פורסם 2009 ביוני 1016 שנים האמת שגם לי הסרטונים של הגיימפליי נראו כאילו שהם קצת הקצינו את הקטע של האקשן. במיוחד הקטעים שאתה לבדך מחסל עשרות חיילים שסתם עומדים בלי לקחת מחסה. ב MW1 לפחות שמרו על אווירה של ריאליזם, בדרך כלל ברוב השלבים היו הרבה חיילים בצד שלך, וגם בשלבים שהיית לבדך אז לרוב לא חיסלת עשרות אוייבים בו זמנית אלא יותר בקבוצות בודדות. אני מקווה שבאמת ההדגמות של הגיימפליי היו על דרגת קושי מאוד נמוכה. הגיוני שבהדגמה של הגיימפלי לא ישימו רמת קושי גבוהה כי אז יהיו פאדיחות...
פורסם 2009 ביוני 1016 שנים בכל סרטון הדגמה שכזה, לכל משחק פעולה, המצב יהיה דומה. שמים את המשחק על רמת קושי 0, או GOD MODE או משהו בסגנון.
פורסם 2009 ביוני 1016 שנים כמעט בטוח שבדמו של הE3 הוא שיחק עם GOD MOD למה הטרוריסטים בקרח פיצצו אותו בכדורים והוא לא מת
פורסם 2009 ביוני 1016 שנים זה נורמלי לחלוטין. מה אתם רוצים שבהדגמה חיה, באמצע מסיבת עיתונאים לחוצה בזמן השחקן ימות ויתחיל מחדש באיזה צ'ק פוינט? אני לא חושב.
פורסם 2009 ביוני 1016 שנים זה נורמלי לחלוטין. מה אתם רוצים שבהדגמה חיה, באמצע מסיבת עיתונאים לחוצה בזמן השחקן ימות ויתחיל מחדש באיזה צ'ק פוינט? אני לא חושב.כן ברור לכולם שבהדגמות משחקים על רמת קושי נמוכה מאוד. אבל הנקודה שהאקשן במשחק נראה קצת over the top. ואני לא חושב שזה בהכרח קשור לדרגת קושי נמוכה או גבוהה. אם למשל בהדגמה אתה מחסל לבדך עשרות אויבים (SOAP לא עוזר יותר מדי לפי מה שיצא לראות) אז גם אם מדובר ברמת קושי נמוכה, עדיין עצם העובדה שאתה צריך להתמודד לבדך נגד כמות כל כך גדולה של אוייבים סטייל "רמבו" (ואני לא חושב שרמת הקושי משפיעה כ"כ על כמות האויבים בשלבים) מראה שהמשחק לקח כיוון קצת שונה מ MW1.בכל אופן כמובן שאי אפשר לשפוט משחק מכמה דקות בודדות של גיימפליי בתערוכה, אז נחכה ונראה.
פורסם 2009 ביוני 1016 שנים ממה שזכור לי בMW1 נאלצנו לחסל לבדנו לא פחות אויבים ממה שרואים בסרטון מ-MW2. ביחוד זכור לי השלב שמסתערים על איזה כפר וצריך לאט לאט לכבוש כמה בתים, האויבים פשוט לא מפסיקים לבוא.
פורסם 2009 ביוני 1116 שנים ככה זה עם כל המשחקים של הסדרה הזאתאם אתה לא תתקדם אתה תישאר באותו המקום. האויבים במשחק הזה אינסופיים וזה די מעאפן.במקום לעשות כל אויב עם טיפה מח הוא סתם רץ אליך... גם כשהם תופסים מחסה הם עושים את זה בדיוק כשכל תשומת הלב מופנית אליהם.
פורסם 2009 ביוני 1116 שנים כן ברור לכולם שבהדגמות משחקים על רמת קושי נמוכה מאוד. אבל הנקודה שהאקשן במשחק נראה קצת over the top. ואני לא חושב שזה בהכרח קשור לדרגת קושי נמוכה או גבוהה. אם למשל בהדגמה אתה מחסל לבדך עשרות אויבים (SOAP לא עוזר יותר מדי לפי מה שיצא לראות) אז גם אם מדובר ברמת קושי נמוכה, עדיין עצם העובדה שאתה צריך להתמודד לבדך נגד כמות כל כך גדולה של אוייבים סטייל "רמבו" (ואני לא חושב שרמת הקושי משפיעה כ"כ על כמות האויבים בשלבים) מראה שהמשחק לקח כיוון קצת שונה מ MW1. בכל אופן כמובן שאי אפשר לשפוט משחק מכמה דקות בודדות של גיימפליי בתערוכה, אז נחכה ונראה. מצאתי דמו של אותו שלב מE3 שנראה ברמה קשה יותר: אז אולי באמת בתערוכה הם השתמשו ברמה הנמוכה ביותר.
פורסם 2009 ביוני 1116 שנים מצאתי דמו של אותו שלב מE3 שנראה ברמה קשה יותר: אז אולי באמת בתערוכה הם השתמשו ברמה הנמוכה ביותר. כמו שאמרו פה , איך היה נראה הדמו אם כל רגע המדגים היה נהרג כי הוא היה מותקף בידי AI ברמה גבוהה? סיכוי טוב מאוד (שוב כמו שנאמר פה אם אני זוכר נכון) שאפילו השתמשו בGOD MODE וכד'...
פורסם 2009 ביוני 1216 שנים מצאתי דמו של אותו שלב מE3 שנראה ברמה קשה יותר: אז אולי באמת בתערוכה הם השתמשו ברמה הנמוכה ביותר. המשחק נראה ממש טוב, אני רואה שיש שיפור בגאפיקה לעומת ה MW1 או שאני מדמיין ?
פורסם 2009 ביוני 1216 שנים מחבר דווקא בסדר לי עם הגראפיקה של MW1. שידרוג גראפיקה = כרטיס מסך חזק יותר = הסר דאגות מליבך (או כיסך..) מדובר על אותו מנוע שעבר שיפורים ולא על חשבון צריכת כח עיבוד גרפי מיותר סמוך על אינפיניטי, מנוע גרפי איכותי יש להם ביד. הם יעשו הכל כך שאפילו מזכירות יוכלו לשחק על המחשב במשרד
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.