HoLy4EvEr פורסם 2009 במרץ 24 Share פורסם 2009 במרץ 24 הדבר הזה הזווי ולא ניתן לביצוע!צריך שיהיה בכל בית מהירות קו של לפחות X5 מ LAN בייתי!!רק אז זה יראה חלק ובלי לאג...בקיצור הגיון אנשים זה רוחב פס עצום וזה לא יקרה בעתיד הקרוב בטוח אלה אם כן ימציאו משהו מטורף וזול... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
simonsix פורסם 2009 במרץ 24 Share פורסם 2009 במרץ 24 אין צורך להספיד מוקדם את הפרוייקט בהתבסס על תשתית האינטרנט השערוריתית שקיימת בישראלבמצב הנוכחי אנחנו כנראה לא קהל היעד של OnLive קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 במרץ 24 Share פורסם 2009 במרץ 24 לא ברצינות, אפילו STREAM ברזולוציה בסיסית של 1024X768 ב60FPS זה 5MBYTE או פחות אם הם דוחסים את המידע (נגיד שזה לא יצור LAG)שזה פי 8 ממה שהפסקי התשתית בארץ נותנים...אבל עזבו רוחב פס, יש למישהו מושג כמה מגה זכרון זה יזלול בצד השרת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2009 במרץ 24 Share פורסם 2009 במרץ 24 מה זאת בדיחה? היום בשביל לשחק במשחק רשת אני צריך להניח תפילין בשביל שלא יהיה LAG וזה עוד אם חבילת גימר! ואתם רוצים לעשות REALTIME STREAM ברזולוציה של 1680×1050 דרך תשתית האינטרנט שלנו בארץ למסך שלי ושזה יגיב בדיוק כמו שעכשיו מגיבה תחנת הכוח הקטנה שיש לי מתחת לשולחן : אני מצטער אבל כל השטויות הללו של הכל ברשת ורק קונסולה בבית זה קונספט עם זקן שאני לא קונה. לא יודע מה איתך אבל בCOD:WAW גם עם 150MS לא מרגישים שום בעיות, קוד רשת זה לא מה שהיה פעם... אין צורך להספיד מוקדם את הפרוייקט בהתבסס על תשתית האינטרנט השערוריתית שקיימת בישראל במצב הנוכחי אנחנו כנראה לא קהל היעד של OnLive תשתית האינטרנט בארץ בסדר גמור, זה שאין פה שרותי תוכן במגרש הביתי זה משהו אחר וגם לעולם לא יהיה מבחינה כלכלית אנחנו לא נמצאים על המפה של אף אחד. לא ברצינות, אפילו STREAM ברזולוציה בסיסית של 1024X768 ב60FPS זה 5MBYTE או פחות אם הם דוחסים את המידע (נגיד שזה לא יצור LAG) שזה פי 8 ממה שהפסקי התשתית בארץ נותנים... אבל עזבו רוחב פס, יש למישהו מושג כמה מגה זכרון זה יזלול בצד השרת? הם עובדים על 1280*720@60 כה? זאת אומרת 55296000 ביט לשניה(חישוב פשוט, כמות הפיקסלים כפול 32 ביט צבע לפיקסל, כפול 60 פריימים בשניה...) שזה יוצא 6.912 מגה בייט לשניה, בהתחשב שאפילו דחיסת JPEG איכותית נותנת יחס של 15 ל1ו עם קידוד פשוט מגיעים ל~0.4Mbyte לשניה, או לייתר דיוק 3.6864 Mbit לשניה, תוסיף על זה ערוץ סאונד דו כיווני + כמה ביטים לשליטה וכל שאר השיט והנה הגעת בקושי ל5Mbit לשניה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 במרץ 24 Share פורסם 2009 במרץ 24 אין צורך להספיד מוקדם את הפרוייקט בהתבסס על תשתית האינטרנט השערוריתית שקיימת בישראלבמצב הנוכחי אנחנו כנראה לא קהל היעד של OnLiveכל הקטע שזה לא רק ה ONLIVE, אני מערב שכולם פה שמעו על פרוקט כזה או אחר להפוך את המחשב שלנו בבית לקונסול מסכן ולהעביר הכול לרשת נו ואיך זה מתקדם?והאם אתם הייתם מסכימים לדבר כזה?תחשוב שכאשר התנאים הטכנולוגים יתקימו כדי להרים את הפרויקט שלהםמה אתה תוכל להרים בבית לבד במחיר שווה לכל נפש? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2009 במרץ 24 Share פורסם 2009 במרץ 24 כל הקטע שזה לא רק ה ONLIVE, אני מערב שכולם פה שמעו על פרוקט כזה או אחר להפוך את המחשב שלנו בבית לקונסול מסכן ולהעביר הכול לרשת נו ואיך זה מתקדם?והאם אתם הייתם מסכימים לדבר כזה?תחשוב שכאשר התנאים הטכנולוגים יתקימו כדי להרים את הפרויקט שלהםמה אתה תוכל להרים בבית לבד במחיר שווה לכל נפש? עולם המחשבים ככה התחיל ולזה הוא יחזור, אין שום סיבה שבעולם שלא תוכל לקבל את כל השרותים שאתה צריך מהdatacenter הקרוב עם "ThinClient" כל השוק הולך לכיוון הזה הסיבה היחידה שיש לך היום מחשב ביתי זה כיוון שIBM הרגה כל נסיון לפתח תקשורת מהירה בזמנו בשביל למכור את הPC שלה אם זה לא היה המצב כולם היו עובדים היום עם טרמינלים, ורוב הסיכויים שמחשב שלך בבית, הפלאפון שלך והרכב שלך כולם היו מחוברים לאותו שולחן עבודה וירטואלי כבר לפני 10 שנים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
erez20 פורסם 2009 במרץ 24 Share פורסם 2009 במרץ 24 עולם המחשבים ככה התחיל ולזה הוא יחזור, אין שום סיבה שבעולם שלא תוכל לקבל את כל השרותים שאתה צריך מהdatacenter הקרוב עם "ThinClient" כל השוק הולך לכיוון הזה הסיבה היחידה שיש לך היום מחשב ביתי זה כיוון שIBM הרגה כל נסיון לפתח תקשורת מהירה בזמנו בשביל למכור את הPC שלה אם זה לא היה המצב כולם היו עובדים היום עם טרמינלים, ורוב הסיכויים שמחשב שלך בבית, הפלאפון שלך והרכב שלך כולם היו מחוברים לאותו שולחן עבודה וירטואלי כבר לפני 10 שנים.יש לכל זה משמעויות קשות מאוד, זה לקחת את הכח המבוזר שיש בידים של אנשים מסביב לעולם ולתת אותו לחברות גדולות.ואז אחרי 5 שנים איזה חברה מחליטה שהשירות מערכת הפעלה שלה שווה שישלמו עליו 1000$ לחודש ואתה תשב בבית ותיתקע עם ה"Thin Client" שלך בנסיונות להריץ פקמן מקומית.אני, בתור מתכנת וגיק מחשבים לא קטן, נהנה מאוד ממגוון העולמות הפתוחים לפני והכח המחשובי הביתי שמשרת אותי.לא הייתי מעביר את השליטה על אלו לאף אחד. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2009 במרץ 24 Share פורסם 2009 במרץ 24 Oh boy,,, another member of the aluminum foil hat club... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
amir85 פורסם 2009 במרץ 24 Share פורסם 2009 במרץ 24 לא יודע מה איתך אבל בCOD:WAW גם עם 150MS לא מרגישים שום בעיות, קוד רשת זה לא מה שהיה פעם...תשתית האינטרנט בארץ בסדר גמור, זה שאין פה שרותי תוכן במגרש הביתי זה משהו אחר וגם לעולם לא יהיה מבחינה כלכלית אנחנו לא נמצאים על המפה של אף אחד.הם עובדים על 1280*720@60 כה? זאת אומרת 55296000 ביט לשניה(חישוב פשוט, כמות הפיקסלים כפול 32 ביט צבע לפיקסל, כפול 60 פריימים בשניה...) שזה יוצא 6.912 מגה בייט לשניה, בהתחשב שאפילו דחיסת JPEG איכותית נותנת יחס של 15 ל1ו עם קידוד פשוט מגיעים ל~0.4Mbyte לשניה, או לייתר דיוק 3.6864 Mbit לשניה, תוסיף על זה ערוץ סאונד דו כיווני + כמה ביטים לשליטה וכל שאר השיט והנה הגעת בקושי ל5Mbit לשניה...אני לא ממש מתמצא בתחום כך שלא שמעתי על דחיסת JPEGאבל אתה צודק ב HDD כלומר 1280*720@60 בשימוש בH.264 אנחנו באמת רק נקבל 3-4Mb של מידע + ביזבוז על תקשורת (אני מנחש שאנחנו נלך על UDP) ואודיו 5.1 (תשמור לעצמך את הדו ערוצי) ו...רק שאלה אחת, איזה מערכות אתה צריך כדי לעשות רינדור של משחק באיכות 720P + קידוד לH.264 בזמן אמת? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
