עבור לתוכן

פשוט כואב

Featured Replies

פורסם

כמו שאתם יכולים לראות את הפרופיל שלי אני כבר שנים חבר ב WHZONE

והיתי חבר מאוד פעיל פעם

אני פשוט נכנס כל פעם לפורום ונדהם מחדש מההתיחסות של המנהלים למשתמשי האתר

באיזה קלות וזלזול הם מתיחסים לגולשים וזה ממש כואב לי

סוגרים הודעות במקום לענות תשובה קצרה ועניינית

מצפים מהגולשים לקרוא פוסטים של 50-100 דפים בשביל שאלה קטנה

חברה אתם איבדתם את העיניין ואיבדתם את המושג של פורום

HWZONE הוא לא אינציקלופדיה שצריך לקרא בה יומים בשביל לקבל תשובה אתם פה כדי לענות על שאלות וגם אני פה כדי לעזור לאחרים

מה לעשות שכל פעם יש אנשים חדשים וכל פעם צריך לענות על אותם שאלות? אז מה זה פורום בשבל זה אתם פה ובשביל זה יש לכם גולשים

שעם השנים משום מה התחלתם לזלזל בהם.

פניתי בעבר למנהלי האתר. לא קבלתי תשובות. אולי עכשיו כשאני פותח דיון באמת ידברו על זה.

  • תגובות 81
  • צפיות 5.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

שמע, אני יכול להגיד לך בתור משתמש חדש שנמצא אולי חודשיים באתר שאין לי שום תלונות, רק דברים טובים ושבחים להגיד.

כשהגעתי, שאלתי שאלות שהתשובות עליהן טריויאליות . שאלות שאם הייתי עובר קצת על הסיטיקים השונים ועושה חיפושים קצרים הייתי מגיע לתשובות מהר מאוד.

זה יהייה מאוד בעייתי אם כל בנאדם שרוצה לקנות מחשב יגיע לאתר ויתחיל להפציץ בשאלות פשוטות.בנוסף, הדיונים יהיו ברמה נמוכה.

תגובות המנהלים לימדו אותי להגיע לאוצרות שיש בפורום הזה בעצמי. אגב, ככה גם הרחבתי את ידעותיי בכל תחום בו התעניינתי . אח"כ עם קמצוץ הידע שרכשתי, גם עזרתי למשתמשים אחרים ששאלו שאלות, שאני את התשובות עליהן כבר קיבלתי.

אם יש מקרה בו התייחסו למשתמש בצורה "מגעילה",לדעתי, צריך לנקוב במקרה ספציפי ולדון בו עם מי שצריך.

פורסם

אתה צודק,

יש כאן זילזול

אבל לא ברמה שזה עובר את הגבולות

יש כאן לא יותר מ300 אנשים, וכל אחד איכותי מאד !

זה לא פורום של ילדים כמו FXP או שאר הפורומים ..

אז מחכים עוד יום יומיים לתגובה אבל מקבלים תגובה שבאמת מספקת ולא משגעת אותך ..

פורסם

כמה דברים:

1. אתה תמיד יכול לשלוח הודעה פרטית למנהל של פורום מסוים במידה וההתנהלות שלו לא תקינה לדעתך, פידבק זה דבר תמיד מבורך אך רצוי שיהיה גם יהיה ממוקד.

2. אין צורך לקרוא דיון שלם של כמה עשרות עמודים כאשר אתה יכול לבצע חיפוש בתוך הדיון ולמצוא את התשובה תוך כמה דקות (אתה פשוט נכנס לדיון עצמו ומבצע חיפוש דרך תיבת החיפוש למעלה בצד שמאל).

3. אנחנו יכולים ללמד אותך לדוג (כלומר, ללמד אותך כיצד למצוא את כל המידע שאתה מעוניין בו) אך לא כל המשתמשים יהיו מוכנים לדוג בשבילך. אם אתה תוהה, הגישה הזאת רווחת גם בפורום גדולים בחו"ל שגם בהם יש דיונים ענקיים שמפוצצים במידע ומתפרסים על פני כמה מאות עמודים.

פורסם

שמע גם אני חושב ככה.

וכל פעם שמישהו מנסה להביע דעה, הוא מקבל תשובה:

"הפורום הוא לא דמוקורטיה"

אז לצערנו המשתמשים, אין מה לעשות.

ואנחנו יכולים לבחור אם ליהיות פה או לא

פורסם
  • מחבר

כמה דברים:

1. אתה תמיד יכול לשלוח הודעה פרטית למנהל של פורום מסוים במידה וההתנהלות שלו לא תקינה לדעתך, פידבק זה דבר תמיד מבורך אך רצוי שיהיה גם יהיה ממוקד.

