מחשב נייד לשימוש משרדי, נקנה בארה"ב, תקציב 3000-6000. - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחשב נייד לשימוש משרדי, נקנה בארה"ב, תקציב 3000-6000.


nimrodh

Recommended Posts

שלום לכולם,

בקרוב אני טס לניו יורק ואני מתכנן לקנות מחשב נייד.

התקציב גמיש, הייתי שמח להוציא 3000 מכיוון שהשימוש שלי במחשב הוא משרדי, אבל אם יש צורך אמיתי להשקיע יותר אני יכול, כמובן עד 6000.

העדפות:

*משקל קל ומסך קטן (אבל לא מידי) חשובים לי יותר ממסך גדול, אני צריך לקחת אותו למקומות.

* 120 gb מינימום דיסק קשיח.

* wifi מובנה (wimax אני לא באמת צריך.. אם יש אז אדרבה).

* מספיק זיכרון ומעבד מספיק חזק שהמחשב יחזיק מעמד זמן.

* מסך כמה שיותר חד ויפה.

מה אתם ממליצים?

תודה מראש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3000-6000 ש"ח זה תקציב מאד רחב ואפשר למצוא מחשבים ברמות שונות שעונים לדרישות בשני צידי הסקאלה הזו. אתה צריך למקד יותר את הדברים שחשובים לך ובמה אתה מוכן להשקיע כסף.

קודם כל, האם חובה אחריות בארץ?

מה זה לדעתך מסך קטן אבל לא יותר מידי קטן ומה זה משקל נמוך?

האם אתה מוכן להשקיע יותר בשביל איכות בניה ברמה גבוהה?

מה זה מסך יפה? האם אתה מוכן להשקיע יותר ברזולוציה גבוהה למשל? האם זה חשוב לך? האם אתה מעדיף מסך מבריק או מאט?

מהי חשיבות חיי הסוללה?

כל הדברים הללו הם הגורמים שיקבעו האם תוציא 3000 או 6000 ש"ח על . מבחינת ביצועים והמפרט הצנוע שאתה דורש כמעט כל נוכחי יתאים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צודק, אם כך אז אני אמקד את התקציב ל1000-1200 דולר בארה"ב, זה עוזר?

עכשיו הדרישות שכתבתי למעלה הן חובה, על שאר הדברים אני יכול לוותר.

איכות הרכבה טובה אולי זה משהו שלא ציינתי כדרישת חובה מכיוון שחשבתי שזה ברור מעליו.

חיי ורזולוציית מסך גבוהה זה דברים חשובים, ככל שהסוללה תחזיק יותר - יותר טוב לי, מכיוון שהוא ישמש גם לנסיעות וככל שהמסך חד יותר, יותר כיף להשתמש במחשב כמובן.

בשביל עוד חצי שעת עבודה לא שווה לי להשקיע 700 שקל לדוגמא, אני מחפש פשרה טובה בין מסך טוב, שמספיקה להרבה זמן ומחיר משתלם, אני רוצה מחשב משתלם בגרף של השקעה - תמורה.

גודל מסך הגעתי למסקנה ש13.3 אינץ זה הגודל בשבילי, כמובן שכמה שיותר דק וכמה שיותר קל - אדרבה, אבל גם חיסכון במשקל לא שווה לי להשקיע יותר מידי.

בקשר למאט או מבריק, יש משהו יותר מומלץ לסרטים ועבודה משרדית? או שזה העדפה אישית?

אם זה העדפה אישית, נשאיר את זה פתוח כרגע, כי אני לא באמת יודע מה אני מעדיף.

תודה רבה מראש ,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איכות בניה גבוהה אינה ברורה מאליו בכלל, מחשבים שמציעים איכות גבוהה הם מחשבים עסקיים והעלות שלהם גבוהה יותר. ב-13.3" לדוגמא אין מחשבים עסקיים בתקציב של 1200$.

