חידוש IP נכשל, "מייבא כתובת רשת", בעיה עם ראוטר חדש - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חידוש IP נכשל, "מייבא כתובת רשת", בעיה עם ראוטר חדש


shkip

Recommended Posts

אהלן חברים, באו להתקין לי ראוטר לפני שבוע, ומאז יש לי בעיה ממש מעצבנת, שלא הייתה מקודם לכן.

יש את הסמל ההוא, של שני במחשבים האלה בפינה, שתמיד היה נעלם אחרי איזה דקה, ועכשיו הוא כל הזמן מופיע, וכתוב "מייבא כתובת רשת". וזה פשוט נשאר ככה.

אם אני הולך לחיבורי ולוחץ תיקון, הוא רושם "הפעולה הבאה לא הושלמה "חידוש כתובת IP"... גם ניתקתי את המודם והראוטר מחדש וזה לא עזר. IPconfig/Renew כותב : an error occurred while renewing interface local area connection, unable to contact your DHCP server. Request has timed out.

עכשיו האינטרנט עובד, אבל העניין הוא שחוץ מגלישה שום דבר לא פועל כמו שצריך, למשל לא מצליח לעשות עדכון לRSS(Sharpreader), אימיול כמעט אף פעם לא מתחבר, וכו וכו'. אין לי מושג מה האייפי האמיתי שלי, למשל כדי לעשות פורט פורוורד(קראתי את כל המדריכים, משהו בדרך כנראה לא הבנתי או משהו).

הראוטר Edimax BR6204WG, מודם ROTAL RTA1320a.

192.162.2.1 ההגדרות של הראוטר, 10.0.0.138 של המודם, בשניהם יש הגדרות ומספרים אחרים לגמרי, אין לי מושג :nixweiss: צירפתי תמונה מה Diagnostic tests של המודם, עם המון FAIL.

תודה לכל העוזרים,

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

היי, תודה על התגובה, מצטער על התגובה בדיליי המטורף.

הרצתי את הפקודה דרך הcmd ואיתחלתי. מה שקורה עכשיו זה שהסמל של שני המחשבים נעלם, אבל הבעיה עדיין שם. ניתוק וחיבור מחדש של הראוטר מקפיץ לי הודעה בדבר "חיבור מוגבל או קישוריות חסרה", והמצב נותר כקדמותו.

ישנן עוד הצעות?

תודה על הסיוע,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...