מחפש נייד היכול להריץ 1080P בצורה חלקה, + הקלטת אודיו מקצועית. תקציב לא מוגבל. - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש נייד היכול להריץ 1080P בצורה חלקה, + הקלטת אודיו מקצועית. תקציב לא מוגבל.


UncleRico

Recommended Posts

אני זקוק להמלצה על אשר ישמש להקלטת דואטים ברמת אולפן. ( "בשטח", בלי כלי נגינה וכו')

איזה כרטיס קול (אני מניח שאצטרך משהו חיצוני על מנת שהאיכות תהיה טובה)?

המלצה למיקרופון איכותי. (אני חייב שני מקרופונים בשביל דואט, או שאני יכול להסתפק באחד? אין לי בעיה לבקש מהמוקלטים להתקרב שניהם למקרופון :) )

חשוב גם שהמחשב יוכל להריץ סרטים בFULL HD, בצורה חלקה. וכמובן גם לספק איכותי.

המחשב גם ישמש לשאר שטיקים שלדעתי פחות רלוונטים (אני לא חושב שמה שיכול להריץ 1080P לא יוכל להריץ משחק אחד או שניים.. :) )

אני ממש אאוט בנושא הזה של הניידים אז כל עזרה תתקבל בברכה.

תודה מראש! :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המלצות בנוגע לציוד אודיו וכיצד לעבוד איתו לא רלוונטיות לפורום הזה ולא תמצא כאן תשובות איכותיות בנושא, פנה לפורום המתאים.

המחשב גם ישמש לשאר שטיקים שלדעתי פחות רלוונטים (אני לא חושב שמה שיכול להריץ 1080P לא יוכל להריץ משחק אחד או שניים.. :) )

זה לא המצב כלל, אם אתה מתכנן לשחק פרט את רמת המשחקים המדוברת.

האם יש לך צורך ביציאות ספציפיות (כמו HDMI/ DP)?

על איזה גודל מחשב מדובר?

מהי חשיבות חיי הסוללה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HDMI חובה. (זה לא משהו בסיסי?) אין לי מושג מה זו היציאה השנייה, כך שלא נראה לי שאני צריך אותה.

המחשב יחובר לLCD (מדי פעם) למערכת רצינית, ולכן הדרישה ל1080 היא הדרישה היותר חשובה בעיניי.

אורך חיי סוללה, כמה שיותר, יותר טוב. חשוב לי שיהיה אפשרות למעקף סוללה. כלומר, שהמחשב יוכל להיטען ישר מהחשמל, ולא לעבור דרך הסוללה. (מבלי שאצטרך לפרק את הסוללה מהמחשב)

גודל, שלא יהיה קטן מדי, 16-17, הבנתי שמסך מט עדיף.

מבחינת משחקי מחשב, לא קריטי.

לגבי סיפור האודיו, אני כבר אשאל בפורום המתאים, שאלתי כאן, כי חשבתי שאולי יש מחשבים שבאים עם ציוד מובנה שיספק אותי. (אבל כנראה שאצטרך משהו חיצוני)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

HDMI אינו ברור מאליו, הוא קיים כיום ברוב המחשבים הצרכניים ובדר"כ לא קיים במחשבים עסקיים . מחשבים עסקיים לעומת זאת נותנים איכות הרבה יותר טובה ופונקציות מוצלחות כמו תחנת עגינה ו-trackpoint ומסך מט ובתקציב בלתי מוגבל מיד הנטייה הטבעית שלי היא ללכת למחשבים עסקיים. אם אתה רוצה זה מבטל את רוב הקטגוריה הזו ולכן שאלתי. DP זה Display Port, תקן מקביל ל- של וידאו וסאונד שמופיע לאחרונה במחשבים עסקיים וגם במחשבים צרכניים יותר ויותר.

אורך חיי סוללה, כמה שיותר, יותר טוב. חשוב לי שיהיה אפשרות למעקף סוללה. כלומר, שהמחשב יוכל להיטען ישר מהחשמל, ולא לעבור דרך הסוללה. (מבלי שאצטרך לפרק את הסוללה מהמחשב)

מה זה "מעקף סוללה"? לא הבנתי מהי התכונה שאתה מחפש. שניתן יהיה להגביל את טעינת הסוללה לאחוז מסויים? אם זה מה שאתה מחפש אז זה קיים רק במספר מצומצם מאד של מחשבים (בעיקר Thinkpads).

גודל, שלא יהיה קטן מדי, 16-17, הבנתי שמסך מט עדיף.

"17 זה גדול מאד בשביל נייד (16" זה גודל לא כלכך סטנדרטי בשלב זה בכל מקרה) ומספק רמה נמוכה של ניידות. אם אתה סוחב את המחשב הזה באופן קבוע אני לא הייתי בוחרת שום דבר מעל 14.1". אם אתה חייב מסך יותר גדול או אם ההעברה היא במכונית בלבד אז 15.4" זה סביר (זה גם פותח קצת אופציות נוספות עם ומסך מט). לגודל גם יש השפעה על חיי הסוללה, מחשבי 17" יתנו חיי נמוכים משמעותית ממחשבי 14.1" בממוצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני צריך שהמחשב יתחבר לטלויזיה, ממה שאני יודע, לרוב טלויזיות הLCD יש כניסת , ואני לא יודע אם הDP כל כך נפוץ.

לא ידעתי שתחנת עגינה זו פונקציה השמורה למחשבים מסויימים, נשמע כמו אופציה חשובה.

15.4 נשמע לי כגודל סבבה מבחינתי. (לא אוהב את המסכים הקטנים יותר)

הרעיון של טעינה מתמשכת לתוך הסוללה, לא כל כך קוסם לי, פשוט מהסיבה שאני לא מאמין שזה לא משנה לסוללות של ימינו. אני רוצה כשהמחשב מחובר לחשמל, הסוללה לא תטען, אלא אם כן מוגדר לה להיטען. או לחילופין, שכאשר הסוללה מלאה, והמחשב מחובר לחשמל, שהצריכה של המחשב תתבצע מהחשמל, ולא מהסוללה.

שלא יווצר מצב שהמחשב לוקח את החשמל מהסוללה, והסוללה כל הזמן במצב של טעינה. האופציה הזו היא אפשרות טובה מבחינתי ולא הכרחית. (שוב, אני קצת אאוט בנושא הזה, ולא יודע כמה זה נפוץ, אם בכלל.)

לא יודע מה זה TRACKPOINT... :

עריכה, יודע מה זה, רק אין מצב שאני משתמש בדברים הללו. בלי עכבר אני לא זז... :)

(אני רואה שיש לי עוד הרבה מה ללמוד...)

תודה על התגובה.

עריכה: יכולת הרצת - חובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון, ה-DP אינו נפוץ כלל בטלוויזיות בשלב זה. ישנם מתאמים אם זו אופציה מבחינתך.

תחנת עגינה "אמיתית" כלומר, ייעודית למחשב עם חיבור נורמלי ופונקציות יעילות קיימת כמעט רק במחשבים עסקיים. במחשבים צרכניים יש משהו אמצע אצל HP שאינו מוצלח באותה המידה אבל מוצלח הרבה יותר מתחנות עגינה ג'נריות. אם זה חשוב לך, זה מצמצם אופציות.

כאשר מחשב מחובר לחשמל הוא עובד על חשמל, לא על סוללה. זה סטנדרטי. הטעינה, לעומת זאת, עובדת אחרת. ברוב הגדול של המחשבים הסוללה נטענת כאשר המחשב מחובר לחשמל ומפסיקה להטען כאשר היא מלאה. במחשבים מסויימים אפשר להגדיר שהפסקת הטעינה תהיה באחוז טעינה אחר (כלומר, לא טעינה מלאה). בכל מקרה הסוללה לא ממשיכה להטען כאשר היא מגיעה לטעינה מלאה.

מכיוון שחלק מהדרישות והצרכים שלך מתנגשים צריך להסתכל על האופציות ולהחליט מה יתן את האיזון המוצלח ביותר.

כיוון ראשון שאפשר ללכת עליו זה משהו כמו ה-HP 8530p. זה מחשב עסקי עם מסך מט, רזולוציה גבוהה וכל הפונקציות העסקיות + חיבור HDMI. החסרון במקרה הזה יהיה שהמחשב מגיע עם כרטיס מסך חזק בהרבה ממה שדרוש לך ואתה תפסיד חיי סוללה כתוצאה מכך (וכמובן שזה מתבטא בעלות). מצד שני, אם אתה רוצה לשחק אז זה יכול להוות יתרון. תחשוב מה חשוב לך יותר. קשה להשוות מחירים של הנייד הזה כי הוא לא מאד נפוץ בארץ בשלב זה אז כדאי לבקש הצעות מחיר. שים לב שיש יבוא מקביל וכשקונים מומלץ לוודא מיהו נותן האחריות. יש אופציות לרזולוציה ברמות שונות בהתאם להעדפותיך:

http://www.qsys.co.il/Product.asp?Pid=KS045UT&Cat2Cat1ID=2&Cat2ID=4&aff=Zap〈=HE

http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=10402

פתרון מוצלח אפשר לקבל ממחשבי Fujitsu מהסדרה העסקית שכוללים בדר"כ יציאת בדגמי ה-15.4" כמו גם חיבור לתחנת עגינה בחלק מהדגמים ואופציה למסך מט. האיכות גם היא טובה. דגם כמו ה-Lifebook E8420 לדוגמא עונה על הדרישות שלך עם כרטיס מסך הרבה יותר הגיוני לצרכים. לא תמיד קל להשיג את הדגמים הללו כאן וכמו כן, המחשבים של Lifebook נוטים להיות יקרים בארץ.

כיוון אחר הוא ללכת על מחשבים צרכניים או חצי עסקיים. הרוב הגדול של המחשבים הצרכניים לא מאפשרים מסכי מט אז אם אתה הולך לכיוון הזה אולי תצטרך להתפשר. כנ"ל לגבי תחנת עגינה. מחשב כמו ה-SL500 של לנובו נותן איכות לא רעה (לא ברמה של הדגמים האחרים שציינתי אבל יותר טובה מהממוצע הצרכני) ואופציה למסך מט בשילוב עם יציאת . אין חיבור לתחנת עגינה. הוא גם הרבה יותר זול מהמחשבים האחרים שציינתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...