[Java] פונקציית הימור בפוקר - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[Java] פונקציית הימור בפוקר


Talker

Recommended Posts

שלום לכולם!

התחלתי משחק פוקר וכרגע אני בשלב ההימורים.

התחלתי לבנות פונקציית הימור שאני אפעיל אותה לפני כל סיבוב (לפני פלופ, לפני טרן, לפני ריבר ואחרי כל זה...) , אני רוצה שהפונקציה תיהיה באופן כללי ז"א שזה לא יפנה להימור של השחקן/המחשב בלבד כי אני רוצה שכל פעם מישהו אחר יהמר ראשון (זה אחד על אחד...).

דבר נוסף זה שאני צריך לעשות "בינה מלאכותית" כביכול למחשב כדי שידע מתי להמר, איך, כמה ומתי להשוות וכ'ו... זה יהיה נחמד אם גם תיהיה אפשרות של מי ניצח.

בנתיים זה הפונקצייה שלי-



static void betRound(boolean firstToBet)

{



boolean playerStillHaveCash = true;


boolean computerStillHaveCash = true;

double playerBet = 0;

// If the player is the first to bet

if (firstToBet == true)

{

System.out.println("How much do you want to bet?");

System.out.println("For check: 0");

System.out.println("For bet enter the bet sum");

System.out.println("For fold enter -1");

// Take the bet from the player

playerBet = reader.nextDouble();

// If player chose to raise

while (playerBet < -1 && playerBet > cash)

{

System.out.println ("Insert vaild bet!");

playerBet = reader.nextDouble();

}

if (playerBet != 0 && playerBet != -1)

{

playerStillHaveCash = player.placeBet(playerBet);

pot = pot + playerBet;

}

// If player chose to fold

else if (playerBet == -1)

computer.collectWin(pot);

}

// now we are getting to a loop of raising, need to check also that the player has raised, if not, quit the function

while(computerStillHaveCash == true && playerStillHaveCash == true)

{

// insert computer bet logic here

double computerBet = playerBet;

computerStillHaveCash = computer.placeBet(computerBet);

pot = pot + computerBet;

}

}







מה דעתכם? תנו הצעות לשיפור!

תודה ושבוע טוב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע מה שיש לך זה פונקציה של שרשרת הימורים, מה בדיוק זה נותן לך?

ככה זה לא ייגמר כל עוד יש למחשב כסף או שאי אפשר לעשות raise יותר..

בכל מקרה בשביל לבנות אלגוריתם של שחקן פוקר יש לך הרבה מה לקרוא על ספירת קלפים בפוקר והסיכויים להשלים יד מסויימת בכל רגע נתון, הרבה מתמטיקה וכמובן שאתה צריך להכניס מצב של קושי מסויים כלומר המחשב ייספור אבל גם צריך להתעלם מחלק מהספירה אחרת הוא יינצח כל שחקן כמעט, וכמובן התחשבות בבלופים, הימוריים מידתיים והידיים הפוטנציאליות של כל שחקן, זה ממש לא פשוט...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כרגע מה שיש לך זה פונקציה של שרשרת הימורים, מה בדיוק זה נותן לך?

ככה זה לא ייגמר כל עוד יש למחשב כסף או שאי אפשר לעשות raise יותר..

בכל מקרה בשביל לבנות אלגוריתם של שחקן פוקר יש לך הרבה מה לקרוא על ספירת קלפים בפוקר והסיכויים להשלים יד מסויימת בכל רגע נתון, הרבה מתמטיקה וכמובן שאתה צריך להכניס מצב של קושי מסויים כלומר המחשב ייספור אבל גם צריך להתעלם מחלק מהספירה אחרת הוא יינצח כל שחקן כמעט, וכמובן התחשבות בבלופים, הימוריים מידתיים והידיים הפוטנציאליות של כל שחקן, זה ממש לא פשוט...

המטרה לא אמורה להיות שהמחשב יהיה שחקן טוב אלא בנתיים בגלל שזה משחק ראשון שלי וגם רק השנה התחלתי ללמוד java (בבית ספר...) אז אני לא צריך לעשות אותו חכם במיוחד... מספיק להגדיר לו כמה עקרונות אפילו שלא יהיה כזה חכם זה לא העקרון בפרוייקט שלי.

אני זקוק לפונקצית הימור ז"א שאם שחקן אחד הימר לשחקן השני תיהיה אפשרות או לצאת או להשוות או לעלות עליו- ובמקרה הזה השחקן הראשון יצטרך או לצאת או להשוות או לעלות עליו (זה אמור להיות אפשרויות הימור...). אתה מבין למה התכוונתי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...