עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

קליינט רשת אלחוטית ביתית- לפעמים 3 פסים, ולפעמים לא מגלה רשת בכלל ?

Featured Replies

פורסם

שלום !

יש לי מחשב קליינט בקומה למטה שלפעמים מגלה את הראוטר האלחוטי שלי בקומה למעלה ב3 פסי קליטה, ולפעמים לא מזהה אותו כלל.

מה יכולים להיות הגורמים המשפיעים על הקליטה, האם זו נחשבת פעילות נורמלית של הראוטר ורשתות אלחוטיות בימינו ואם לא, מדוע זה קורה ?

תודה !

פורסם

בעיות הנובעות מקליטה אלחוטיתיכולות לנבוע ממגוון רחב של סיבות, החל מצורת המבנה שלך, עבור דרך הפרעות אלחוטיות הנובעות נהבית עצמו (טלפון אלחוטי לדוגמא) וכלה בהפרעות אלחוטיות חיצוניות (כמו נוכחות של נתבים אלחוטיים נוספים בסביבה). ברמה העקרונית, בעיות קליטה בין קומות בציוד שאינו איכותי הן נפוצות ביותר. נסה לשנות מעט את מיקום הנתב והמחשב, שנה את ערוץ העבודה של הנתב ואם כל זה לא עוזר תחשוב על פתרנות כמו הגברה אלחוטית, העברת כבל או שימוש בטכנולוגיות אחרות להעברת אינטרנט כמו HPNA (העברת רשת על קווי טלפון) או HOME PLUG (העברת רשת על גבי חוטי חשמל).

פורסם
  • מחבר

תודה רבה ! נראה לי שאוותר על נושא האלחוט בשלב זה.

מה עדיף יותר, להעביר חוט 15 מטר מהראוטר למעלה, דרך החלון (בצורה יפה כמובן) לקומה למטה ולסגור עניין או לחקור את הHPNA ? מה יותר זול ופשוט ?

יש לציין שהקליינט נמצא ב"לובי כניסה" והחלון של החדר בו נמצא הראוטר בדיוק מעל הכניסה, בקומה השנייה.

פורסם

העברת כבל חיצונית לא ממש מומלצת. בדרך כלל לא מסובך להשחיל כבל רשת דרך תעלות הטלפון שבטח יש לך בכל חדר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.