כבאות והצלה-הת'ראד הרשמי - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כבאות והצלה-הת'ראד הרשמי


davidreznic

Recommended Posts

10K :o פאק אבא שלי יצא טונה שהוא הלך לקורסים של CNC.... תגיד (וזה ברצינות) לוקחים אליכם אנשים ללא כלייה אחת ו13% נכות?

וזה נכון שגם אצל הכבאים כמו אצל חברת חשמל- בשביל להתקבל צריך שם איזה דוד או קרוב משפחה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לגבי נכות אני לא יודע. אבל מאחוז מסוים אתה לא כבאי אלא מוקדן. בד"כ אלא כבאים שיש להם נכות נפשית/גופנית

לגבי קבלה, חסרים בארץ 1000 כבאים פחות או יותר. ככה שנאלצים לקבל גם את אלה שלא הכי מתאימים. אפשר להבין שזה לא מקצוע מאוד מבוקש ואני לא חושב שצריך פרוטקציות כדי לעבוד שם.

אבל יש את הצד של ההנהלה (גזברים, חוקרי דליקות, מזכירים למיניהם) ויכול להיות שלשם כן צריך פררוטקציות כי זו עבודה משרדית

רק שימו לב, שאת המשכורות הכבאים מקבלים מהעירייה/רשות שבה הם עובדים, ולכן יש סיפורים לא מעטים על כבאים שלא קיבלו משכורות כי הרשויות/עיריות בגירעון והם פתחו בשביתה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

וזה מה שגם מד"א ומשטרה עושים... ::)

מה אתה אומר ?!?!?!? מדא יוצאים כל הזמן אין דבר כזה משמרת בלי יציאות .

אני בבית שמש ויש ביום (24 שעות) עשרות קריאות יש משמרות שהאמבולנסים יותאים ולא חוזרים בערים גדולות זה יכול להסתכם למעל 1000 קריאות ... נראה לך יושבים מגרדים תביצים ? עלק כבאים עושים יותר מבמד"א .... למשל בערים שאתה קרוב לבית חולים כמו ירושליים (יש מעל 10 אמבולנסים במשמרת בירושליים לא זוכר בדיוק כמה) וכל אמבולנס יוצא למינימום 5 מקרים לפעמים אני פוגש באיזה 10 ככה מתנדבי ירושליים בבית חולים והם אומרים לי זה ה- 7-8-9 שלי היום....

בכל מקרה לא מגרבצים במדא ויוצאים פעם ב- 200 שעות לחלץ...

תחשוב רק ששבוע שעבר שכמעט התרסק מטוס בנתבג תוך 15 דקות (מרגע הקריאה ועד לפני הנחיתה) היום כ- 100 אמבולנסים בנתב"ג פשוט אי אפשר היה לספור אותם וזה היה רק חלק מהאמבולנסים בערים הקרובות...(בית שמש , רמלה , פתח תקוה וכו')...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא אמרתי שכבאים עושים יותר ממד"א. אמרתי שבדומה למד"א הם יושבים בתחנה, רואים טלוויזיה/משחקים PS2 עד שיש אירוע

לגבי נתב"ג, זה ממש מטומטם שהוציאו 100 אמבולנסים כי היו על המטוס רק 29 נוסעים. גם התחנה בת"א מספקת סיוע לנתב"ג אבל רק במקרה של מטוס בגודל מסוים ומעלה. (לדוגמא אם מטוס עם 100 נוסעים עומד להתרסק יוציאו סיוע מתחנות יותר קרובות. אם המטוס גדול אז ייצא סיוע גם מת"א.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חסרונות,אממ,,אמ,.. שאתה יכול פאקינ להישרף?!

עם שכל וציוד ב3000ש"ח ? כמה כבאים נישרפים במהלך ביצוע עבודתם? כמה שריפות רציניות יש בארץ שאפשר "פאקינג להשרף" בהן?

אז חייבת ליהיות עוד סיבה....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון לא המון, אבל הסיכון הזה קיים, ואיך אומרים? לא לשחק עם אש.

גם במהלך השירות הצבאי בנאדם יכול פאקינג לההרג.... גם במהלך נסיעתו לעבודה, כאן הסיכון גם נמוך...

אבל אני עוזב את הרעיון וכניראה אני מבין למה, דיברתי עם אבא שלי והוא סרב אפילו לנסות כי הוא כמו רבים אחרים חושבים שבשביל לעבוד שם צריך פרוטקצייה ואפילו לא בודקים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומנם אני לא מכיר את הסטטיסטיקות, אבל אין לי ספק שהרבה יותר מסוכן לנהוג בכביש מאשר להיות כבאי.. על כמה כבאים הרוגים כבר שמעתם? בטוח פחות ממאות ההרוגים שיש בשנה על הכביש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אומנם אני לא מכיר את הסטטיסטיקות, אבל אין לי ספק שהרבה יותר מסוכן לנהוג בכביש מאשר להיות כבאי.. על כמה כבאים הרוגים כבר שמעתם? בטוח פחות ממאות ההרוגים שיש בשנה על הכביש.

סביר שאתה צודק,

אבל אם תהיה כבאי רק תגדיל את סיכוייך להפגע, חס וחלילה

אומנם אם יקרה לך משהו יותר סביר שזה יהיה מתאונת דרכים מאשר בכיבוי שריפה, אבל

הסיכוי הכללי שלך להפצע גדל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...