עבור לתוכן

איך להפסיק לשלם לבזק בין לאומי ללא קבלת תמורה - "מדריך"

Featured Replies

פורסם

היום לאחר מלחמת התשה עם בב"ל, קיבלתי מהם חבילת גיימר 5M ליתרת תקופת ההתחייבות שלי (חודשיים), במחיר ממוצע זול יותר ממה ששילמתי על החבילה הרגילה. אני רק מקווה שבחבילה הזו אין את הבעיות שבחבילה הרגילה.

אז איך עושים את זה?

קודם כול, פונים עליהם בכתב בלבד. אין סיבה שתבזבזו זמן על המתנה ועל ויכוחים עם נציגים חסרי סמכות כלשהי. שולחים מייל ל-cservice@bezeqint.net בו מפרטים את כל הבעיות שקיימות, והדרך בה בדקתם שמדובר בבעיה בבב"ל (לדוגמא - עם משתמש מספקית אחרת הכל תקין). תציינו כי מדובר בהפרה מצידם של הסכם ההתקשרות בינכם ותדרשו להתנתק לאלתר ללא קנס. תציינו שאתם שומרים לעצמכם את הזכות לבטל את ההרשאה לחיוב כרטיס והאשראי, וכי אתם דורשים תשובה בכתב לעניין.

בשלב הבא יתקשר אליכם נציג ויתחיל לבלבל לכם את המוח שלא מדובר בתקלה טכנית אלא בעומס נקודתי ושאר שטויות, ו/או יציע לכם מסלול גיימר בתוספת תשלום/התחייבות. תסרבו לכל דבר שיאלץ אתכם לשלם יותר כסף/להתחייב יותר ותדרשו תשובה עניינית בכתב בה הם מסבירים במפורש מדוע לא מדובר בהפרה מצידם של ההסכם, ואיך התקלות שהנכם חווים אינם מהווים תקלה טכנית. יגידו לכם שזה בטיפול אך תשובה עניינית בכתב לא תקבלו לעולם. אולי יתקשר אליכם נציג נוסף - תחזרו איתו על הכל.

לאחר יום שלא קיבלתם תשובה בכתב, תשלחו שוב את המכתב ששלחתם בהתחלה, בתוספת הבעיות שחוויתם ביום-יומיים שעברו, ובתוספת הדגשה שטרם קיבלתם התייחסות בכתב למכתבכם על דרישתכם לעשות כן. כעת שוב יתקשר אליכם נציג והסיפור יחזור על עצמו.

כל העניין יכול להמשך גם כשבועיים, עם מחזורים של יומיים-שלושה בהם לבב"ל אף יתחיל להמאס מכם ויציעו לכם להתנתק בקנס מופחת (אצלי 50% הנחה), תוספת קטנה לגיימר, התחייבות נוספת לגיימר וכו'. אל תסכימו לשום דבר כזה והמשיכו לדרוש תשובה בכתב ולשלוח מכתבים.

במידה ולא יענו לכם כלל - תוכלו בשקט לבטל הרשאה בכרטיס אשראי בטענה שפניתם לבב"ל עם תקלה והם התעלמו, לכן אין להם קייס נגדכם. - תרחיש זה לא יקרה.

במידה ותקבלו תשובה עניינית בכתב - לא יקרה. הם לא יעשו זאת מחשש לתביעות עתידיות, פרסום שלילי וכד'. בזמנו קיבלתי החזר קנס יציאה מברק חודש לאחר ששולם, היות והתעקשתי שבמענה לפנייתי להחזירו, הם ישיבו לי בכתב.

במידה ויציעו לכם גיימר בתנאים לא פחות טובים ממה שאתם נמצאים בהם - לא תוכלו לסרב ולפעול חד צדדית, הרי הציעו לכם פתרון לתקלה. (מקווה שזה באמת מהווה פיתרון).

במידה ובב"ל לא ישברו בקרב נגדכם וימשיכו לענות לכם בע"פ כל פעם ולהציע דברים לא משתלמים גם לאחר שבועיים - שילחו מכתב בו אתם אומרים שחלפו 14 יום מתאריך פנייתכם הראשונית ועל אף בקשותיכם החוזרות ונשנות טרם קיבלתם תשובה בכתב, וכי בכוונתכם לבטל את ההרשאה בכרטיס האשראי אלא אם פנייתכם תענה לאלתר. בשלב זה סביר להניח שבב"ל יכנעו.

במידה והגיימר לא פותר את הבעייה - חיזרו על כל השלבים.

לסיום כסת"ח - הכותב אינו עו"ד, והודעה זו אינה מהווה תחליף לייעוץ משפטי. כל מה שיעשה על פיה יעשה באחריותו המלאה והבלעדית של הקורא. ההודעה משקפת את נסיונו ודעותיו האישיים של הכותב בלבד.

פורסם

יש לי פתרון יותר קל ... להתנתק מהם ולעבור לאורנג' ... לא ממליץ לאקספון כי אקספון קנו את השרתים שלהם מבזק בינלאומי ואפילו שאין להם זכות לשנות להם משהו בהגדרות לא הייתי מתחבר אליהם ...

פורסם
  • מחבר

יש לי פתרון יותר קל ... להתנתק מהם ולעבור לאורנג' ...

איך לא חשבתי על זה :kopfpatsch:

אה... אם מתנתקים מהם בתקופת התחייבות משלמים קנס גבוה :bash:

פורסם

תודה, זה נראה כאילו המלחמה הזאת לא תגמר בחיים.

לא מאמין איך התחייבתי אליהם איך, מה עבר לי בראש...

פורסם
  • מחבר

לי לקח כ-3 שבועות. מהרגע שהתחלתי לפעול כמו שצריך - שבועיים. כרגע הגיימר עובד מעולה.

ברגע שהרבה אנשים יתחילו להציק להם (לא ברמה שמבלבלים את המוח לתומך שמקבל שכר מינימום ואין לו מושג מה קורה סביבו), ע"י משלוח מכתבים והתעקשות על ניתוק. הם יבינו שהם לא יכולים להמשיך בדרך הזו.

פורסם

היתה לי בעיה דומה גם עם 014 ושרפתי שעות על גבי שעות בויכוחים איתם בטלפון והמון עצבים.

בכלל נגמרה לי תקופת ההתחיבות איתם והם המציאו לי איזה סיפור שמישהו התקשר וביקש להתחייב לשנה נוספת לפני מספר חודשים.

שיחות עם נציג בכיר מספר פעמים נתקלו באוזן אטומה לחלוטין ועקשות מצידם לקנוס אותי.

הפתרון הפשוט שהסתיים ב-2 דקות היה להרים טלפון לחברת האשראי ולבקש מהם לבטל חיובים של 014.

על השעות הרבות שבזבזתי ביקשתי גם ביטול חיוב אחרון ומסתבר שגם זה אפשרי...

ממליץ ל-014 להתחיל לתת שירות כמו שצריך והכי חשוב שירות הוגן

במקרה שלי הם התנהגו כרמאים ונוכלים מקצועיים

פורסם

זה לא פשוט עדי כדי כך אם את מבטל את החיוב אם יכולים לתבוע אותך

פורסם

הם סתם רמאים. אומרים שהם לא מגבילים שומדבר כשאתה מבקש להתחבר ושואל במיוחד על זה, אבל מצד שני יש לי חבר שעובד שם והוא אמר לי בפירוש שכם כן עושים TRAFFIC SHAPING, כי יוצא להם יקר כל האקסטרה רוחב פס.

פורסם

יש לי פתרון יותר קל ... להתנתק מהם ולעבור לאורנג' ... לא ממליץ לאקספון כי אקספון קנו את השרתים שלהם מבזק בינלאומי ואפילו שאין להם זכות לשנות להם משהו בהגדרות לא הייתי מתחבר אליהם ...

איזה שטויות, זה שהם קונים את השירות מהם זה לא אומר שהם עושים שייפינג באותה מידה.

הם קונים רוחב פס מובטח ! ואקספון בעצמם עושים את השייפינג שהם רוצים.

פורסם

אבל מצד שני יש לי חבר שעובד שם והוא אמר לי בפירוש שכם כן עושים TRAFFIC SHAPING, כי יוצא להם יקר כל האקסטרה רוחב פס.

תתעורר!!! כולם עושים את זה בגלל שהלקוח הישראלי לא משלם מספיק :kopfpatsch:[br]פורסם בתאריך: 17.04.2009 בשעה 01:29:10


יש לי פתרון יותר קל ... להתנתק מהם ולעבור לאורנג' ... לא ממליץ לאקספון כי אקספון קנו את השרתים שלהם מבזק בינלאומי ואפילו שאין להם זכות לשנות להם משהו בהגדרות לא הייתי מתחבר אליהם ...

הקווים של אורנג' עצמאיים או שנרכשו מאחד מ3 הISP הגדולים?

פורסם

גם 012 רמאים. הם מאיטים בכוונה את המהירויות של הביטורנט (וכשהתקשרתי לתמיכה שלהם תומך טכני הודה בפניי "אוף דרקורד" שהם כנראה עושים את זה, למרות שהוא לא יכול לוודא אם זה במקרה שלי או לא). מרגע שעברתי לאקספון המהירויות השתפרו. אגב, אקספון מציעים את החבילות שלהם ללא התחייבות. אם מישהו מרגיש שמאיטים אותו בכוונה שפשוט יתנתק מהם ויעבור לחברה אחרת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים