A.O 2 פרוייקט מודינג = כמעט גמור , אבל אני פורש!! - עמוד 2 - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

A.O 2 פרוייקט מודינג = כמעט גמור , אבל אני פורש!!


aviram20

Recommended Posts

  • תגובות 107
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

תודה תודה חברה

העבודה נעשתה בבית , בחצר האחורי....

וזה עדיין לא גמור חברה ;)

אני יתן יותר שלו אחרי שאני ימשיך לעבוד עליו....

בקשר לחריצים , אין לי מקום

יש לי 4 מפרצים

3 מהם הלכו למסך ו1 בישביל הצורב.

פאן באס אני לא רוצה , אבל אולי אני יעשה איזה מתג או שניים מאחורה בישביל לכבות את כל המאוררים .

אני לא רוצה להרוס את הפנאל עם כפתורים שיתנו לו מראה מצועצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

פשש.. יפה אבירם! :xyxthumbs:

למה לא המשכת את הלוג המקורי עם הלוג הזה? סה"כ נראה לי קצת טיפשי לפתוח שתי לוגים בשביל מוד אחד לא ככה? ::)

בנוגע לבונדו או כמו שרשום על הפחית- "בונד", מאיפה הבאת וכמה הוא עלה לך? אני מתכנן כבר הרבה זמן מוד ולתקוע מאוורר 120 (מעתיקן :lol:) מקדימה. הבעייה הייתה שהפחית שמצאתי באוטו דיפו גדולה מדי לטעמי ואני לא רוצה להוציא על גודל שכזה 70 שקל. נראה לי קצת יקר בשביל מוד שאני לא רוצה להוציא עליו יותר מדי..

יכול להיות מאוד נחמד אם תחלוק איתנו כל מיני טריקים או דרכי עבודה שאתה משתמש בהם ותתן קצת מחירים לדברים מסוימים כי יש פה מודרים וגם אני שנראה לי נשמח לשמוע על סגנונות עבודה של אחרים וללמוד אחד מהשני.. :hat:

בכל מיקרה, נראה מאוד טוב ומאוד מעניין, המשך כך! ;)

נ.ב-

איפה הקירור מים שעכשיו תעשה לנו איתו הפתעה? 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיטת העבודה היא טריק שצריך ללמוד , הפחית עלתה לי 22 שקל וזה פחית קטנה , לי זה הספיק ועוד נשאר לי בערך חצי פחית ..

לא המשכחתי עם הלוג המקורי כי זה כבר גמור , ואחרי שהוא גמור , החלטתי להפוך את את כל המ שעשיתי ..

המחירים מאוד זולים , סך הכל פחות מ100 שקל חומרים..

כל העבודה היא ה-עבודה עצמה שמאוד קשה.

אני יתן כמה טיפים לעבודה עם בונדו בעדכון הבא שככל הניראה יהיה שלבי הסיום של העבודה עם החומר .

טוב אז הנה העדכון הבא :

העבודה עם בונדו קשה , ומצריכה הרבה סבלנות.

כללים חשובים שימקסמו את אחוזי ההצלחה ל50 אחוז (על ה50 הנותרים אסביר בסוף )

עבודה בסביבה נקייה ומסודרת (דגש על המסודרת)

שיוף עם נייר 80 ואחרי זה פיניש .

כאשר מזהים מקום שלא התמלא כראוי וכתוצאה מזה נהייה שקע/חור , למלא שוב וללטש. (פעולה שיכולה לקרות 5-6 פעמיים ואפילו יותר )

בשום פנים ואופן לא לדעת עם הבונדו בידים/לא לנשום אותו

לעבוד בחלל פתוח ככל שניתן .

הבונדו יבש למגע אחרי 5 דקות , ויבש לעבודה אחרי 20-30 דקות .

משטחים לא ישרים , כמו צידי הפנאל סביב העיגול וכאלה אפשר לעשות ביד

משטחים ישרים , חובה להשתמש בחתיכת פלטה קטנה שתתמוך בנייר ישר , אחרת יצאו שקעים ושוב צריך למלא .

אפשר לצבוע מדי פעם לפעם בצבע שחור או לבן על מנת לקבל אנדקציה לשיוף הבא.

יחס העירבוב בין המקשה לחומר עצמו הוא 2:100

ממש לשים גודל של חצי אפונה

על מנת לחסוך בחומר , לא להכין כמות ואז להתיקע עם חצי שהתייבש באמצע.

להכין קצת למלא , ואם נגמר להכין שוב.

אם תערבבו את החומר הרבה מדיי הוא כבר יהיה קשה לעבודה

ואם קצת מדיי אז הוא לא יתייבד לחלוטים ויהיה שביר.

