את המכוניות על הכביש, ומצד שני- להקל קצת על רוכבי האופנועים עם עניין הביטוח. זו שחיטה.

בנוסף, הייתי מציע להגדיל את כמות השיעורים הדרושים להוציא רשיון לאופנוע, זה כל כך קל היום שכל טמבל בן 16 עושה את זה בעיניים עצומות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים