פורסם 2010 במרץ 115 שנים HBAO, לפי מה שהבנתי זה הפסי אור מהשמש, נגיד יש לך שמש ועץ אז בין העלים והענפים יש "קרני אור" אז זה מה שזה עושה...זה מדהים, יש לי סרטון של זה אבל זה איזה 3 GB אז קצת בעיה לעלות את זה..אם תבטל זה ישפר לך בהרבה את ה FPS.
פורסם 2010 במרץ 115 שנים HBAO זאת הצללה "איכותית" יותר, תורמת רבות לתמונה ריאליסטית יותר, אך ידוע כפונקצייה אוכלת ביצועים.
פורסם 2010 במרץ 115 שנים אני משחק במשחק על טלוויזיה 37 אינץ' LCD ובהגדרות של המשחק אני שם ברזולוציה 1920X1080 ב60HZ והמשחק לא על מסך מלא ויש שוליים כאלה בצדדים. ככה גם ב59HZ ורק ב50HZ ומטה זה בסדר. מה הבעיה והאם ניתן לסדר אותה?
פורסם 2010 במרץ 115 שנים לפי מה שראיתי פעם בסרטון שפרסמו פה על הסינגל פלייר, היה מישהו בסרטון שדיבר והסביר שה HBAO זה בעצם מה שהסברתי אז בהודעה הקודמת.. ואז שיחקתי בסינגל פלייר וצילמתי את התמונה הזאת...
פורסם 2010 במרץ 115 שנים HBAO, לפי מה שהבנתי זה הפסי אור מהשמש, נגיד יש לך שמש ועץ אז בין העלים והענפים יש "קרני אור" אז זה מה שזה עושה...זה מדהים, יש לי סרטון של זה אבל זה איזה 3 GB אז קצת בעיה לעלות את זה..אם תבטל זה ישפר לך בהרבה את ה FPS.זה פשוט לא זה, חבל על הוויכוח.http://en.wikipedia.org/wiki/Ambient_occlusion
פורסם 2010 במרץ 115 שנים Ambient Occlusion מחשב הצללה בהתבסס על גיאומטריה \ חסימת אור בין עצמים, ללא שום תלות במקורות האור במשחק. HBAO או Horizon Based Ambient Occlusion זו אחת השיטות לבצע זאת, אותה NVIDIA פיתחה וזאת בעצם האופציה הקיימת בדריבר של NV ועובדת עם רשימת משחקים שלא תומכים במקור. יותר נכון התמיכה היא במנועי המשחקים (למשל כל משחקי source וכו')... הרבה פעמים הזכרתי את הפיצ'ר בפורום כרטיסי מסך אבל משום מה לא הרבה התעניינו בזה לדעתי זה מוסיף הרבה, אבל פגיעת הביצועים יכולה להיות משמעותית, במיוחד בסצינות\משחקים עם גיאומטריה מורכבת. מבדיקה שלי, ב-DX9, גם אם מסמנים HBAO על ON נראה שזה לא משפיע בכלל ב-BC2. אגב, הביצועים ב-DX9 הרבה יותר טובים וההבדל באיכות בקושי מורגש לדעתי, מלבד ה-HBAO שלא באמת פועל: http://www.texasteamplayers.com/index.php?topic=79902.0
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.