עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

שני שמות משתמשים זהים באותו ספק אינטרנט

Featured Replies

פורסם

היי לכולם

יש לי חבר, שספק האינטרנט שלו הוא 013, ויש תקלה מוזרה, כגון, פתאום שאי אפשר לגלוש, אף על פי שהמודם עובד, כל הנורות דולקות ויש כתובות IP, DNS וכו'.

באחת השיחות עם התמיכה שלהם, שאלו אותו באיזה כתובת הוא גר, והסבירו שפשוט יש להם אותו שם משתמש בכתובת אחרת, והאם צריכים לדעת עניינית בשביל התמיכה, באיזה כתובת הוא גר.

שאלתי האם טכנית, זה יכול להיות גורם לתקלות.

אציין שהמחשב תקין הוא אחרי פירמוט והתקנה מחדש.

ביי לכולם

פורסם

הם התכוונו לומר שהם רואים את המשתמש מחובר בעוד מקום.

אני יוצא מנקודת הנחה שזה לא מכוון , החלף סיסמא ובזה נגמר.

כתובת פיסית משנה אולי רק לזיהוי המשתמש , לא לחייגן.

פורסם
  • מחבר

הם התכוונו לומר שהם רואים את המשתמש מחובר בעוד מקום.

אותו תומך מהמוקד שאל האם מדובר בפלוני מכתובת מדוייקת אחרת, או חבר שלי מהכתובת שלו.

אני יוצא מנקודת הנחה שזה לא מכוון , החלף סיסמא ובזה נגמר.

כתובת פיסית משנה אולי רק לזיהוי המשתמש , לא לחייגן.

פורסם

אז מה אתה רוצה לומר ???

אי אפשר לתת את אותו שם משתמש לשניי לקוחות בו זמנית , המערכת לא מאפשרת את זה.

טעויות אנוש לעומת זאת בהחלט קורות, ניתוב לא נכון , רישום לא נכון.

תיקנו את התקלה ?

פורסם
  • מחבר

אז מה אתה רוצה לומר ???

אי אפשר לתת את אותו שם משתמש לשניי לקוחות בו זמנית , המערכת לא מאפשרת את זה.

אין לי מה לומר, פשוט זה מה שגם אני חושב, התקלה מופיע עדיין מדי פעם, ואני לא מבין איך המערכת של 013, מאפשרת כזה דבר.

חוץ מהשיחה עם אותו תומך, אין לי הוכחה אחרת שזה מה שגורם לתקלה, ואני רוצה ש 013, יפתרו את זה.

טעויות אנוש לעומת זאת בהחלט קורות, ניתוב לא נכון , רישום לא נכון.

תיקנו את התקלה ?

פורסם

אתה פשוט לא בכיוון לדעתי.

תומכים לא תמיד יודעים בעצמם מה הם אומרים.

אתה צריך לעשות דיבגינג רציני לתקלה בלי ניחושים פרועיים.

תתקשר לתמיכה עד שימצאו פתרון.(בזמן תקלה)

פורסם
  • מחבר

זה העניין שעשיתי הכל, ואני באמת מתכוון הכל, אפילו פירמוט של המחשב והתקנה של הדרייברים מחדש.

החבר שלי היה מחובר לאוניברסיטת בר אילן דרך 013, ו 013 אמרו לו שהבעיה בשרתים של בר אילן, שכתובות ה IP משתנות אצלם, ודיברנו עם התמיכה באותו רגע שזה קרה, וזה מה שהם אמרו לו, אז הוא התנתק היום מהם, וינסה לגלוש דרך השרתים של 013.

מקווה שזה יפתור את הבעיה.

פורסם

אם אתה חושד שהבעיה בספקית, אתה תמיד יכול לבחון את החשד הזה (במידה ואתה מחובר באמצעות חייגן)

ע"י התחברות לספקית אחרת, עם שם משתמש של חבר או קרוב משפחה.

אם מדובר בחייגן על תשתית כבלים, צריך לשנות את ה host שאליו החייגן "מחייג" כך שיתחבר לספקית הרלוונטית.

אם מדובר בחייגן על תשתית ADSL אז רק לשנות את שם המשתמש המלא והססמא.

כך תדע כמעט בוודאות האם הבעיה נובעת מהספקית או לא.

בהצלחה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.