B.D.B פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 מה אתה דביל? הוא בסך הכל התבלבל וכתב רובוטית במקום ידנית, לא יכולת להסיק את זה לבד לפי תוכן ההודעה או שהפסקת לקרוא אחרי משפט אחד?בסך הכל משפט אחד קדימה: "תיבת כפולת מצמדים קורעת בביצועים כל ידני"חבל שאתה לא מסוגל לקרוא, הוא לא התבלבל, אחרת הוא טוען שאני טועה ואמור בדיוק את מה שאני אמרתי וטוען שהוא צודק.דבר ראשון, אין מחלוקת על העניין שתיבה רובוטית עדיפה מבחינת ביצועים וצריכת דלק על ידנית, אפילו לא כפולת מצמד, הבעיה היא...הבאמת שרובוטית יותר טובה מבחינת ביצועים מכפולת מצמד? חביבי כנראה שאינך מבין כלל על מה אתה מדבר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 חחח IG רק בגלל שאני מחבב את התוכי שלך בתמונה ,ראשית , שיפוע מודדים על פי הפרשי רום ביחס למרחק - כלומר אורך הכביש ובכמה מטרים עלית או ירדת .שנית אני אביא לך ציטוט משרשור של טיוליי אופניים .http://sf.tapuz.co.il/shirshur-1046-123577349.htmמסכים שיש בישראל עליות יפהפיות מכל הבחינות, ובעיקר הנוף שמשתנה בין צפון ודרום, מזרח ומערב. מסכים שיש קטעים ביהודה ושומרון ואף על הגבול (מי עמי-מצפה אילן שאני מכיר מי שמחפש רוכב עם ביצים לעשות את הקטע היפהפה הזה.....) שמעוררים השראה.אירופה, עם זאת, לא נגמרת באלפים ובדולומיטים ולא במסלולי הגרנד טורים. יש בטוסקנה, בגרמניה, בשוודיה, בנורוגיה ועוד מקומות עליות קשות וטכניות, עם שיפועים אגדיים וקטעים טכניים שמורידים מהאוכף גם רוכבים מנוסים (בהר ברוקן בגרמניה חזיתי בלא פחות משני רוכבים עומדים בתד ומקיאים את נשמתם. יש שם קטעים עם שיפועים של 15% בסרפנטינות של מעל 20% ששימשו שבילי גישה לג'יפים של צבא מזרח גרמניה וברית המועצות בימי המלחמה הקרה).ושתהיה בעיניין - השיפועים בגילבוע הם בערך 8% כך למרות שאני מכיר את טבריה ( ולא רע ) אני בספק רב אם המד זוית יעזור לך כאן . - חחח .אם יש אבן על כביש בזוית 45 מעלות הרכב מתהפך אחורה .נו אז כבר כתבתי- במרחק של 2 מטר כביש, הכביש בערך בגובה הרכב (1.5 מטר...)ושוב, יש מצב שזה לא בדיוק 45- אבל זה לא רחוק משם.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
idofr פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 אבל מה זה "המספר" רישוי ???מכונית מסלול ולכן אין עליה רישוי. אגב בחיים לא הייתי עולה עם הדבר הזה על כביש! הוא כל כך לא מיועד לכבישים (יכול להיות אבל שיש איזה קונפיגורציית כביש של הרכב שאני לא מודע לה) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
B.D.B פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 נו אז כבר כתבתי- במרחק של 2 מטר כביש, הכביש בערך בגובה הרכב (1.5 מטר...)ושוב, יש מצב שזה לא בדיוק 45- אבל זה לא רחוק משם....[חפירה פיזיקלית]פיזיקה בסיסית טוענת שלא ניתן לנסוע בשיפוע של 45. בשיפוע 45 הכוח הנורמלי הוא 0.7 משקל הרכב והכוח שמפעיל כוח הכבידה בכיוון הירידה הוא 0.7 ממשקל הרכב. מה שאומר שבכדי לנסוע ממצב עמידה צריך הנעה של 4X4 וצמיגים עם מקדמי חיכוך של יותר מ-1. מאחר והכביש אמור להיות עביר לכל סוגי הרכב ורוב המכוניות הם בעלות הנעה על 2 גלגלים בלבד (כאשר בדרך כלל על הגלגלים המונעים נמצא 50-70% ממשקל הרכב) ובתנאי גשם מקדם החיתוך יורד במקרה הטוב ל-0.8. מה שאומר שאין כבישים בעלי שיפוע כך שהכוח שיפעיל כוח המשיכה בכיוון הירידה יהיה יותר מ-0.6*0.8=0.48 (כפול הכוח הנורמלי) ממשקל הרכב. [\חפירה פיזיקלית]בקירוב ניתן להגיד שכביש בעל שיפוע של 30 מעלות ומעלה יהיה בלתי עביר ל-95% מכלי הרכב בארץ. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 טוב שיגעתם אותי. שוב: בכבישים האלה, יש עלייה של מטר וחצי תוך 2~2.5 מטר כביש (היתר, אם מתסכלים על זה כמשולש ישר זווית...). לפי חישוב שלי זה סביבות ה37 מעלות...כדי להמחיש את זה- אם אתה עומד על הכביש ומלפניך יש אוטו, אז הגג של הרכב שלך יהייה בערך בגובה אמצע הבגז' של האוטו שלפניך... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עכביש בכביש פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
חן מ פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 IG זה לא הגיוני שהעליות בטבריה תלולות יותר מהעליות בחיפה,כי טבריה נמוכה בהרבה מחיפה,שכחת שאיך שמגיעים לטבריה מתחילם לרדת ולרדת ולרדת עד שמגיעים לכינרת ושם זה טבריה?! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 תגיד אתה מסטול? אם כן אז אתה על החומר הלא נכון.... תשאל את העכביש במה הוא משתמש... אבל קח חצי מהמינון שלו (עכביש מה עובר עליך? אתה רוצה לספר לנו משהו?) טבריה מתחילה בגובה של איזה 250 מטר מעל פני הים, ויורדת עד לאיזה 220 מיתחת לפני הים. ואחרי שאתה יורד ויורד ויורד, אתה צריך לעלות לעלות ולעלות... ככה זה.. מעין פאק בפיסיקה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עכביש בכביש פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 במקומות של ניסוי מכוניות משתמשים בשיפוע של 33 מעלות והאוטו ניראה כאילו הוא הולך להיתהפך אחורה - אין כבישים לנסיעה רגילה בזוית של 45 מעלות וגם לא שלושים ( גם לא בסאן פרנסיסקו והסביבה וגם לא בהריי הרוקי - חחח - ושם יש עליות וירידות שחבל על הזמן ) אולי אולי 20 מעלות וגם לקטעים קצרים , יהיו מכוניות שיתהפכו ברגע שמרכז הכובד שלהם עולה מעט בעיקבות העמסת הגגון ו/או משאית נו , די , טחון הנושא .אני אצטט לך את התוכי :" מה אתה רוצה ?" אין זויות כאלה בכביש , אתה חושב שיש - יבושם לך , אני לא מתכוון לדסקס את זה מבלי שאתה תספק מיקומים כולל זויות ואתה אינך יכול לעשות זאת לכן אני אפרוש ואוותר על דרישתי זו מפני שאני לא רוצה להביך אותך וזהו - מה מינונים ומסטוליות - ואם אני מסטול זה לא אומר שאני טיפש ו / או לא יודע מה אני אומר , כן ?! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
חן מ פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 נו????אתה משווה את טבריה שהיא בגובה של 250 מטר מעל פני הים לחיפה שנמצאת על הכרמל שהיא בגובה של 500-600 מטר מעל פני הים?יש בכלל מה לדבר כאן?! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 LOL מה לעזאזל הקשר בין הגובה של מקום מסויים מעל פני הים ובין העליות התלולות/מתונות שיש בו... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 במקומות של ניסוי מכוניות משתמשים בשיפוע של 33 מעלות והאוטו ניראה כאילו הוא הולך להיתהפך אחורה - אין כבישים לנסיעה רגילה בזוית של 45 מעלות וגם לא שלושים ( גם לא בסאן פרנסיסקו והסביבה וגם לא בהריי הרוקי - חחח - ושם יש עליות וירידות שחבל על הזמן ) אולי אולי 20 מעלות וגם לקטעים קצרים , יהיו מכוניות שיתהפכו ברגע שמרכז הכובד שלהם עולה מעט בעיקבות העמסת הגגון ו/או משאית נו , די , טחון הנושא .אני אצטט לך את התוכי :" מה אתה רוצה ?" אין זויות כאלה בכביש , אתה חושב שיש - יבושם לך , אני לא מתכוון לדסקס את זה מבלי שאתה תספק מיקומים כולל זויות ואתה אינך יכול לעשות זאת לכן אני אפרוש ואוותר על דרישתי זו מפני שאני לא רוצה להביך אותך וזהו - מה מינונים ומסטוליות - ואם אני מסטול זה לא אומר שאני טיפש ו / או לא יודע מה אני אומר , כן ?! רק בשבילך- השקעתי!פעם הבאה שאתה בטבריה, אתה מוזמן לבדוק. ובפעם המליון, 45 מעלות זו הייתה הערכה גסה. הכבישים האלה מאוד תלולים וכנראה לא רחוקים מ40 מעלות- לפי העין שלי לפחות (שזה בד"כ מאוד מדוייק...)[attachment deleted by admin] קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Milford Cubicle פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 לא הבנתי מה אני אמור לראות פה.. זה נראה כאילו שסימנת את הזוית של הפניה (כיוון: ימינה/שמאלה)? ואתה חושב שזה הגובה (כיוון: למעלה/למטה)? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
IG פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 מדברים על עליות- וכולן זה מימין לשמאל... הפניות הן מהחלק הימני (של הסימון) לכיוון דרום, לחלק השמאלי לכיוון צפון (U שנכתבת מהקצה הימני לשמאלי...). העכביש ביקש מיקום מדוייק של העליות הקשות- נתתי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
חן מ פורסם 2009 במרץ 17 Share פורסם 2009 במרץ 17 IG מה שניסיתי לומר זה בלי קשר לאיפה בדיוק נמצאת העליות כי אני לא מכיר בשיט את טבריה,אבל מה שכן טבריה נמוכה יותר מחיפה,כמו שאמרת הגובה המקסימאלי של העיר הוא 250 מטר מעל פני הים.אבל אתה מדבר על טבריה עילית ותחתית?כאילו עילית זה 250 ותחתית 220? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.