קנייה קבוצתית של HP LP2475W - עמוד 3 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנייה קבוצתית של HP LP2475W


Ghosthunter

Recommended Posts

  • תגובות 35
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

זה לא קשור לדיון, וקשה לו לא להספים כל פעם בנושא.

bronco, אין לי שמץ מה פנדה, TMS, או כל חנות מחשבים אחרת שנותנת את אופציית ההחלפה במסכים של ,,BENQ,SAMSUNG

אתה מוזמן להציק להם, ולשאול אותם, במקום להמשיך להספים פה.

וכבר צויין בפנייך כי תהליך זה הוא תהליך הגיוני שמופיע במספר חנויות, וכנראה שהיבואן כן מקבל את זה, כי ליבואן יש אפשרויות נוספות מול היצרן.

הדוגמא ההכי טובה היא אם היבואן מקבל מסך שהאריזה שלו נפגמה במהלך המשלוח, נראה לך שהוא יארוז את המסך מחדש בארץ?

יש לו אופציה להחליף את המסך אצל היצרן, למרות, שהיצרן לא מכסה את זה באחריות.

אם אתה רוצה מידע מדוייק תבדוק איתם. (יש מייל באתר שלהם, ואתה מוזמן לשלוח מייל כפי שכולם עושים).

עכשיו תפסיק להספים פה עד שתוכל לעדכן אותנו במה שהם אמרו (ותאמין לי שנבדוק איתם אחר כך לראות אם הם באמת אמרו לך את מה שתכתוב כאן)

ואם כל כך לחוץ לך, אתה מוזמן לפתוח דיון חדש בנושא.

וכמובן גם לשם תביא את המידע, כי אף אחד לא יעשה את העבודה בשבילך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא קשור לדיון, וקשה לו לא להספים כל פעם בנושא.

הדוגמא ההכי טובה היא אם היבואן מקבל מסך שהאריזה שלו נפגמה במהלך המשלוח, נראה לך שהוא יארוז את המסך מחדש בארץ?

יש לו אופציה להחליף את המסך אצל היצרן, למרות, שהיצרן לא מכסה את זה באחריות.

תכנס קצת למסחר אז אולי תקבל שמץ של מושג איך הדברים עובדים

המשלוח מכוסה דרך הביטוח של חברת הספנות או היצרן היבואן מכוסה בכל מקרה כי אין זו אשמתו היות והוא שילם על מוצר חדש ושלם כולל האריזה,

לכן אין לא בעיה להחליף מול היצרן אחד באחד ללא בעיה והיצרן סופג את הנזק עליו וגם זה עובר הלאה לחברת הביטוח

ודווקא זה מאוד קשור לדיון כי הדיון הוא על רכישה של מסך ואתה נכנסת עם הצעה לרכישה בפנדה. מי שרוצה להיות שפן נסיונות מוזמן

גם אצל אלכס שהיה יבוא גדול של מסכי דרך חברה גדולה כמו יעל תוכנה שהיא קצת יותר גדולה מפנדה ואפילו דילרית עצמאית של דל

גםהם לא החליפו מסכים שלא קשורים למסגרת האחריות ואלכס עוד טרך והעלה את תקנון האחריות של העולמית למסכים

אני סיימתי

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקום לזיין את השכל לכולנו כפי שאתה עושה בהרבה תר'דים, תשלח מייל לCMS ולפנדה ולTMS ולשאר החברות

ותראה מה הנהלים שלהם בכל מקום.

ומה הקשר יעל תוכנה שהיא גדולה מפנדה?

דבר ראשון קוראים להם יעל פתרונות... והם יבואן כמו CMS...

מתברר שאתה לא יודע מספיק בנוגע למסחר או בכלל

אז כפי שאמרו לך מספיק פעמים, תפסיק לכתוב דברים לא קשורים לדיון הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, נמאס לי.

הדיון הזה חרג לכיוונים שלא קשורים בגרוש לנושא המקורי, ועייפתי מהויכוחים המטופשים שלכם.

האשכול ננעל.

UnsignedInteger - אני מציע לך לשקול האם אתה רוצה לפתוח דיון חדש על הנושא.

לדעתי, אם לא יהיה לך איזשהו מידע מוחשי לגבי המחיר (כמה עולה המסך בהינתן X הזמנות), הסיכוי שלך לארגן קנייה כזו יהיה נמוך למדי.

וכמובן, מי נותן השירות והאחריות במקרה של תקלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

bronco ודנדן - אני מזהיר את שניכם לבל השיחה הזו שלכם תחזור שוב על דפי הפורום.

bronco, דנדן הודה בפני שאין לו שום קשר לפנדה בהווה או בעבר ושכל מה שהוא עושה זה לטובת הקהילה והוא לא רואה מזה רווח.

אני מאמין לדבריו, במיוחד לאחר שהובהר לו שאם אגלה שהוא שיקר אותי, הוא יורחק מן הפורום ושמה של פנדה יצונזר לתקופה בלתי מוגבלת.

אגב, כך ייעשה לכל אדם וכל חנות או חברה שאני מוצא ששיקרו אותי. זה לא ספציפית לפנדה או דנדן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...