J0HNiE פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 HBAO, לפי מה שהבנתי זה הפסי אור מהשמש, נגיד יש לך שמש ועץ אז בין העלים והענפים יש "קרני אור" אז זה מה שזה עושה...זה מדהים, יש לי סרטון של זה אבל זה איזה 3 GB אז קצת בעיה לעלות את זה..אם תבטל זה ישפר לך בהרבה את ה FPS. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
rroonnii פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 משום מה שאני מבטל את זה -עדיין יש קרני שמש קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EasyPooper פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 HBAO זאת הצללה "איכותית" יותר, תורמת רבות לתמונה ריאליסטית יותר, אך ידוע כפונקצייה אוכלת ביצועים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
navk2 פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 שלא יהיו בלבולים. || /\ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ביצה פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 לפי דעתי bad company החדש משחק נהדר! הרבה יותר טוב מ-MW2 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
german103 פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 HBAO - לא הצלחתי להבחין בהבדל(DX9)אולי האפשרות נועדה לDX10\DX11 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Shbd פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 זה רק אני או שה- AA לא עושה כלום במשחק הזה וסתם אוכל ביצועים? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
EasyPooper פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 זה רק אני או שה- AA לא עושה כלום במשחק הזה וסתם אוכל ביצועים?לא רק אתה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sir f פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 בכלל, AA לא ממש משפיע... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Or94 פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 אני משחק במשחק על טלוויזיה 37 אינץ' LCD ובהגדרות של המשחק אני שם ברזולוציה 1920X1080 ב60HZ והמשחק לא על מסך מלא ויש שוליים כאלה בצדדים. ככה גם ב59HZ ורק ב50HZ ומטה זה בסדר. מה הבעיה והאם ניתן לסדר אותה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
J0HNiE פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 לפי מה שראיתי פעם בסרטון שפרסמו פה על הסינגל פלייר, היה מישהו בסרטון שדיבר והסביר שה HBAO זה בעצם מה שהסברתי אז בהודעה הקודמת.. ואז שיחקתי בסינגל פלייר וצילמתי את התמונה הזאת... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
german103 פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 נראה מדהים, לא שמתי לב לזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Thant פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 http://www.youtube.com/watch?v=tPKGsCP9xSQ קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
navk2 פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 HBAO, לפי מה שהבנתי זה הפסי אור מהשמש, נגיד יש לך שמש ועץ אז בין העלים והענפים יש "קרני אור" אז זה מה שזה עושה...זה מדהים, יש לי סרטון של זה אבל זה איזה 3 GB אז קצת בעיה לעלות את זה..אם תבטל זה ישפר לך בהרבה את ה FPS.זה פשוט לא זה, חבל על הוויכוח.http://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_occlusion קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2010 במרץ 1 Share פורסם 2010 במרץ 1 Ambient Occlusion מחשב הצללה בהתבסס על גיאומטריה \ חסימת אור בין עצמים, ללא שום תלות במקורות האור במשחק. HBAO או Horizon Based Ambient Occlusion זו אחת השיטות לבצע זאת, אותה NVIDIA פיתחה וזאת בעצם האופציה הקיימת בדריבר של NV ועובדת עם רשימת משחקים שלא תומכים במקור. יותר נכון התמיכה היא במנועי המשחקים (למשל כל משחקי source וכו')... הרבה פעמים הזכרתי את הפיצ'ר בפורום כרטיסי מסך אבל משום מה לא הרבה התעניינו בזה לדעתי זה מוסיף הרבה, אבל פגיעת הביצועים יכולה להיות משמעותית, במיוחד בסצינות\משחקים עם גיאומטריה מורכבת. מבדיקה שלי, ב-DX9, גם אם מסמנים HBAO על ON נראה שזה לא משפיע בכלל ב-BC2. אגב, הביצועים ב-DX9 הרבה יותר טובים וההבדל באיכות בקושי מורגש לדעתי, מלבד ה-HBAO שלא באמת פועל: http://www.texasteamplayers.com/index.php?topic=79902.0 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.