מסך זה עניין של העדפה, אני מעדיפה מסך לא מבריק וזו ההעדפה הרווחת לשימושים של קריאת מסמכים או עבודה ממושכת (כמעט כל המחשבים העסקיים מגיעים עם מסך מאט)

אין הרבה אופציות מומלצות ב-13.3" אז הבחירה אינה מסובכת. האפשרות הכי משתלמת בתקציב היא לדעתי ה-Lenovo SL300, מחשב חצי עסקי עם אחריות בארץ, מחיר נמוך, חום נמוך, חיי סוללה לא רעים (משהו כמו 4 שעות על סוללת 6 תאים), אין אפשרות לרזולוציה גבוהה ואין אפשרות למסך מאט. בתקציב שלך תוכל לקבל עם מפרט נאה ולהרחיב את האחריות.

מחשבים טובים יותר ב-13.3" חורגים בדר"כ מגבולות התקציב בצורה לא זניחה. ה-E4300 של דל מתחיל בגבול העליון של התקציב המקורי שלך (6000 ש"ח) והוא מחשב מצויין, קל מאד, באיכות טובה ועם חיי סוללה מעולים אבל הוא יקר מאד ולא יאפשר לך להכניס גם אחריות בארץ במסגרת התקציב.

אתה יכול לשקול גם מחשבים עסקיים ב-14.1", היתרונות שלהם על פני האופציות האפשריות ב-13.3" הם במחיר הגיוני יותר (בהשוואה למחשבים ברמה מקבילה של 13.3"),אפשרות לרזולוציה גבוהה יותר, איכות טובה , חיי סוללה טובים, מסכי מאט וכל זה במשקל קרוב למדי לזה של מחשב כמו ה-SL300 (שנחשב קצת כבד בקטגוריה שלו).

האפשרות ההגיונית ביותר בקטגוריה במסגרת התקציב היא ה-E6400 של דל שכן יהיה לך קל לקבל אותו עם אחריות בארץ דרך דל עצמה. אם אתה מוותר על אחריות אז ה-T400 של לנובו עדיף לטעמי שכן הוא מציע חיי סוללה טובים קצת יותר.

מחשבים ב-12.1" זו אופציה מעולה אם המטרה שלך היא ניידות גבוהה שכן הם מאפשרים חיי סוללה מאד טובים ומשקל מאד נמוך. אופציה אפשרית היא ה-Lenovo X200 (אם כי גם כאן תצטרך לוותר על אחריות בארץ).

ישנן עוד הרבה אפשרויות זולות יותר ב-14.1" וגם ב-13.3" שיתנו כדרך רוב חיי סוללה ואיכות נמוכים יותר. לאחרונה יצא מחשב חדש של דל ב-13.3" - Studio XPS 13 (אל תתבלבל עם ה-XPS 1330) אבל כרגע אין לי שום מידע לגביו ואני לא יודעת האם מדובר במחשב מומלץ או לא. גם מוציאה בימים הקרובים מחשב צרכני ב-13.3" (dv3t), שוב האינפורמציה לגביו אינה רחבה. ב-14.1" יש אפשרויות כמו ה-SL400 של לנובו שנותן אחריות בארץ, אפשרות למסך מאט ואופציה לרזולוציה גבוהה יותר (רק בקונפיגורציות עם כרטיס מסך נפרד) או ה-Dv4 של שנמכר כעת בהנחות עצומות דרך האתר שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה לך על התשובה המפורטת :xyxthumbs:

בדיוק עכשיו ראיתי מחשב עם מסך 14 אינץ, שהאמת שזה גם טוב בגודל, אבדוק את כל הדגמים שהצעת ואולי אחזור עם שאלות לגביהם.

