למה הביצועים של המעבד כלכך ירודים? - עמוד 2 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

למה הביצועים של המעבד כלכך ירודים?


eranmor

Recommended Posts

בטח הלוח שלך תומך ב HT אז סנרה מתבלבלת

מה זה משנה? תבחר מהרשימה משהו אחר להשוות איתו וזהו.

ניסיתי אבל ברשימה יש רק דואלים. יש אפשרות בהגדרת תוכנה לשנות את זה או שהתוכנה עושה את זה אוטומטית כשהיא מזהה תמיכה בשני או HT??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רגע אני לא מבין... מה בעצם אתה רוצה להגיד? שאתה מבין יותר טוב ממני?? בסדר! אתה מבין הרבה יותר טוב.

מאושר? יופי.

עכשיו לנושא: שאלתי שאלה, אם אתה יודע את התשובה ואתה רוצה לעזור, אז תעזור ותגיד מה אתה יודע. אם אתה לא יודע או לא רוצה לעזור אז אל תפריע... חוץ מזה אין לי מה להגיד לך

שקט!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הם כבר הסבירו לי שהשוואתי את זה למעבדים דואלים... תחלק את זה ב2 או ב4 או כמה מעבדים שכתוב בצד וזאת בערך התוצא האמיתית

this is the dumbest shit I have ever seen, CPUs work is a serial manner, meaning they proccess data number by number, since every line in a program code is dependet of the previous lines. however, multi-proccessing does come into play when running machine code that isn't dependet of other parts of it, like when running more than one program or running a database or rendering a model. in other words multi-proccessing does help only when you can divide the work load. ofcorse multi-proccessing doesn't help if you don't have an OS that supports it (NT, 2000, XP, Unix, Linux). that's also why HT is more than a gimik, since in games every line of the code is dependent on the others and the work load can't be divided.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

this is the dumbest shit I have ever seen, CPUs work is a serial manner, meaning they proccess data number by number, since every line in a program code is dependet of the previous lines. however, multi-proccessing does come into play when running machine code that isn't dependet of other parts of it, like when running more than one program or running a database or rendering a model. in other words multi-proccessing does help only when you can divide the work load. ofcorse multi-proccessing doesn't help if you don't have an OS that supports it (NT, 2000, XP, Unix, Linux). that's also why HT is more than a gimik, since in games every line of the code is dependent on the others and the work load can't be divided.

אז לפי מה שאתה אומר המעבד שלי הוא כל זאת עגלה... לא יודע כבר שיגעתם אותי... כל אחד אומר משהו אחר בשפה אחרת ואני צריך לשבור תראש כשאני לא יודע אפילו מה הגרפים האלה אומרים...

אולי תסביר בעברית?? ובמילים יותר פשוטות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

I wasn't saying anything about your CPU, I was saying that even if you have one of those

'top 500 strongest computers in the world' with 5000 P4 1.6Ghz CPUs it still would have been outperformed by a P4 2Ghz in terms of FPS in games. meaning you don't multiply the number of CPUs by their performance to get the total performance of a computer.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אני לא מדבר על ביצועים במשחקים, לפי מה שאמרו לי בתחילת התראד אז הבנתי ששני יכולים לבצע מספר פעולות כפול באותו זמן. השאלה שלי היא כזאת: האם ביצועי המעבד שלי הם נורמלים או שהם ירודים ואני מבקש מכם להתייחס להשוואה של התוכנה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

the result units of that benchmark are sum of the maximum of each CPU independent of the other CPUs. MIPS and MFLOPS are theoretical numbers that can only be reached in a theoretical state in which the CPU stands alone. it's very hard to explain, and I'm sure you didn't quite understand what I'm tring to say. in any case the computer is performaning as it should for that speed.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קוד לא בהכרח מבוצע לפי סדר הפקודות כפי שהן במקור. קוראים לזה out of order execution

לכל מעבד בימינו חוץ מהמעבדים של VIA יש יחידה לאירגון מחדש של פקודות על סמך התלות או אי התלות שלהן אחת בשניה.

לא לכל שורה יש תלות בשורה שלפניה!

mov AX,BX

mov CX,DX

מעבד היום יבצע את שתי הפקודות האלו בו זמנית ולא אחת אחרי השניה.

אין להסיק מזה שיש להכפיל את הביצועים של מעבד יחיד במספר המעבדים כי לא תמיד ניתן לבצע פקודות במקביל, זה תלויי באופי של התוכנה, במערכת ההפעלה, באיכות של הקומפיילר, בכמות הקאש במעבד, באלגוריתם החיפוש של פקודות בלתי תלויות ובמספר ה threads שרצים בו זמנית (ויש עוד הרבה דברים שקשורים במבנה הפנימי של המעבד).

שימוש במספר מעבדים יכול בהחלט להועיל למשימה בודדת ולא דווקא רק בריבויי משימות, ראה קידוד , הצפנת מידע, רינדור סצינות 3D...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...