לכן מערבבים מהר וקצר , חצי דקה של ערבוב טוב צריכה להספיק.

בבונדו כמו בבונדו , לא הכל יוצא יפה וחלק . וזה עבודה (הכי חשוב זה לא לחשוב בראש אני לא מצליח או זה קשה מדיי , ויותר לחשוב : אואו איזה עבודה

, איזה יופי אני תותח :lol:, יהיה בסדר אני ישייף שוב)

ה50 אחוז הנוספים , הם התמדה , ומחשבות טובות וחיוביות , דגש על המחשבות .

הטכניקה שלי , היא קצת שונה מהטכניקה לעבודה עם החומר

אני עכשיו את השלב הראשון של הצורה עשיתי , אבל היא לא מוגמרת , כי יש פגמים קטנים כאלה ואחרים שאי אפשר להתמודד איתם מאחר ואחרי ההתמודדות איתם , יחזרו אחרים וזה מעגל שלא נגמר (אפשר להתפשר , ולהשתמש רק בבונדו , אבל אני לא מתפשר על פחות ממושלם)

לכן אני יעבוד גם עם פיברגלאס.

הפיברגל יותר קשה וגם מסוכן לעבודה.

אבל הוא יתן את המעטפת החיצונית ואת ה''פיניש'' לכל הפנאל

נכון לעכשיו יש רק תשתית ו''צורה'' .

לתמונות :

אחרי שיוף מסיבי של שעתיים

p1010907.jpg

w768.png

מלמעלה:

(שימו לב לצדדים ששמה לא נכנס לנניר השיוף והייתי צריך לעבוד איתו נטו ועם האצבע הקטנה שלי )

p1010908.jpg

w768.png

אחרי שהיוף התברר לי שיש שני שקעים קטנים

מיליתי אותם

p1010911s.jpg

w768.png

ואחרי השיוף החוזר

בדקתי אם העסק ישר.

(אם השפכתל נצמד , כניראה שכן)

למעלה למטה

p1010909.jpg

w768.png

צביעה חוזרת

p1010913.jpg

w768.png

קלוזאפ

p1010914.jpg

w768.png

השלב הבא ככל כניראה יהיה למרוח על כל העסק פייברגלאס , כדי שיתקשה ויהיה חזק.

(וגם שיהיה יותר יפה כמובן , ויעלים את כל הנקודות והחורים שיש )

אלה חורים מיקרוסקופים שנוצרים כתוצאה מאויר בבונדו , אין מה לעשות נגדם

הם לא נראים לעין , אבל אחרי צבע הם ניראים. (ואני רוצה משטח זכוכית , לכן אני חייב לעבוד גם עם חומר אחר בנוסף לזה)

עוד עדכונים בקרוב , שבת שלום.

אבירם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה סיפור (לא סתם סיפור , סיפור מההפתרה או איך שלא רושמים את זה)

אבל זה שווה , אני מניח את הבד על המשטח ואז מורח דבק.

שזה מתקשה נוצר שכבה אחת ואחידה של הכל , והיא ככל כניראה תעבור ליטוש מסיבי עם 120-220 ואז זה כבר יגש לפריימר

לאחר מכן הפנאל ,הקדמי והעליון והמארז והדלתות יעברו לנגריה.

והצביעה תתבצע כך:

פנאל קדמי ועליון שחור מט (עם חלקים מבריקים)

פנים הדלתות יצבע בלבן חיצוני הם ישארו באותו צבע שחור.

פנים המארז יצבע בלבן

ואחורי המארז יהיה בצבע שחור מט.

(יש לי סקיצה בראש היא עדיין לא גמורה , בגדול זה התכנון)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון נוסף

הפעם: הספק

הספק הוא של הדגם XSX600W

המאורר שלו שחור וג'נרי...

והחלטתי להחליף לו את המאוור למאורר עם לדים אדומים (שאר המאוררים במארז גם כן יהיו כאלה )

הספק:

p1010915.jpg

w768.png

פירוק

p1010916.jpg

w768.png

המאורר בחוץ , ניתן ליראות שהמדבקה לא ממורכזת ממש

p1010917.jpg

w768.png

המאורר החדש +המדבקה

p1010918a.jpg

w768.png

עוד

p1010920.jpg

w768.png

עכשיו היא ממורכזת בדיוק!

p1010919d.jpg

w768.png

חיבור לחלק העליון

p1010921v.jpg

w768.png

חיבור החוטים , הלחמה , צפוי באיזולירבנד וסגירה.

p1010922t.jpg

w768.png

סיום :

p1010923l.jpg

w768.png

חושך:

p1010924.jpg

w576.png

לדעתי זה מוסיף לו ממש הרבה , ונותן לו מראה מאוד מרהיב.

אבירם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...