2. אין צורך לקרוא דיון שלם של כמה עשרות עמודים כאשר אתה יכול לבצע חיפוש בתוך הדיון ולמצוא את התשובה תוך כמה דקות (אתה פשוט נכנס לדיון עצמו ומבצע חיפוש דרך תיבת החיפוש למעלה בצד שמאל).

3. אנחנו יכולים ללמד אותך לדוג (כלומר, ללמד אותך כיצד למצוא את כל המידע שאתה מעוניין בו) אך לא כל המשתמשים יהיו מוכנים לדוג בשבילך. אם אתה תוהה, הגישה הזאת רווחת גם בפורום גדולים בחו"ל שגם בהם יש דיונים ענקיים שמפוצצים במידע ומתפרסים על פני כמה מאות עמודים.

אני שמח שאחד המנהלים הגיב

אני מדבר על תחושות שיש לי מקריאה בפורום אתה יכול להסתובב בפורומים ולראות תגובות של מנהלים והם באמת מזלזלות

סך הכול אני מצדיק אתכם בחלק מהפעמים אך יש פעמים שבהם התגובה באמת מוגזמת ולא עניינית למשל

אם אפשר לענות תשובה פשוטה לשאלה ולסגור את הדיון או להגיד שהדיון נסגר בגלל....

אז לא פשוט לענות וזהו?

על זה אני מדבר

סתובב בפורום כל פורום תראה את הנעילות ואולי תבין אותי

זה לא היה ככה פעם אם ראיתה את הפרופיל שלי אני ממש משתמש ותיק אני יודע מה היה פעם ומה קורה עכשיו.

קצת סבלנות ורצון לעזור והפורום גם יהיה מקום מאוד נוח לכולם

פורסם

הפורום אכן לא מה שהיה פעם. אני זוכר איזה דיון באקטוליה שבו. אני ודריה השתלחנו זה על זו כמה עשרות עמודים.

אני זוכר שזה היה ממש דיון משובח אבל כבר קשה לי לזכור על מה. מזמן לא יצא לי לראות דיון מעמיק בפורומים.

ואני אפילו לא זוכר כמה יוזרים היו לי שקיבלו באן מסיבה שטותית זו או אחרת.

פורסם

יש ויש, אתה לא צריך להכליל את כולם.

אבל תסתכלו בפורומים אחרים, תראו מלא הודעות לא קשורות כלל לנושא או לפורום עצמו,

ילדים שמדברים שטויות ומציפים,

קללות, ומה לא.

אתם צריכים לדעת שגם לאדמינים פה יש חיים והם לא יושבים על המחשב ועל האתר כל היום (אני מקווה :smile1:) בציפיה לענות לאנשים.

לדעתי זה טוב שנועלים תראדים שחוזרים על עצמם,

יש סטיקי, וחיפוש בתוך תראד של 100 עמודים (כמו שאמרו, תלחץ על החיפוש בתוך התראד ותמצא את התשובה שלך לרוב) יניב לך תשובה מהירה.

אל תשכח שהמטרה של הפורום הוא לשאול שאלות ולענות, וגם מדי פעם אתה תראה OFF THREAD שצוחקים על שטויות ככה שזה לא חסר כאן.

ההתנהלות כאן בסדר גמור.

ולא, זה לא בא ללקק למישהו (תמיד יהיו את החמורים שקופצים בראש עם התשובות של חכם ירמיהו),

זה פשוט מנסיון שלי עם פורומים אחרים.

פורסם

הפורום אכן לא מה שהיה פעם. אני זוכר איזה דיון באקטוליה שבו. אני ודריה השתלחנו זה על זו כמה עשרות עמודים.

אני זוכר שזה היה ממש דיון משובח אבל כבר קשה לי לזכור על מה. מזמן לא יצא לי לראות דיון מעמיק בפורומים.

ואני אפילו לא זוכר כמה יוזרים היו לי שקיבלו באן מסיבה שטותית זו או אחרת.

דריה ודיון משובח לא מסתדר לי...

הרוב היה השתלחויות ברמה האישית הכוללת אוננות כמה שהיא יכולה להשיג בולבולים גרמנים וכמה שאתה בתול.

