פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים המבצע שלי הולך להסתיים ואחרי שהם חסמו לי את הביטורנט החלטתי לגמור איתםמישהו עבר את התהליך הזה ויכול לספר?
פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים מישהי שעובדת איתי ניתקה את המנוי שלה אצל נטוויז'ן וזה בהחלט לא היה קל. בתור התחלה הם ניסו להגיד לה שיש לה התחייבות למרות שלא הייתה לה התחייבות כלשהי. לאחר מכן, כשהיא טענה שהיא מקבלת מחיר זול יותר באורנג', היא עברה לדבר עם מנהל שטען שהוא עושה שיחת ועידה עם נציגה של אורנג' בשם זהר."הנציגה" טענה שלנטוויז'ן יש מבצע מיוחד עבור עובדי אורנג', מה שלא היה ולא נברא ובנוסף לכך אמרה שעדיף לה להישאר בנטוויז'ן ושהיא בעצמה מנויה אצלהם למרות שהיא עובדת באורנג'. בדיקה קצרה גילתה שאין שום עובדת שנקראת זהר במחלקת האינטרנט של אורנג' (שכחתי לציין שאני עובד באורנג' וזאת שביקשה לנתק את הקו היא מנהלת בכירה) ונטוויז'ן עשו תרגיל מסריח מאוד וכלל הנראה שיחת הועידה הייתה עם נציגת קשרי לקוחות של נטוויז'ן.אחרי מספר ימים הם הבינו שאין טעם להמשיך לשקר והמנוי שלה נותק. אני אישית מציע לך להתקשר אליהם, לשמוע עלויות ניתוק ולבקש ניתוק בטלפון. לאחר מכן תשלח פקס ו/או דואר רשום (עדיף דואר רשום כי ברגע שהם מקבלים אותו אתה מיודע על כך) ובו תבקש שינתקו לך את המנוי ושישלחו לך את עלויות הניתוק בפקס/דואר/אימייל.
פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים מההההה^^^??אני בדיוק בנטוויז'ן וגם לי אמרו שאין לי התחייבות..אני מעוניין להתנתק מהם כי גם לי יש קצת עצבים עם הביטורנט ובקרוב לאורנג' אולי.מקווה שלא יהיה י סיפור כזה...אגב הבעיות עם החסימות פורטים של הביטורנט לא ממש באות לידי ביטוי..רוב הזמן אני מוריד על פול ספיד.
פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים בלי להתקשר ובלי שום דברשלח פקס רשמי עם בקשה לניתוקאתה תיענה תוך כמה ימים, וינתקו אותך, באם זה לא קורה אתה רשאי לתבוע את החברה ללא הוכחת נזק עד 10,000 ש"ח.זה חוק והוא בתוקף החל מה- 1/1/2009.http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3526930,00.htmlhttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3369927,00.html(רשימת פקסים של ספקיות השירות השונות)http://www.motke.co.il/SelectedArticle.aspx?ArticleID=4198מטרת החוק היא לאפשר לצרכן להשתחרר מעסקה שאינו מעוניין בה ולחייב את העסק לאפשר לצרכן להפסיק את ההתקשרות כרצונו. הכלל המרכזי והחשוב בהוראות החוק הוא: עסק מחוייב לבטל את העיסקה תוך 3 ימי עסקים מיום מסירת הודעת הביטול. המשמעות היא שעסק חייב יהיה להפסיק את החיובים בגין העיסקה ולהפסיק את מתן השירותים או המוצרים תוך שלושה ימים. אם המשיך העסק לחייב את הצרכן בעיסקה בניגוד לחובתו לצרכן זכות לתבוע פיצוי לדוגמא עד לסכום של 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק. אישית בדיוק ככה התנתקתי מנטויז'ן (היה לי מנוי תא דואר בלבד, בעלות של משהו כמו 6 ש"ח לחודש).שלחתי פקס- חזרו אלי אחרי 3 ימי עבודה בדיוק וניתקו אותי, בדקתי שאני לא ממשיך לקבל חיובים לאחר מכן, והכל היה תקין.
פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים מחבר אין לי בעיה של התחייבות וגם שלחו לי הודעה שעוד חודש נגמר לי המבצע של 5 מגה ב-65 ש"ח שקיבלתי לשנההבעיה איתם שלפני חודשיים עשו לי טריק מלוכלך של הגבלה בביטורנטעכשיו אני מקבל בערך 25% לכל טורנט . אם אני מוריד 4-5 במכה אז אני מקבל את כל המהירות המובטחת אבל זה ממש קטע מלוכלך.ברור לי שיעשו לי צרות אבל בפרינציפ אני מתכוון להתנתק . אולי לא אם יבטיחו לי שלא יגבילו אבל לדעתי הם לא מחפשים לקוחות כמוני.
פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים ביטורנט? מה עם מהירות לשרתי חו"ל?התקשרתי לפני כמה ימים לדווח שכבר המון זמן המהירות הורדה משרתי חו"ל (גם אלו שבתשלום!) זוועה, קיבלתי מהתמיכה שלהם את השורה הבאה:"לקבל מהירות גבוהה לשרתי חו"ל זו פריווילגיה, אנחנו מתחייבים למהירות שמוצהרת בחבילה רק לשרתים מהארץ"אה, אז רגע, האינטרנט הוא ישראלי-בלעדי? מדהים.שלשום התנתקתי מנטויז'ן, ישבתי איתם 3 שעות על הטלפון שהעבירו אותי מאדם לאדם, וכל פעם שאמרו לי "נחזור אליך" פשוט הודעתי להם חגיגית- "אני לא יורד לכם מהקו עד שאתם לא יורדים לי מרשימת החיובים בכרטיס אשראי"ניסו להציע לי כל מיני שטויות כמו "חבילת גיימר" (מה יעזרו לי פינגים נמוכים? אני מחפש מהירויות גבוהות.)הטכנאים בתמיכה הטכנית הציעו תהליכי בדיקה הזויים לא קשורים ("תשלח פינג רגע לוואלה")אז התנתקתי, התחברתי לבזק בינ"ל, וכרגע הכל טס, ואני גם משלם 20 שקל פחות.אגב, מישהו אחר שאני מכיר הסכים ש "יחזרו אליו"לקח לו 3 ימים להתנתק, והרבה יותר עצבים.
פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים חח גם אני ניסיתי להיתנתק מהם כמה פעמים אבל כל פעם שאני מתקשר הם מעבירים אותי מינציג לנציג עד שבסוף העבירו את אבא שלי למנהל שם והוא הציע לה מיבצע זול יענו הוריד לה את המחיר (יש לציין המהירות שלי היא (1.5 מגה) האמת שבהתחלה מאוד רציתי לעזוב אותם כי היו לי מלא לאגים במשחקי רשת הגבילו לי תוכנות שיתוף כמו אימיול טורנט ועוד.. אבל מאז שהם היתחברו עם 013 ברק הם הפסיקו להגביל ואין לי יותר לאגים במשחקי רשת גם את האימיול הפסיקו לחסום גם את הטורנט עם הטורנט אני מוריד על 175 kb נכון שאני אמור לקבל טיפה יותר (190kb) אבל חפיף כולה 20 קילו בייט פחות גם לי עומד להיגמר איתם המנוי ואני חושב שאני ימשיך (כמובן שאני אסחות אותם עוד במחיר) הטריק הכי טוב להגיד להם שחברה אחרת הציע לכם ביותר זול. ותיראה עם יש לך הגבלה בטורנט פשוט תיתקשר אליהם תן להם את ה port ip של הטורנט שלך והם יעשו לך העדפת שרת יעונ נותנים לפורט הזה מלא מהירות ככה לי עשו הבאתי להם כמה פורטים.כמובן שליפני שהם היתאחדו הם לא הסכימו לדבר כזה אבל אחרי שהיתאחדו אמרתי בוא ננסה להיתקשר היתקשרתי שתי שניות ענה לי נציג הבאתי לו כמה port הבאתי לו את הפורט של האימיול,utorrnet ו ip של עוד משחק רשת שהיה לי בוא לאגים תנסה את זה גם
פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים מחבר הנה עכשיו זה הגיע גם ל-YNEThttp://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3670976,00.html
פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים קיוויתי שזה לא יגיע אליהם...לצערי עכשיו זה כנראה שכן.אני נתקל בצורת גלישה בזמן האחרון (חודש חודשיים) פשוט רעות..אפילו לגלוש באינטרנט אי אפשר בלי קשר להורדה...מקווה שזה לא ישפיע לי ממש על הביטורנט..זה יהיה ממש קקי.
פורסם 2009 בפברואר 1716 שנים רק לי לא הייתה מעולם בעייה להתנתק מספקית?כאילו, ברור שכשמבקשים להתנתק הם מציעים לך 3 חודשים חינם וכל מיני שטויות, אבל פשוט אומרים להם "לא" על איזה 5 חמישה הצעות והם מנתקים אותך..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.