התנערות של חברת "טקויזיון" מאחריות - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

התנערות של חברת "טקויזיון" מאחריות


ori444

Recommended Posts

קניתי דיסק קשיח בפלונטר לפני כשנתיים . כמובן שהוא התקלקל , פניתי לפלונטר בתקופה שחזרו מפשיטת רגל , הם הבטיחו לטפל בבעיה.

היום , קיבלתי את הדיסק בחזרה , לא מתוקן , עם מכתב שהם ניסו לפנות ליבואן , TECHVISION , אבל הם לא מוכנים לטפל בעניין.

כמובן , שניסיתי לפנות לטקויזיון , אבל שם לא מוכנים לדבר איתי ברגע שהזכרתי את המילה "פלונטר" .

"תפנה לפלונטר ... " זו התשובה.

ואני שואל : בתור חברה שממשיכה לייבא ולמכור דיסקים , איך הם מרשים לעצמם להתנער בצורה כ"כ מופגנת מאחריות ?

אם זה קרה לחנות אחת זה יכול לקרות בעוד חנויות . בכל המוצרים האחריות היא של היבואן ! מה שאומר שגם אם החנות נעלמת היבואן עדיין צריך לממש אחריות. אחרת מה הטעם ב"שלוש שנים אחריות יבואן"?

המסקנה היא לא לרכוש מוצרים ש"טקויזיון" מייבאת או להסתכן בכך שעם האחריות שלהם תוכלו רק לנגב את ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל ברוך הבא לישראל! שבמדינה הזאת השחיתות והפניית אצבע מאשימה לגורם אחר הוא הנוהל הנומרלי.

תנסה למצוא אולי מישהו שקנה מחנות אחרת את אותו הרד דיסק ותשתמש באחריות שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שניכם לא מבינים הרבה אבל צועקים עד השמים, מתלהמים ומוציאים דיבה של מי שאינו אשם.

כמי שמוכר בעצמו ציוד ומכיר כמעט את כל היבואנים, תרשו לי לספר לכם מה באמת קרה בפלונטר.

פלונטר קרסה מכיוון שלא עמדה בתשלום החובות שלה.

היא הייתה חייבת כסף, בין השאר, ליבואניות שונות.

כלומר, פלונטר משכה ציוד באשראי (ממש כמו שאתם קונים בכרטיסי אשראי).

היא לא עמדה בתשלומים והתמוטטה.

הכסף על הדיסק הקשיח שלך מעולם לא הגיע אל היבואנית!

אתה בא בדרישה ליבואנית שמעולם לא שילמו לה על המוצר ואתה רוצה עוד לקבל עליו שירות?!

מבחינת היבואנית אתה מחזיק ביד כונן שבכלל אינו שלך, אלא שיך לה!

אין פלא שהיא לא מוכנה לתת לך שירות.

היא או כל יבואנית אחרת.

מי שדפק אותך זה פלונטר! הם הגורם שממנו קנית את המוצר.

אתה הרי לא נכנסת למחסני היבואן ושילמת להם.

שילמת לפלונטר! תבוא בטענות לפלונטר!

הרי פלונטר קיימת! אז למה אתה טוען נגד היבואן?! כי בפלונטר זרקו אותך מכל המדרגות?

יש לפלונטר בעלים וזו תגה-מגם, שבור את הראש מולם.

ובקשר לרעיון המבריק והגאוני של:

"תנסה למצוא אולי מישהו שקנה מחנות אחרת את אותו הרד דיסק ותשתמש באחריות שלו."

הם יודעים לפי הברקוד למי הלך הכונן. נראה לך שהם פראיירים או טיפשים?

יש לך שתי אפשרויות:

1. לשבת לפלונטר על הראש וללכת לשם פיזית.

2. ללכת לחנות גדולה, שיש לה מילה חזקה אצל היבואן ולבקש ממנה להחליף בשמך.

תפסיקו לסלף עובדות ולהתלהם על מי שנפגעו בעצמם מההתמוטטות של פלונטר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

CyberBoB לא יכולתי לכתוב את הדברים בצורה יותר ברורה ממך .

באמת יש פתאום המון דיונים של התלהמות נגד חנויות\יבואנים

מבלי שפותח הדיון מבין את הדברים לעומקם .

מקווה שזה יחלוף מהעולם ומהר.

ולפותח הדיון - משתתף בצערך

להבא מקווה שיהיה לך מזל טוב יותר .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למגיבים מעליי :

אני בתור מי שנעשה לו עוול דווקא לא התלהמתי וצעקתי בלי שידועות לי העובדות כפי שאתם עשיתם.

אני עומד מאחורי כל מה שכתבתי כלפי טקויזיון ובמדינה מתוקנת הם היו נותנים את הדין ואני בוודאי שוקל לתבוע אותם בבית משפט.

לידיעתכם : אני פניתי לפלונטר לאחר שחזרו לפעול בבקשה למימוש אחריות . פלונטר , החזירה לי את הדיסק לאחר שלטענתה חברת טקויזיון לא מוכנה לממש אחריות כלפיה . נוסף לזאת החל מ- 31.07 חברת "תגה -מגם" אינה מפעילה את פלונטר , כך ש"לשבת לפלונטר על הראש..." כבר אינה אופציה .

אני קניתי את הדיסק בכסף מלא (ולא גנבתי אותו ) עם "שלוש שנים אחריות יבואן" שזה מה שזה אומר : אחריות יבואן עם כל היתרונות והחסרונות שאמורים להיות לה . החיסרון : במקרה תקלה החנות יכולה להפנות אותך ליבואן בלי טיפול מיוחד (בלי שזה יעבור דרכה ) , אבל היתרון אמור להיות שגם אם החנות "נעלמת" כפי שזה קרה עדיין האחריות של היבואן תקפה.

כמו בטלויזיה "סוני" שאתה קונה עם אחריות של "ישפאר" אתה תקבל שירות ואחריות במשך כל תקופת האחריות אצל "ישפאר" ( גם אם החנות שקנית בה תיסגר ) כך גם טקויזיון צריכה לתת אחריות למוצרים שנקנו דרכה ונושאים את המדבקה שלה.

אין לי יכולת להיכנס לויכוח בין היבואן לחנות . אני בטוח שהיבואן לא מכר במשך שנתיים וחצי דיסקים לפלונטר ( בתקופה שאני קניתי ) בלי לקבל תשלום . ואם הוא עשה את זה הוא לא יכול לבוא בטענות אל הצרכן .

כשאני קניתי דיסק , לא פירשתי את מדבקת האחריות של "TECHVISON " : תקף רק במקרה שהחנות תשלם לנו את כל הכסף במשך שלוש השנים הבאות ( האחריות דרך אגב היא של /HITACHI העולמית ) .

בכל מה שכתבתי בוודאי שאין להבין שחברת פלונטר בסדר אבל היבואן לא יכול לנצל זאת ולגלגל תחומי אחריות אל הצרכן .

מה ששונה הוא שבעוד שפלונטר פשטה רגל (שוב ) חברת טקויזיון ממשיכה למכור דיסקים עם "אחריות" . מי יכול לדעת איזו חנות תפשוט רגל מחר ובטח בעוד שנתיים שלוש ? אני לא רכשתי כרטיס הגרלה !

כשקונים דיסק עם שלוש שנים אחריות היבואן צריך לעמוד מאחורי ההבטחות שלו או שיכריז על פשיטת רגל ,כפי שעשו פלונטר , אבל להמשיך לרמות כך זו לא אופציה .

כפי שאמרתי אני מתכוון לתבוע את היבואן בבית משפט .

ולמפיסטו - צר לי שבחרת מסיבות השמורות איתך לעמוד לצד היבואן ה"מיסכן" .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה :

אתה את כספך שילמת ואתה צודק שמגיע לך שרות

אבל !

היבואן לא קיבל את הכסף ולכן כמו שנאמר המוצר שאצלך בעצם לא שולם .

אם היה מדובר בחוב קטן ליבואן הרי שאני מאמין שהיו מטפלים בכך . (למרות שתדע שיש כבר הרבה דיסקים קשיחים של שלא מקבלים שרות אחריות בגלל שככה החליטה וזה היה תנאי של היטאצי שקנו אותם )

לכן המקרה שלך נפל בין הכיסאות ולהערכתי אם תתבע אותם אתה תפסיד כי החוק לצידם לחלוטין.

מה שכן אתה יכול לעשות זה לשלוח מייל \מכתב למנכל שלהם ולנסות אולי הוא יטפל בך באופן חריג .

לקבל אחריות אתה לא צריך שהחנות תשאר פתוחה אלא שהמוצר שאותו קיבלת שולם ליבואן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ori444 הצדק אתך ב 100%

מבחינת החוק אתה בעליו החוקי של הדיסק הואיל וקנית אותו בתום לב מפלונטר.

ולא משנה העובדה שפלונטר שילמה/לא שילמה עליו ליבואן, אתה הבעלים החוקי.

לדעתי היבואן חייב לתת לך שירות במסגרת האחריות כמובן אם המוצר שלך נושא 3 שנים אחריות יבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ori444 הצדק אתך ב 100%

מבחינת החוק אתה בעליו החוקי של הדיסק הואיל וקנית אותו בתום לב מפלונטר.

ולא משנה העובדה שפלונטר שילמה/לא שילמה עליו ליבואן, אתה הבעלים החוקי.

לדעתי היבואן חייב לתת לך שירות במסגרת האחריות כמובן אם המוצר שלך נושא 3 שנים אחריות יבואן.

כנ''ל.

אם אנשי השיווק של היבואנית סיפקו סחורות באשראי לחנויות ,ולא הצליחו לגבות את החוב מהחנויות בגלל קשיים כספיים או פשיטות רגל,אז זו הבעייה שלהם, והם אלה שצריכים לשבור את הראש איך לקבל את כספם האבוד מהחנויות. ומנכ''ל החברה המייבאת צריך למצות את הדין עם המשווקים שלו, שלא עשו שיעורי בית לפני פתיחת האשראי לחנויות ,ולא דאגו לקבל ערבויות בנקאיות מהחנויות לפני אספקת הסחורות.ולא עם הצרכן ששילם במיטב כספו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התמיכה למגיבים האחרונים.

צריך לשים לב גם לנקודה שהמוצר באחריות היצרן ( כיום HITACHI ) כפי שגם בדקתי באתר שלהם לפי מספר סריאלי.

היבואן אמור לתת את השרות של משלוח המוצר לחו"ל ע"מ לקבל במקומו מוצר תחליפי והוא אינו אמור אפילו לשאת בהוצאות התיקון , אלא החברה נושאת בהן (זו גם בעיה ידועה בכל הקו של GXP 75 IBM) .

לכן השיטה של להתנער מאחריות למוצר אותו הם משווקים בארץ ונמצא באחריות יצרן היא לא מקובלת. במיוחד כשהם ממשיכים לפעול ולשווק את מוצרי החברה . לא יתכן כי חברה חושבת שהיא יכולה לשנות ולקבוע בשרירותיות כללי משחק חדשים על חשבון הצרכן הקטן כי אותו הכי קל לדפוק .

טקויזיון עבדו מספר שנים עפ פלונטר , הבעיות שלהם התחילו כנראה בתקופה האחרונה לפעילות החברה (אחרת לא היו ממשיכים לעבוד איתם). כמו שלא ציפיתי בזמן שהרויחו מהעסקים שלהם עם פלונטר לקבל חלק מהרווחים למה הם מצפים שברגע שהם הפסידו שאני אשתתף במימון ההפסדים ע"י ויתור על האחריות?

כמו שאמרתי , אני לא צד בעסק בין פלונטר לטקויזון , אני רק קניתי דיסק עם אחריות יצרן/יבואן ומצפה שיממשו אותה לפי החוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ori444 שלא תבין אותי לא נכון

אני מקווה מאד שיחליפו לך את הדיסק אבל ברור לי שזה יהיה מקרה חריג יחסית כי גם אני שלחתי לפני חודש דיסק כזה (שנקנה מחנות שלא פשטה את הרגל) והאחריות לא מומשה בטנה של היטאצי לא מקבלים אחריות על הדיסקים הקשיחים האלה.

כל מה שנותר לי זה לאחל לך בהצלחה.

ולדרוש שרמת הדיון תשמר ולא תרד להתלהמות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שהוא אמר!

הוא לא גנב את הדיסק! הוא שילם עד האגורה האחרונה! ואני לא חושב שאותו מעניין אם פלונטר פשטה את הרגל! הרי חניות שמקבלות מוצר פגום שולחות אותו ליבואן!

אם היבואן עשה טעות ונתן אשראי לחנות! הרי זאת טעות של היבואן שלא הלקוח צריך לשלם עליה.

אני חושב שאתה צריך לדרוש מהם להחליף לך את הכונן לאחד חדש.

אם לא תתיעץ עם עורך דין מה אתה יכול לעשות! כי אם האחריות בתוקף. ויש נזק בכונן שנגרם לא באשמתך! חובתם להחליף לך!

ו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שום דבר נגד זה או אחר, אבל כאשר היבואן אומר זאתי לא משלמת לנו, לא מגיע לך שירות אף על פי שאכן מגיע לו

מהסיבה שזאת ממש לא אשמתו שהחנות לא שלמה, כי הוא כן.

זה מקרה הוא עשה לי כך וכך, תתחשבן איתו.

זאת התנהגות ילדותית שבמקרה הזה נקראת שחיטות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עושה רושם שיש לנו כאן כמה משפטנים גדולים בפוטנציה.

לדעתי לפחות אחד מכם יהיה נשיא בית המשפט העליון.

ניסוחים ממש מקצועיים: " מבחינת החוק אתה בעליו החוקי של הדיסק הואיל וקנית אותו בתום לב מפלונטר."

יפה שהכנסת את המונח "תום לב" למשפט..

אני חושב שהשופט היה יורד ממקום מושבו ולוחץ לך את היד.

אח"כ הוא ופקיד בית המשפט היו תופסים אותך וזורקים אותך מכל המדרגות.

לפי נימוק תום הלב, אני מניח שקניית מכונית, בתום לב, ממישהו שכרגע גנב אותה מהסוכנות כשהיא עם הניילונים על המושבים

או שיותר נכון לקח אותה מבלי לשלם עליה.. מאפשרת לך לבוא אל יבואן הרכב בדרישה לממש את האחריות?

;D

אז YAK & YETI, איך אומרים את זה ככה שתבין.. DONT QUIT YOUR DAY JOB

יש כאן עובדה מאוד מאוד פשוטה וברורה:

החנות ממנה קנית את המוצר קיימת.

בניגוד למוצרי חשמל כמו מקררים, טלויזיות וכו', אין נוהג בענף של מימוש האחריות ישירות דרך היבואן.

בהצלחה בבית המשפט!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי נימוק תום הלב, אני מניח שקניית מכונית, בתום לב, ממישהו שכרגע גנב אותה מהסוכנות כשהיא עם הניילונים על המושבים

או שיותר נכון לקח אותה מבלי לשלם עליה.. מאפשרת לך לבוא אל יבואן הרכב בדרישה לממש את האחריות?

אם כבר הזכרת רכבים אז כדאי שתדע שהחוק מבדיל בין שני סוגי מכר

אם קנית מכונית מאדם פרטי והמכונית גנובה או משוכפלת או אסון אחר אז אכלת אותה והלך עליך

אבל אם קנית מסוחר מורשה.. האחריות עליו ואתה נקי

פלונטר עד כמה שידוע לי היא סוחר מורשה

בהצלחה בבית המשפט!

הואיל והפגנת ידע משפטי, יש לי בדיחה בשבילך.

שני שופטים מטיילים בשבת בבוקר.

פתאום קופץ אדם על אחד השופטים ואומר לו: אם לא תשלם לי 5,000 שקל, אני מתלונן עליך שהכלב שלך נשך אותי.

השופט, על המקום (כזכור שבת בבוקר), מוציא 5,000 שקל ומשלם לבן אדם.

אומר לו השופט השני: השתגעת הרי אין לך בכלל כלב.

עונה לו הראשון: אתה יודע על איזה שופט אני יכול ליפול?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל , רציתי לברך אתכם על יציאה מהעולם המרובע של המחשב לעולם הדינמי של המשפטנים ,

אתה בבעייה , אבל לדעתי סביר שאם תפנה לחברה ותשאל אותם מדוע הם לא מוכנים לממש את אחריות היבואן , תקבל תשובה שאולי תחסוך את כל הדיון פה שכן יתכן שהסיבה היא אחרת לגמרי ואלי תמורת סכום סמלי הם יסכימו לממש את האחריות למרות הבעיות , דרך אגב , למה שלא תשלח את הדיסק ישירות ליצרן בחו"ל ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...