NuNaTaK פורסם 2009 במרץ 25 Share פורסם 2009 במרץ 25 כל מי שחי בסרט שזה ידרוש מהירות אינטרנט גבוהה שיצא ממנו, זה ידרוש זמן תגובה נמוך וגם זה לא הבעיה העיקרית שלו.הבעיה העיקרית היא עלויות תפעול ותחזוקה אדירות, וזה גם בלי לדבר על מערכות גיבוי שינפחו את העלויות עוד יותר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
madix פורסם 2009 במרץ 25 Share פורסם 2009 במרץ 25 אני לא ממש מתמצא בתחום כך שלא שמעתי על דחיסת JPEGאבל אתה צודק ב HDD כלומר 1280*720@60 בשימוש בH.264 אנחנו באמת רק נקבל 3-4Mb של מידע + ביזבוז על תקשורת (אני מנחש שאנחנו נלך על UDP) ואודיו 5.1 (תשמור לעצמך את הדו ערוצי) ו...רק שאלה אחת, איזה מערכות אתה צריך כדי לעשות רינדור של משחק באיכות 720P + קידוד לH.264 בזמן אמת?H.264 מיועד לדחוס סרטים טבעיים עם טקסטורות יחסית חלקות, סרט של משחק ברזולוציה גבוהה לא יראה טוב בדחיסה כזאת. מה גם שהרבה מהדחיסה מתבססת על מציאת אזורים דומים ב-frames קודמים ועתידיים כאשר עושים panning לתמונה (כמו שקורה הרבה פעמים בסרטים). במשחקי תלת מימד הדחיסה תהיה פחות טובה בצורה משמעותית. אני מניח שהם היו צריכים להמציא דחיסה חדשה שמיועדת ספציפית לסוג הזה של מדיה.מה שמצחיק אבל זה שהרבה סוגים של דחיסות Lossy מתבססות על זריקת מקדמים של תדרים גבוהים בתמונה, מה שהופך את התמונה להיות יותר חלקה - מישהו אמר Anti-Aliasing? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2009 במרץ 25 Share פורסם 2009 במרץ 25 קידוד של סטרים משחק מחשב לא יכול להיות לוסי. לא הייתי רוצה לפספס אף פיקסל שעשוי להיות אויב קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
erez20 פורסם 2009 במרץ 25 Share פורסם 2009 במרץ 25 Oh boy,,, another member of the aluminum foil hat club...ממש לא...אני לא אומר שביל גייטס הוא לטאה מהחלל החיצון שבאה לנסות לשלוט בנו.אני רק מניח שזה ישבור את השוק החופשי וירכז את כוחות השוק (ואת רוב, אם לא כל, התכנות) בידי מספר מועט של חברות.בכל מקרה ההתקדמות הטכנולוגית מצביעה לכיוון של חישוב מבוזר ולא מרוכז, בניגוד למה שאמרת.ע"ע מנוע החיפוש של גוגל, המעבר לריבוי ליבות וכן הלאה...ואולי פה אנחנו כבר סוטים מעט מהנושא המרכזי.אז בנוגע למוצר הספציפי, אני גם לא רואה מצב בעתיד הקרוב שבו מהירות האינטרנט תשתווה למהירות התקשורת בין המחשב האישי לבין ממשק המשתמש, דווקא להיפך, אני רואה איך הממשק יהפוך להיות יותר ויותר מתוחכם ויידרוש מהירות גבוהה יותר.כמה שמהירות האינטרנט תגבר אני חושב שהיא לא תעמוד בקצב שינוי הממשק, כמו שעברנו לעבוד ברזולוציות גבוהות יותר ולערוצי סאונד מרובים, יהיו עוד שינויים.מישהו אמר VR ?יכול להיות שהכיוון הזה ייתפתח במקביל, אבל אני לא רואה אותו משתלט, אני רואה את השחקנים של העתיד מסתכלים על CRYSIS כמו שאני ואתה מסתכלים היום על משחקי קונסולה ישנים סטייל SNES. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DOGMA פורסם 2009 במרץ 25 Share פורסם 2009 במרץ 25 קידוד של סטרים משחק מחשב לא יכול להיות לוסי. לא הייתי רוצה לפספס אף פיקסל שעשוי להיות אויבנו באמת גם ככה הקידוד לוסי המסך שלך לא באמת מציג את מה שהמחשב מרנדר... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
TeaTime פורסם 2009 במרץ 25 Share פורסם 2009 במרץ 25 אתה משווה את איבוד המידע של המסך לאיבוד מידע של קידוד לוסי? יש כאן הבדלים של סדרי גודל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.