כשלון פיענוח AC3 מקובץ AVI ע"י מגבר בחיבור s/pdif. - עמוד 2 - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כשלון פיענוח AC3 מקובץ AVI ע"י מגבר בחיבור s/pdif.


hexspeed

Recommended Posts

אל תקנה את הג'ניוס.

אם הכרטיס מפענח בבעצמו את הסאונד יש חשיבות לאיכות הכרטיס, הג'ניוס ממש גרוע.

או שתקנה פורטיסימו 3 או אם תמצא אז 2 או לייב 5.1.

ואם התקציב תקנה לך muse xl של הרקולס.

אם יש לך מערכת איכותית ואתה רואה הרבה תשקיע קצת ותקנה משו ברמת m-audio revolution 7.1 או audigy 2 oem או GTXP 7.1

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 31
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בפורטיסימו 3 היציאה הדיגיטלית היא אופטית ...

ולי יש ת לייב 5.1 והוא טוב בשביל להעביר את המידע דיגיטלית למפענח חיצוני, אם מדובר בכרטיס עצמו כמפענח אז

הייתי מציע audigy se או הרקולס פורטיסימו 3 (אופטי דיגיטלי).

ואם בראש שלך לשים עוד קצת כסף אודיגו 2 ;). כל אלה נראים לי לא יקרים ושווים בהחלט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם הוא רוצה אנלוגי אז רוב הכרטיסים יהיו לו בסדר ובמקרה הזה נראה לי הכי טוב 5.1 לייב

ועדיין בחיבור דיגיטלי עדיף לשים 200 שקל בלייב 5.1 שיש לו דיגיטלי מאשר כרטיס ב 130 שקל

של חברה לא מוכרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כיוון שויתרתי על הרעיון של חיבור דיגיטלי למגבר, נראה לי שאני אלך לכיוון של כרטיס שמציע יציאות אנלוגיות.

במה תתבטא האיכות ה"גרועה" של ה- Genius?

בסך הכל הפיענוח נעשה ברמת התוכנה (מקודד ה- AC3). הכרטיס רק צריך לתרגם את זה למתחים שונים.

למישהו יש נסיון מר עם הכרטיס הנ"ל?

תראו, אני לא מתכוון להשקיע פה יותר מדי כסף. בסך הכל כרטיס עם 6 ערוצים.

מבאס אותי לחשוב שאני אוציא יותר מ-200 שקל בשביל SB LIVE, כשכל לוח אם היום כבר נמכר עם כל features האלה.

זה סתם שפיכת כסף.

האם הכרטיסים שמגיעים onboard על לוחות ה- nforce 2 השונים, נותנים ביצועים כאלה טובים?

תחשבו על זה... אני מניח שהם לא מגיעים לרמה של כרטיס קול יעודי כמו SB ודומיהם, כמו שכרטיס מסך ONBOARD לא יגיע ליכולת של .

אם האיכות של כרטיס קול ONBOARD 5.1 שווה לאיכות של ה- GENIUS, אז אין לי שום בעיה איתו.

מה אתם אומרים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איכות הdac ואיכות הadc, יחס אות לרעש, אחוז עיוות, תחום תדרים.

כל אלה משפיעים על הסאונד שבוקע מהכרטיס.

בגלל זה מומלץ כרטיס איכותי כמה שיותר שמשתמשים בחיבור אנלוגי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה, לפי דעתי, ניתן להסתפק ברמה של הכרטיסים האלה.

לי ספציפית יש Hercules GF 7.1 III, ואת האמת, אני לא שם לב להבדל בין מה שהוא מוציא לבין מה שה- C-media (ארבעה ערוצים)

העלוב שיש לי ONBOARD מוציא.

אולי אני לא דוגמא... אני לא מצליח להבדיל בין ב- 128KBPS לבין 192KBPS... וואלה לא מוצא הבדל...

אולי מי ששם לב להבדלים (לא יודע כמה כאלה יש) רצוי שישקיע בכרטיסים יקרים.

אני התוודאתי לכך שההבדלים לא בשמיים וכנראה גם לא מצדיקים את המחיר.

בוא נגיד שאם היה לי עם כרטיס 5.1 ONBOARD, לא הייתי קונה כרטיס בנוסף אליו...

בסך הכל אני צריך לקנות מתנת יומולדת לאחותי ....

דרך אגב, שלחתי מייל למפתח של ה- Ac3 filter (קוד פתוח), אני מקווה שהוא יחזור אליי אם תשובות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסך הכל אני צריך לקנות מתנת יומולדת לאחותי ....

לי יש fortissimo ו- z-640 ואני חיי איתם מצויין.

לאחותי לעומת זאת יש מערכת לא רעה בכלל, עם שלא רואים את שלי ממטר.

מפעם לפעם אני מביא לה ומכיוון שאני מוריד את כל הסרטים שלי בפורמט AC3, חבל לי שהיא שומעת

סטריאו ומפספסת את כל החוייה, רק בגלל שאין לה איך לחבר את המחשב למגבר כמו שצריך.

אז החלטתי שזו תהיה מתנה לא רעה - צליל היקפי ליומולדת. :)

השאלה היא איך הכי כדאי לעשות את זה, בעלות סבירה. שידור דיגיטלי היה בעדיפות ראשונה,

כי אפשר לקנות כרטיס זול מאוד שיעשה את העבודה כמו כרטיס יקר.

בעדיפות שנייה בא כרטיס פשוט יחסית שרק יעביר את החוייה... לא צריך להסחף פה לכרטיסים של מאות שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העניין הוא שSPDIF זה חיבור שמעביר אות ואת המידע הרסיבר מפענח ומתרגם למידע אנלוגי שמועבר לרמקולים.

התיחסת אל הנגני הסרטים כאל בני אדם שמסרבים (מרצונם) לשתף פעולה, זה לא ככה.

כל העניין עם היציאה הדיגיטלית היא להעביר מידע באיכות הכי גבוה מבלי שיתווספו לו רעשים, בגלל זה גם אין הבדלים בין היציאות והכרטיסים

כשזה נוגע לSPDIF ובמקרה של הAVI החלוקה לרמקולים והפענוח נעשת ע"י תוכנה ולא יכולה לעבור לרסיבר בצורה דיגיטלית.

זה לא שהם מסרבים, ככה זאת הטכנולוגיה.

עכשיו, כשאני כותב, אני מסכים איתך שתיאורטית זה נשמע פשוט אזל כנראה שזה לא ולכן זה לא עובד.

אני תמיד העדפתי סרטי מקוריים על גבי AVI - באיכות גבוה ככל שיהיו - אפילו שיש להם 5.1.

להיות קמצן וכל החיים לדאוג להשיג את הכי זול (להוריד מהאינטרנט) במקום להשכיר או לקנות סרט (שגם ככה אפשר להשיג ב30 ש"ח)

ובלי לדבר על זה שזאת גניבה ולאנשים שיצרו ועבדו על הדברים מגיע תגמול - כמו שכולנו רוצים תגמולים על פרי עמלינו.

בכלל, האנשים שיש להם חשק, כח ורצון להוריד כל סרט חדש שיצא או פשוט לראות את כל הסרטים לפני כולם

אין להם חיים, שיצאו קצת מהבית, שיעבדו וישלמו כסף, זאת לא בושה וזה אפילו מרענן.

אין לי בעיה להשלים אם מגבלות הטכנולוגיה שאי אפשר לשמוע AVI עם 6 ערוצים במערכת ביתית עם רסיבר, ומדי פעם מגיע אלי

סרט בAVI והוא מהנה מאוד אבל תמיד אעדיף לקנות או להשכיר את הDVD שיש בו תוספות וראיונות ופרומואים ועוד הרבה דברים מעבר

ואני גם נהנה לשלם עבור המוצר וגם לקבל אותו בקופסא.

וואו, לא תכננתי לקשקש כל כך הרבה...

נו מילא, סאלאמת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

scorpion, נראה לי שאם כבר אז ה- sb live5.1 יתן יהיה עדיף. יותר זול מההרקולס.

BeRo,

לא אמרתי שהנגנים מסרבים מרצונם.

אמרתי שהפילטרים השונים מאוד מקשים על ההגדרות. (במיוחד כשאתה מנסה להשתמש בפילטר שבא עם תוכנה X על תוכנה Y)

חפיף... אתה יודע מה, זה לא מפריע לי כ"כ. בוא נגיד שעוד כמה חודשים אני בטוח שתבוא גרסה שתפתור את בעיית מעבר AC3 דיגיטלית למגבר.

נו טוב... עד אז אני אעביר את המידע אנלוגית. לא קרה שום דבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ומשום מה מסרבים להוציא digital out שהרסיבר יודע לעכל, ברע שזה נוגע לקובץ AVI...

Hexspeed.

מילים שלך...

בכל מקרה אל תקנה את הGENIUS הוא לא טוב. הדרייברים לא טובים האיכות לא טובה וב200 ש"ח ואולי פחות אתה

תשמע כמו שצריך ותהיי לך תמיכה כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...