פורסם 2009 ביוני 2516 שנים מחבר יצאו לאחרונה לא מעט פרטים על המשחק, אז החלטתי להקים לתחיה את הת'רד. ראיון עם המפתחים של המשחק, הרבה פרטים חדשים: כל הכבוד על ההשקעה גם אני מחכה לסאם פישר (שוב)
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים גם אני מחכה לו. יש תאריך חדש?הדבר היחיד שאני חושש ממנו הוא שהשיטת סימון הזאת תהפוך את המשחק לקל מידי...
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים אין תאריך עדין. בינתיים רשום Q4 09לפי מה שפורסם כאן בתחילת החודש, הוא יצא באוקטובר:http://www.vg247.com/2009/06/04/splinter-cell-devs-were-more-immersive-than-metal-gear/_____הדבר היחיד שאני חושש ממנו הוא שהשיטת סימון הזאת תהפוך את המשחק לקל מידי...אני גם חושש קצת מזה, אני מניח שמכיוון שאתה חייב בכל זאת להתגנב ולהיות קרוב למטרה כדי לבצע את זה (ולא סתם להתפרץ לחדר, לסמן את כולם ולחסל אותם), וגם מן הסתם זה מוגבל לשתיים שלוש מטרות (ולא נניח עשרה שומרים בו זמנית), זה בכל זאת יגביל אותך ולא יהפוך אותך למכונת חיסול.לפי מה שקרה לסדרות כמו הנסיך הפרסי, ריינוב סיקס, וגם AC מבית יוביסופט - צפוי כנראה משחק די קליל, אבל אני מקווה שנתאכזב לטובה.[עריכה: מהסרטון של הגיימפליי שראיתי שוב פעם אני רואה שאתה באמת מוגבל לשתי מטרות בלבד ב mark & execute]
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים למי שלא ראה את הgameplay של E3 חלק 1:http://www.gametrailers.com/video/e3-09-splinter-cell/50186?type=flvחלק 2:http://www.gametrailers.com/video/e3-09-splinter-cell/50187?type=flv
פורסם 2009 ביוני 2516 שנים [עריכה: מהסרטון של הגיימפליי שראיתי שוב פעם אני רואה שאתה באמת מוגבל לשתי מטרות בלבד ב mark & execute]צודק, עכשיו גם אני סמתי לב.
פורסם 2009 ביולי 116 שנים מחבר Splinter Cell: ConvictionBehind Closed Doors #1: Redefining Splinter Cellhttp://www.gametrailers.com/video/behind-closed-splinter-cell/52213
פורסם 2009 ביולי 116 שנים Splinter Cell: Conviction Behind Closed Doors #1: Redefining Splinter Cell http://www.gametrailers.com/video/behind-closed-splinter-cell/52213 תודה על הלינק! כמה דברים שאני חייב להגיד על הסרטון: 1. המפתחים של המשחק ממש מז**ים את השכל שם :עכביש:. במיוחד לגבי זה שכביכול: "ספלינטר סל היה המשחק הראשון בז'אנר התגנבות\אקשן". זה ממש שקר גס, ספלינטר סל הראשון יצא ב2002. לעומת זאת היטמן (סדרה הרבה יותר טובה בלי קשר לדעתי) יצאה כבר ב2000, METAL GEAR SOLID יצא כבר ב1998, וגם באותה שנה כמובן THIEF זכור לטוב. שלא לדבר על משחקי עתיקים בסגנון castle wolfenstein שהם גם כן סוג של משחקי התגנבות. 2. הם ממש טוחנים שמה ששינוי הסגנון של ספלינטר סל החדש נובע מתוך אבולוציה הכרחית של הז'אנר. הם גם די יורדים על שאר המשחקים בז'אנר ההתגנבות, כמו למשל כמה זה מבאס שאתה נתפס במהלך משימה, או שאתה חייב להיות חשאי כל הזמן (כאילו, דהא? לכן זה משחק התגנבות...). חבל שהם לא אומרים פשוט את האמת שהם רוצים לפנות לקהל קז'ואל. זה דווקא היה מגניב לראות סרטון של מפתחי משחק שאומרים בפה מלא, אנחנו רוצים לעשות הרבה כסף ולפנות לכמה שיותר קהל לכן עשינו את המשחק פשוט ככל האפשר... 3. נכון שאחד המפתחים שמה נראה די דומה לג'ק מ"אבודים"? :
פורסם 2009 ביולי 116 שנים 1.ספלינטר סל אולי לא הראשון שהוגדר התגנבות אבל הוא בהחלט קבע ז'אנר לעצמו (או לחלופין הביא את ז'אנר ההתגנבות לרמה אחרת) מהמשחק הראשון2.אני לא חושב שהשינויים פונים יותר לקאז'ואל... SC גם במתכונת המקורית עדיין יכול להיות קשה/מאתגר במיוחד לקהל שלא אוהב התגנבות (אני למשל)
פורסם 2009 ביולי 116 שנים 1. בתור אחד ששיחק הרבה מאוד משחקי התגנבות, אני יכול להגיד לך שס"ס (עם כל החיבה שלי לסדרה הזאת) לא קבע שום ז'אנר לעצמו, וגם לא הביא את ז'אנר ההתגנבות לרמה גבוהה יותר. מדובר בסדרה טובה של משחקים שחלקם היו טובים יותר וחלקם פחות, אבל באמת שהם לא המציאו את הגלגל.2. נכון שמשחק אקשן הוא לא בהכרח קז'ואל, כמובן שיש משחקי אקשן הארד קור. אבל במקרה של ס"ס הבא נראה שזה כבר לא רק עניין של אקשן במקום התגנבות, אלא שוב פעם סנדרום ה"טייס האוטומטי" מבית יוביסופט שאנחנו רואים במשחקים האחרונים שלהם (assassins creed, prince of persia) מתוך מטרה ברורה לפנות לקהל קז'ואל.
פורסם 2009 ביולי 116 שנים 1. בתור אחד ששיחק הרבה מאוד משחקי התגנבות, אני יכול להגיד לך שס"ס (עם כל החיבה שלי לסדרה הזאת) לא קבע שום ז'אנר לעצמו, וגם לא הביא את ז'אנר ההתגנבות לרמה גבוהה יותר. מדובר בסדרה טובה של משחקים שחלקם היו טובים יותר וחלקם פחות, אבל באמת שהם לא המציאו את הגלגל.אני רואה את רשימת המשחקים שם:HITMAN,MGS וט'יף (על וולפנשטיין אני אפילו לא אדבר) ואני עדיין מחזיק בטענה שספלינטר סל (מלבד העובדה שאתה מנסה שלא יגלו אותך) מאוד שונה מהמשחקים האחרים(היטמן בעיקר, MGS וט'יף פחות)למרות שהוא לא ממש "הראשון בז'אנר ההתגנבות OMG " הוא מפריד את עצמו מהשאר
פורסם 2009 ביולי 116 שנים מחבר מסכים.SC קבע סטנדרטים חדשים לצד משחקיות ייחודית בז'אנר של משחקי ההתגנבות,לא שהיה ז'אנר כזה בהגדרה שלו, את כולם הגדירו כמשחק פעולה (גם את היטמן כמובן)ועדיין המשחק מוגדר כ Modern Action Adventureבכל מקרה, כששואלים גיימרים על המשחק התגנבות הראשון שעולה להם בראש, ספלינטר סל יככב מעל כולם
פורסם 2009 ביולי 116 שנים מצטער, אבל אין לי מושג על מה אתם מדברים.השאלה פה היא כמובן לא מה המשחק "הכי טוב" בז'אנר, כי זה במילא עניין של טעם אישי.השאלה היא האם ס"ס חידש משהו בז'אנר?התשובה הפשוטה היא: לא. הוא לא חידש כלום.התגנבות בצללים - כבר היה. שימוש בגאדג'טים - כבר היה. STEALTH KILLS - כבר היה. משחקיות שדורשת ממש להיות חשאי - כבר היה.כל המרכיבים של הגיימפליי כבר היו קיימים לפני ס"ס, ובחלק מהמקרים אפילו פעלו יותר טוב במשחקים אחרים (ההתגנבות בהיטמן יותר ריאלסטית למשל, בלי יכולת "להתחבא בצללים" כשאתה חמוש בארסנל מלא של חייל קומדנו ועומד חצי מטר מול שומר ערני שמסתכל ישר לכיוונך כמה שניות ואז אומר לעצמו "כנראה שזה היה כלום").שוב, אני חושב שס"ס היא סדרה מצויינת, אבל אני לא רואה מה בדיוק היא חידשה או מה בדיוק היא שיפרה בז'אנר שלא היה קודם. אם כבר אני חושב שהדבר הכי זכור אצלי בסדרה זה יותר הCINEMATICS שלה, שבאמת העבירו לי תחושה שאני נמצא בתוך ספר מתח מודרני של טום קלאנסי (לא שקראתי אי פעם משהו שלו, אבל אני מניח שזאת התחושה...), אבל מבחינת גיימפליי אני לא רואה שום חידוש.איך שלא יהיה, השאלה החשובה לדעתי היא לא מי באמת התחיל את הז'אנר, אלא באיזה אופן ס"ס הולך להמשיך את הז'אנר - כמו "אייס" או כמו טייס אוטומטי?(אצלי אגב משחק ההתגנבות הראשון שעולה בראש הוא דווקא היטמן, ואחר כך THIEF, אבל זה כנראה עניין אישי)
פורסם 2009 ביולי 116 שנים מחבר THIEF היא סידרה מצויינת של משחקי התגנבות אבל לצערי אני לא מכיר הרבה אנשים שיודעים על מה אני מדבר כשאני שואל אותם אם הם שיחקו פעם באחד הכותרים היטמן הוא סוג של משחק התגנבות אבל יש בו גם לא מעט אקשן ולכן הוא לא משחק התגנבות טהור הויכוח פה הוא לא איזה משחק טוב יותר או מי היה הראשון שהביא את ההתגנבות למשחקים בצורה טוטאלית אלא איזה משחק האדיר את חיוניותה של משחקיות כזאת. SC הצליח לעשות מה ששאר המשחקים לא הצליחו- להביא את הז'אנר הזה לפופולריות עצומה יאלה שיצא כבר החדש, נראה על מה המפתחים האלה תופסית Tחת
פורסם 2009 ביולי 216 שנים נכון ..ס"ס הוא לא הראשון שהיא את כל אחד מהדברים שאמרת,אבל .. והאבל פה גדולהוא זה שאיחד את כולם באופן מדהים[יותר נכון להגיד.. בולט] , ממה שהיה עד אז.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.