פורסם

מצד אחד אתה צודק, ויש קטעים שהאדמינים באמת מגזימים (לדוג' שהאזהרות לא מתנקות אף פעם, אחרי 3 מקבלים באן לכל החיים. היתי מציע לדוג' פעם בשנה (יום כיפור) לנקות לכולם את האזהרות. ושהבאנים יהיו בהתחלה לשבועיים, אחרי זה חודש, ואחרי זה כבר לחצי שנה\שנה\צמיתות. ואחרי כל באן לנקות אזהרות או לפחות להוריד איזה אחת.

מצד אחר, הנוקשות שפה שומרת את הפורום ברמה גבוהה יותר מפורומים אחרים

פורסם

לעניות דעתי צריכים לתת יותר באנים ואזהרות

אני חולק על דעתך , לדעתי המנהלים כאן ממש ותרנים

אבל אולי זה עיניין של נקודת מבט והיתיחסות

סתם לדוגמה תקרא את תרד הבדיחות - מלבד ההודעות של הובר , כל השאר לטעמי ספאם של החברה שאומרים לו כמה הם נהנו מהבדיחות .

וזו סתם דוגמה , הרבה הודעות בפורומים הם לא פחות מצ'ט לטעמי ולכן אני מחזיק בדעה שהאצבע לא עד כדי כך קלה על כפתור הנעילה ו / או האזהרה .

מנהל אחד או שניים הם לא דוגמה לשאר המנהלים כמו גם מקרה אחד או שניים הם לא דוגמה למדיניות של האתר , אבל מיצד שני זה לא עד כדי כך חשוב , פורום ושם משתמש באתר ( למרות שהאתר עצמו חשוב מאוד וטוב מאוד ) כזה או אחר לפחות לי לא .

פורסם

אין לי שום דבר נגד המנהלים חוץ מדבר אחד-

היה לי פה מקרה שלא קרה בשום פורום אחר, מנהל אחד נתן אזהרה כי זאת הייתה הפעם הראשונה שעברתי על החוקים ומנהל אחר נתן באן.

אבל הבאן חלף ומכיוון שאין פורום פעיל אחר בנושא המחשבים חוץ מהמקום הזה אין ברירה אלא לסבול.... או להנות לפעמים

פורסם

אני חושב שהאנשים כאן מגזימים קשות...

אני רשום ופעיל (לפעמים יותר ולפעמים פחות) באתר מאז אוגוסט 2004 (4 שנים וחצי [כמעט])

שזה כנראה יותר מרוב האנשים כאן, ואני לא זוכר שפעם הפורום היה "איכותי יותר"

לא רק זאת, אני זוכר דיונים סטייל "פעם היה טוב יותר" גם מלפני שנים

אז יש מנהלים עם אצבע יותר קלה על ההדק (של הבאן, אזהרה או נעילה), ויש כאלה שלא

הם המנהלים של הפורום, ובהתאם לרצונם הפורום אמור להתנהל. אם זה לא מתאים לכם, יש עוד

פורומים ברחבי האינטרנט, או שתפתחו אחד משלכם.

אם יש לכם תלונה על מקרה ספציפי, ראוי לפנות לאותו מנהל בהודעה אישית. לא קרה לי ששלחתי הודעה

אישית למנהל ולא קיבלתי תשובה ראויה ולנושא (כמובן, יש להעניק לו שהות לכתוב לכם תשובה. גם להם יש חיים)

והתפקיד של המנהלים הוא לאו דווקא פתירת בעיות ומתן מענה לשאלות משתמשים. נכון, זה חלק מהתפקיד שלהם,

אבל חלק הארי של תפקידם הוא לשמור על ניקיון וסדר הפורום, ולכן אין זה הגיוני לצפות שהם יקדישו את זמנם

למענה על שאלות שנטחנו על גבי הפורום שוב ושוב.

ואישית, אני כאן 4 שנים וחצי, ולא קיבלתי אזהרה מעולם (נדמה לי). אז באמת שאין לי מושג על מה אנשים

מדברים כאן שמנהלים מחלקים באנים ואזהרות יותר מדי בקלות. אם כבר, הם לא נוקשים מספיק לטעמי.

פורסם

אני קיבלתי אזהרה +באן על כך שקראתי לאדם מסויים טמבל וסתום.

פורסם

אני נאלץ להסכים פה עם כמה אנשים.

הפורום הזה הופך להיות כמו בסין.

כל מילה שניה שאומרים מצנזרים.

מקבלים אזהרה על חתימה שעוברת את הגודל המותר.

אני חושב שדווקא הדברים האלה העלימו מכאן את כל המשתשמים הוותיקים שהיו, המשתמשים שתמיד שמחו לעזור, והיה להם הרבה ידע לתרום.

אני לא אומר שאין כאלה עכשיו אבל מה שבטוח יש פחות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים