פורסם 2009 במרץ 2916 שנים מבחינת פינגים זה לא בעיה אם הספקית של התשתית תשתמש בציוד קצה המתאים , למשל תמסורת מגיע לפינגים של 2 MS !מבחינת העיבוד נתונים זה אפשרי.מבחינת העברת הנתונים בריבוב נכון זה יכול לתפוס אפילו פחות נפח ויעבור יותר מהר !מבחינת מחיר - אם זה לא יעבור את ה100 ש"ח ויתעדכן כל הזמן , אז זה שווה.
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים ציטוט מתוך גיימר בנענע10:חברות המשחקים הגדולות יצאו נגד השירותושוב בואו נשאיר גם את הבעיה הזו מאחור, ונניח לשם הדיון שמבחינה טכנית השירות הזה מושלם. של-OnLive יש את היכולת לגרום למשחק על מחשב שנמצא ביבשת אחרת להרגיש בדיוק כאילו אני משחק על מחשב שמונח כאן ליד הרגליים שלי. גם במקרה הזה, יש פה מישהו שמאמין שהחברות ששולטות היום בחומרת הגיימינג יתנו לשירות כזה לצאת לפועל? שהן לא יעשו כל שביכולתן למנוע ממנו לראות אור יום?nVidia ו-ATI, שתי חברות ענק שחומרה מתוצרתן יושבת בלב כל מחשב שמריץ משחקים (הרשיתי לעצמי להתעלם פה מהשבבים של אינטל, כי גם שאר העולם הנאור מתעלם מהם), חייבות את הקיום שלהן למירוץ החימוש הזה. אם כח המחשוב יעבור מהמחשב האישי למחשבי העל של OnLive, הן עוד יתגעגעו לימי המיתון. מיקרוסופט, סוני ונינטנדו מוכרות מכונות משחקים במיליארדי דולרים, ואני לא חושב שיש לאף אחת מהן כוונה לתת לחברה אנונימית לשבור להן את השוק ככה.אז גם אם החברות האלה לא יאחדו כוחות ויגרמו ל-OnLive לפשוט את הרגל, הן בטח יסגרו דילים של הפצה אקסקלוסיבית עם חברות המשחקים, מה שיהפוך את OnLive ממהפכת הגיימינג שהוא היה אמור להיות לסתם עוד קונסולה שכדאי שתהיה בבית.אני בכוונה בכלל לא נכנס להשלכות של שירות שכזה, כמו איבוד השליטה על משחקים שקניתם, או המשך האמורפיזציה של המושג בעלות בעידן הדיגיטלי (מה יקרה לכל המשחקים שקנינו אם הם אכן יפשטו את רגלם?). אני רק מדבר על חוסר האמונה המוחלט שלי בהיתכנות של השירות הזה לצאת לפועל בסופו של דבר. אבל אני בהחלט מתכנן להמשיך לעקוב אחריו, עם לא מעט תקווה להתבדותמה אמרתי??????????
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים לא הבנתי, אתה אמרת משהו כזה ואז לוקח ציטוט מגיימר [להערכה לעתיד] ואומר הנה אמרתי לכם שזה מה שיקרה? ראשית, גיימר כמעט מעולם לא מהווה חומר רציני לציטוט. שנית, כפי שאמרתי, זו הערכה ועדיין דבר לא קרה, מה זה אמרתי לכם? : בכל מקרה, בעלות של 20-30 דולר לחודש [בנוסף לרכישה חד פעמית של הקופסא] זה יכול להיות פשוט מעולה היה וכל המשחקים אשר יוצאים אכן מתעדכנים ונפתחים לאנשים, או שאני מאמין שהחברה תעשה דווקא דרגות של משתמשים - משלם יותר - יותר משחקים פתוחים בפניו. כך או כך, אם המחירים יהיו נוחים, אני בהחלט רואה את הכיוון הזה מצליח(בארה"ב לפחות).
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים בעמוד החמישי אתה יכול לראות שזה מה שטענתי, שחברות החומרה לדעתי לא יתנו לזה לצאת לפועלהציטוט שנתתי זה רק לתת דוגמא שיש עוד כאלו שחושבים כמוני. ברור שעד שזה לא יקרה בפועל, או אחרת, לא נוכל לדעת אם צדקתי או לאאני מקווה שאדבדה
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים לא הייתם מגיבים ככה אם הייתם מודעים לאיזה כוח כלכלי וטכנולוגי דוחף את הפרוייקט הזה!הנה רמז למי שלא הבין:http://www.rearden.com/press/index.htmlושוב אני שואל אם מישהו יודע איזה חברה מייצרת את הקופסה הקטנה הזאת שהם מוכרים?!
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים על זה שאנחנו אומרים שחברות יפילו את זה, כאשר בעצם לפרויקט יש מספיק כח כדי להחזיק את עצמו מולן.
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים אתה קראת את זה?Why OnLive Can't Possibly Work http://www.eurogamer.net/articles/gdc-why-onlive-cant-possibly-work-articleאפשר לסכם את מה שהבחור אומר בקצרה בזה שאם הם באמת עשו את מה שם טוענים שהם עשואז למה הם עובדים עדין על השטות ולא עושים כסף רציני על מה לא ...
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים אתם שוכחים כמה דברים:1) השירות לא יתנן בכל העולם (לפחות בהתחלה) בגלל הבעיות של מהירות התקשורת למרחקים ארוכים - אז דיי עם המשפטים בסגנון "איך מחשב ביבשת אחרת ישלח אלי מידע מספיק מהר שירגיש לי כמו שאני משחק על הPS3 שיושב פה לידי".2) קשה לי להאמין שכל העיבוד יתבצע בצד השרת. הרי אם זה היה כך, אז לא הייתה את הדרישה של חומרה ייעודית/התקנת תוכנה אצל הלקוח.3) כבר היום יש משחקים שפועלים לא רע בכלל על תשתית האינטרנט ללא בעיות (קוויק החדש).4) אם לחברה לא היו משקיעים וכסף אז הם לא היו רצים עם הפרוייקט הזה. אז אין צורך לדאוג לתקציבים לשרתים ולחומרה שלהם.עוד דבר אחרון...לבחור שאמר שהיום העולם הולך לכיוון המבוזר.אז וואו, זו טעות מטורפת!אפילו שרתים הופכים ליותר "טיפשים" עם כל הוירטואליזציה שהופכת לדבר הכרחי בכל DC בעולם (אם אתה לא מכיר, אז כיום יש מכונות שיודעות להריץ על עצמן עשרות שרתים וירטואליים - ביזור? לא חושב).
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים לא הייתם מגיבים ככה אם הייתם מודעים לאיזה כוח כלכלי וטכנולוגי דוחף את הפרוייקט הזה!הנה רמז למי שלא הבין:http://www.rearden.com/press/index.htmlושוב אני שואל אם מישהו יודע איזה חברה מייצרת את הקופסה הקטנה הזאת שהם מוכרים?!LOL, זאת סה"כ רשימת כתבות עליהם, זה לא חברות שממנות את ההונאה שלהם.
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים 2. אתה לא חייב חומרה יעודית אפשר גם להתקין תוסף במחשב.3. אל תשווה לי QUAKE LIVE למשחקים מהרמה השראשונ שהם מתימרים להריץ לך ב HIGH DEF...4. בדיוק כמו HD DVD ורבים אחרים ...
פורסם 2009 במרץ 3116 שנים אני הזכרתי את התוכנה הייעודית ככחלק מהקטע של עיבוד בצד הלקוח.הרי אם הכל היה מתבצע אצל השרת אז היית יכול לעבוד עם הדפדפן. אבל העובדה שיש מוצר קליינט ייעודי לדיבור בפרוטוקול שהם המציאו לשידור המשחק, מראה שאולי יש שם משהו מעבר לעמדה "טיפשה". לא משנה אם המורצ הוא משהו פיזי, או תוכנה שרצה על המחשב. עדיין אתה שם אצלך קליינט ייעודי.למה לא להשוות? זה על אותו עקרון, אבל יותר מתקדם.hd dvd נפל בגלל שהוא הפסיד בתחרות לתקן אחר, לא בגלל שהוא לא התאים לשוק. יש פה הבדל מהותי - פה אין תחרות בין 2 טכנולוגיות לשידור משחקים, רק טכנולוגיה אחת שמנסה לפרוץ את הדרך.
פורסם 2009 באפריל 116 שנים ממה שהם אומרים כל מה שהקופסא מכילה זה חיבור לאינטרנט, חיבור לבקר, ומקודד וידאו
פורסם 2009 במאי 2416 שנים http://www.bit-tech.net/news/gaming/2009/05/22/onlive-avoiding-e3/1השירות לא יוצג השנה ב E3, לדיברי המפתחים זו אינה הפלטפורמה הנכונה להצגתה. אני אישית חושב שעדיין אין להם מוצר עובד ביד - ניחוש אישי שלי.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.