ייעוץ בקניית רכב משפחתי ב-140,000 - נשלחתי ע"י ההורים - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ייעוץ בקניית רכב משפחתי ב-140,000 - נשלחתי ע"י ההורים


Omry

Recommended Posts

אני ראיתי עכבר סיני ב-10 שקלים שעובד מעל 7 שנים. חשבתי שאתה חכם יותר. מסתכלים כמה מכלל תיבות הילוכים האוטומטיות כושלות, לא על היחידה הבודדת. חוץ מזה, תאמין או לא, בעבר גיר אוטומט היה אמין יותר. היום עם כל החיישנים והאלקטרוניקה הסיכוי שגיר יתקלק הרבה יותר גבוה והתיקון יותר יקר.

אתה צריך להבדיל בין "מקרה ספציפי" ובין "דוגמה ספציפית".

מה שאני נתתי זאת דוגמה. זה בהחלט לא מקרה יחיד, ואם אתה רוצה אני יכול להביא לפה כמה אנשים שאתה רק רוצה, עם מכוניות אוטומטיות, שבמשך שנים לא היו צריכים לשפץ שום דבר.

אבל עזוב, זה ברור שאתה סתם מקשקש מתוך רצון לצאת צודק ו"שונה מהעדר", כמו משתמש ממוצע.

אבל עזוב. אני נותן לגוגל לדבר. תכתוב "שיפוץ גיר". רוב התוצאות יוצאות שיפוץ גיר אוטומט. ;)

יופי נחמה.

תכתוב "גיר מומלץ" בגוגל. רוב התוצאות יוצאות שמן גיר. OMG זה אומר שיש סוג חדש של גיר, לא ידני ולא אוטומט, כזה שנקרא "שמן גיר" והוא המומלץ ביותר!! :jump: :jump: :jump:

:screwy:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

אתה צריך להבדיל בין "מקרה ספציפי" ובין "דוגמה ספציפית".

מה שאני נתתי זאת דוגמה. זה בהחלט לא מקרה יחיד, ואם אתה רוצה אני יכול להביא לפה כמה אנשים שאתה רק רוצה, עם מכוניות אוטומטיות, שבמשך שנים לא היו צריכים לשפץ שום דבר.

אבל עזוב, זה ברור שאתה סתם מקשקש מתוך רצון לצאת צודק ו"שונה מהעדר", כמו משתמש ממוצע.

אני אחד מהם, כתבתי את התגובה שלי מוקדם יותר.

עם אוטו 250K שעבר המון המון שטח מתוך זה ומכות והכל והגיר עובד מעולה!

וזה לא מעניין מה אירופאים חושבים.

ומה עם אמריקה?

ויפן?

זה לא נחשב?

הרבה יותר נוח לנהוג וליהיות נוסע באוטו עם אוטומט מאשר ידני.

ולא יעזור מה תגיד.

מחובר לאוטו, ועוד כל מיני דברים כאלה ואחרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע כמה זה יחשב מבחינתך

אבל עם הלנטיס 323 הישנה שנת 2001 במשך 6 וחצי שנים של 150 אלף קילומטר

אוטומט, לעולם לא ניכנסתי למוסך בגלל בעיה , טיפולים עשיתי בעצמי מלבד 10000

לא הייתה שום בעיה בגיר לעולם

אז תפסיק כבר לזיין תשכל

ודרך אגב, האימרה על הלינוקס הייתה לא במקום

אתה יודע איזה מערכתתתתתתתתתת זאת

קטלניתתתתתתתת והיא מגניבה

והיא מקצועיתתתתתתתת

וינדוס זה אאוטט

לינוקס זה למפותחים, למקצועיים :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני ראיתי עכבר סיני ב-10 שקלים שעובד מעל 7 שנים. חשבתי שאתה חכם יותר. מסתכלים כמה מכלל תיבות הילוכים האוטומטיות כושלות, לא על היחידה הבודדת. חוץ מזה, תאמין או לא, בעבר גיר אוטומט היה אמין יותר. היום עם כל החיישנים והאלקטרוניקה הסיכוי שגיר יתקלק הרבה יותר גבוה והתיקון יותר יקר.

אבל עזוב. אני נותן לגוגל לדבר. תכתוב "שיפוץ גיר". רוב התוצאות יוצאות שיפוץ גיר אוטומט. ;)

לי יש ניסן אלמרה שנת 98 שעשתה 250K קילומטר ותנחש מה.... הגיר מעולם לא עשה בעיות!!

גם לי אמרו כשקיבלתי את האוטו שאחרי 150K קילומטר אז הגיר מועד להתקלקל ולא כדאי להתקרב לאוטו הזה

בהתחלה באמת חששתי אבל עכשיו אני יודע שזה ממש לא נכון

אני לא אגיד לך שהגיר מושלם באמת יש קפיצה מעצבנת בין הילוך ראשון לשני אבל מכאן ועד להגיד שהקיר יתקלקל ושזה ממש יקר להחליף אותו זה ממש שטויות

עדיף לנהוג על גיר אוטומטי 250K קילומטר (לפחות בינתיים) ולהחליף אותו מאשר לנסוע 500K קילומטר על ידני שלא יתקלקל לעולם...

עריכה:

וד"א, אמא שלי קנתה קורולה לפני שנתיים בערך החדשה עם הגיר הרובוטי, ולמה זה? כי טויטה החכמים החליטו שכדאי להביא רק גיר רובוטי כי זה הכי "טוב" ומה קרה ? עכשיו הם החזירו את הגיר האוטומטי....

מדוע? כי הגיר הרובוטי שהוא בן כלאיים של ידני ואוטומטי (למעשה זה ידני שמעביר הילוכים ע"י מחשב) הוא גיר מעצבן שיש לו את החסרונות של הידני ושל האוטומטי - לא רק שהוא "ידרדר" לך בעליות, אין אפילו את הכיף בלהעביר הילוכים!

אני נותן לטויטה לדבר - טויטה קורולה האוטומטית חזרה בגדול!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נא לא לסקול אותי. אבל אני נוהג על קורולה רובוטית, ואני אוהב את הגיר שלה, לוקח קצת זמן להתרגל, אבל כשלומדים להכיר את הגיר אפשר לשלוט בהילוכים בצורה טובה, ז"א שאני יכול תכלס לקבוע באיזה הילוך אני רוצה להיות. וגם קל להגיע איתה למהירות סיבובי מנוע מקסימלית ממש מהר (בניגוד לאוטומטיות אחרות).

הכוונה שאם אני רוצה להאיץ מהר לעקיפה נגיד, אני אלחץ על הגז ככה שזה יוריד לי הילוך ויעלה לי סיבובי מנוע על השניה הראשונה שלחצי על הגז.

והיא מגיעה בהילוך שני ל80 כשמצב הכאילו מודלק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכוונה שאם אני רוצה להאיץ מהר לעקיפה נגיד, אני אלחץ על הגז ככה שזה יוריד לי הילוך ויעלה לי סיבובי מנוע על השניה הראשונה שלחצי על הגז.

קוראים לזה kick-down וזה קיים בכל רכב אוטומטי...

והיא מגיעה בהילוך שני ל80 כשמצב הכאילו מודלק

לא הבנתי מה כלכך מיוחד בזה או מה הקשר לגיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נא לא לסקול אותי. אבל אני נוהג על קורולה רובוטית, ואני אוהב את הגיר שלה, לוקח קצת זמן להתרגל, אבל כשלומדים להכיר את הגיר אפשר לשלוט בהילוכים בצורה טובה, ז"א שאני יכול תכלס לקבוע באיזה הילוך אני רוצה להיות.

אני לא יודע עם לתת לך כבוד או לקלל אותך.

מצד אחד התרגלת לגיר הפשוט נוראי, זוועתי, טיפש, מעצבן, מייאש, וכו' בטויוטה קורולה.

מצד שני אתה מייצג את הצד החסר עמוד שדרה של ציבור הצרכנים, רוב מי שרכש טויוטה רובוטית אומר ש "הגיר לא נורא, מתרגלים לזה" , ולפי דעתי גם אפשר להתרגל לכיסא מעץ באוטו. אבל הצרכנים לא צריכים לאכול כזה חרא מהיבואן שלא טורח להביא לא את הגירסא הידנית ולא את האוטומטית הרגילה (לא רובוטית טיפשית).

ואנחנו לא צריכים להתרגל לגיר, הוא אמור להיות נורמאלי מההתחלה, יש מספיק חלופות באותה קבוצה עם גיר יותר טוב, אבל הישראלים קונים לפי מטר רץ, ואם האוטו מספיק גדול אז הוא לא צריך גיר טוב, לפחות יש מקום לכיסא בבגאז'.

וגם קל להגיע איתה למהירות סיבובי מנוע מקסימלית ממש מהר (בניגוד לאוטומטיות אחרות).

לא הבנתי אותך, מהר ממהירות אפס או מהר בקיק דאון ?

הכוונה שאם אני רוצה להאיץ מהר לעקיפה נגיד, אני אלחץ על הגז ככה שזה יוריד לי הילוך ויעלה לי סיבובי מנוע על השניה הראשונה שלחצי על הגז.

כמו שאמרו, זה נקרא קיק דאון וקיים בכל אוטומטי.

כנראה שלא נהגת על נורמאלי בקטגוריה כמו 308, C4, פוקוס, ג'טה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...