*** ללנובו SL300 יש אחריות בארץ, ולT400 אין? איך אפשר לדעת לאיזה דגמים היבואן נותן אחריות ולזה לא?

*** חיפוש בפרוגל ובניואגג, זיפזומפליי ושאר חנויות בארה"ב לא מוציאים תוצאות לE4300 וE6400, את יודעת במקרה למה? יכול להיות שהם נמכרים בשמות אחרים בארה"ב?

בכל מקרה, מנסיונך, אחרי קניית , האם כדאי לשים אותו על השולחן בחדר במקום המחשב הנייח (למכור או לתת את הנייח) או שלשימוש ביתי מסך ומקלדת קטנים יעיקו?

תודה מראש,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

*** ללנובו SL300 יש אחריות בארץ, ולT400 אין? איך אפשר לדעת לאיזה דגמים היבואן נותן אחריות ולזה לא?

במקרה של זה תלוי בקונפיגורציה, קרא את האינפורמציה בנושא בסטיקי על קניית מחשב בארה"ב. עקרונית גם את ה-T400 אפשר למצוא עם אחריות בארץ אבל לא דרך עצמה ובמחיר גבוה יותר (שחורג כמעט תמיד מ-1200$).

בכל מקרה, מנסיונך, אחרי קניית , האם כדאי לשים אותו על השולחן בחדר במקום המחשב הנייח (למכור או לתת את הנייח) או שלשימוש ביתי מסך ומקלדת קטנים יעיקו?

לי אישית זה לא מפריע אבל תמיד ניתן לחבר מקלדת ומסך חיצוני. עסקיים גם בדר"כ תומכים בחיבור לתחנת עגינה ייעודית שהופכת את כל העסק לפשוט ביותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב תודה,

*** חיפוש בפרוגל ובניואגג, זיפזומפליי ושאר חנויות בארה"ב לא מוציאים תוצאות לE4300 וE6400, את יודעת במקרה למה? יכול להיות שהם נמכרים בשמות אחרים בארה"ב?

מצאתי אותם באתר של , במחירים הרבה יותר גבוהים ממה שמוכרים את הלנובו ברוב החנויות. זה אמור להיות ככה?

עידכון-

החלטתי ללכת על 12.1" , בנתיים ראיתי את הX61 (שיש לאבי) וX200, שאת המלצת, אם תוכלי להפנות אותי לדגמים נוספים, זה יהיה נחמד, תודה מראש וסורי על כל השאלות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו ש-Mini אמר, בחנויות קשה למצוא את המחשבים העסקיים של .

עם זאת, לקנות דרך זה רעיון טוב במקרה הזה, אתה יכול לעשות CTO ואתה יכול לקנות אחריות שתקפה בארץ. ה-E6400 דרך לא נמכר במחירים גבוהים מאלו של ה-T400 (ובמיוחד בהשוואה למחירים שלו בחנויות שאינן של שנוטים דווקא להיות גבוהים), איפה ראית את זה?

את ה-E4300 קשה להשוות למחשב כלשהו של , אין לו מתחרה ישיר. ה-X301 של הוא המחשב היחיד העסקי של ב-13.3" והוא דווקא הרבה יותר יקר ממנו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

החלטתי ללכת על 12.1" , בנתיים ראיתי את הX61 (שיש לאבי) וX200, שאת המלצת, אם תוכלי להפנות אותי לדגמים נוספים, זה יהיה נחמד, תודה מראש וסורי על כל השאלות, הייתי צריך להיות יותר סגור על עצמי מראש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רוב המחשבים האחרים מהרמה הזו יקרים יותר. ה-2530p של מתחיל בסביבות ה-1550$ אבל הוא כולל גם כונן אופטי ואחריות לשלוש שנים שבדר"כ מכובדת בארץ. מבחינת ביצועים, ה-X200 הוא מחשב חריג שכן הוא מכיל מעבד סטנדרטי ולא מעבד LV או ULV ועדיין מספק חיי מעולים ומחיר טוב. אם אין לך צורך ב-Touchpad וכונן אופטי זו הבחירה הטובה ביותר לדעתי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...