חוות דעת על לפטופ אסוס N80Vn-X1 - ייעוץ לפני רכישת מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חוות דעת על לפטופ אסוס N80Vn-X1


repero

Recommended Posts

טוב אז אחרי שהזמנתי את הווסטרו 1310 מDELL.COM, התברר לי שהוא לא יגיע בזמן כדי שחבר שלי יביא לי אותו, ואני לא רוצה לחכות עוד חודש עד שחבר אחר יגיע לבית שבו זה נמצא. לכן ביטלתי את ההזמנה וחיפשתי משהו זמין יותר, שיגיע בזמן. הגעתי ל NEWEGG.

התקציב הוא כ 800-900$, לצרכי סטודנט, מוזיקה וסרטים, כאשר חיבור HDMI הוא הכרחי, אחריות בינלאומית היא הכרחית כאשר המינימום הוא שנתיים עם עדיפות ל3.

שלחתי מייל לאסוס עם שאלה בקשר לאחריות, האם היא תכובד על ידם, אני מחכה לתשובה.

מבקש חוות דעת על הלפטופ הבא

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16834220389

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך עברת מה-Vostro 1310 ל-N80?! מדובר בשני מחשבים כלכך שונים.

ה-N80 לא מתאים בכלל לצרכים שאתה מתאר. זה מחשב מגושם לגודלו עם כרטיס מסך חזק מאד לגודלו (ברוכים הבאים חום וחיי סוללה נוראיים). ממש לא מומלץ.

אם אתה מברר משהו בנוגע לאחריות עם רונלייט אשמח לשמוע את התשובה. בכל מקרה שים לב לוודא שמדובר באחריות מלאה הכוללת גם חלקים וגם עבודה.

משהו כמו ה-Lenovo SL300 הוא תחליף הרבה יותר הגיוני. זה מחשב של 13.3" עם פלטפורמת מונטבינה (כאן יש לו יתרון על ה-1310) ויציאת (של-1310 כלל אין אגב) שזכאי כמעט תמיד לאחריות בארץ. אין לך צורך בכרטיס מסך נפרד והוא יכנס לך בתקציב בלעדיו. המחשב זמין דרך חנויות Reseller כמו (כמובן שכדאי לערוך השוואת מחירים) אבל זול יותר (וגמיש יותר, גם מבחינת אורך האחריות) בדר"כ לרכוש אותו דרך . זה יאמר כמובן המתנה יותר ארוכה ולא בהכרח יתאים ללוח הזמנים שלך, אבל בדוק ותראה כמה זמן הם נותנים לזה ואם זה מסתדר או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך עברת מה-Vostro 1310 ל-N80?! מדובר בשני מחשבים כלכך שונים.

ה-N80 לא מתאים בכלל לצרכים שאתה מתאר. זה מחשב מגושם לגודלו עם כרטיס מסך חזק מאד לגודלו (ברוכים הבאים חום וחיי סוללה נוראיים). ממש לא מומלץ.

אם אתה מברר משהו בנוגע לאחריות עם רונלייט אשמח לשמוע את התשובה. בכל מקרה שים לב לוודא שמדובר באחריות מלאה הכוללת גם חלקים וגם עבודה.

משהו כמו ה-Lenovo SL300 הוא תחליף הרבה יותר הגיוני. זה מחשב של 13.3" עם פלטפורמת מונטבינה (כאן יש לו יתרון על ה-1310) ויציאת (של-1310 כלל אין אגב) שזכאי כמעט תמיד לאחריות בארץ. אין לך צורך בכרטיס מסך נפרד והוא יכנס לך בתקציב בלעדיו. המחשב זמין דרך חנויות Reseller כמו (כמובן שכדאי לערוך השוואת מחירים) אבל זול יותר (וגמיש יותר, גם מבחינת אורך האחריות) בדר"כ לרכוש אותו דרך . זה יאמר כמובן המתנה יותר ארוכה ולא בהכרח יתאים ללוח הזמנים שלך, אבל בדוק ותראה כמה זמן הם נותנים לזה ואם זה מסתדר או לא

בדקתי את ה SL300\400 עוד לפני הווסטרו, אבל לא מצאתי שום מקום שמוכר עם 3 שנים\שנתיים אחריות. גם בניו אג, האחריות היא לשנה.

וכאשר הרכבתי את ה SL באתר של , המספר דגם שקיבלתי לא זכאי לאחריות בארץ.

אני מודע לעובדה שאני לא צריך את הכרטיס מסך, אבל אין לאסוס שום דגם בניו אג\בסט ביי עם כרטיס מובנה.

עריכה: יכול להיות שאני לא הבנתי משהו באתר של , בסיום ההרכבה יש רשימה של כל הרכיבים שבחרתי, בראש הרשימה רשום

ThinkPad SL400 Series - 1Year Depot 2743CTO

אשר זכאי לאחריות בארץ.

אבל ליד הרכיש של האחריות הנוספת רשום:

year depot 9x5 Next Business Day 41C9170

אשר לא זכאי לאחריות בארץ, אז השאלה היא מה קובע פה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האחריות הולכת על פי מספר הקונפיגורציה של המחשב (2743 במקרה הזה). אם תכניס את המספר שאתה מקבל ליד הארכת האחריות לעולם לא תקבל זכאות לאחריות במדינה כלשהי, זה לא מספר של דגם.

על פי , האחריות המורחבת תכובד בארץ אם הדגם זכאי לאחריות בארץ (אבל ברמה של השירות כאן, כלומר אין טעם לרכוש אחריות שלא זמינה/ניתנת כאן כלל כמו ביטוח על נזקים לדוגמא).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הגיוני שלמחשבים מסדרות שונות יהיו מספרים זהים, איך הגעת לזה שכולם נותנים 2743? אתה אולי מתכוון שלקונפיגורציות שונות של אותו הדגם היו מספרים זהים, זה כבר הגיוני לגמרי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הגיוני שלמחשבים מסדרות שונות יהיו מספרים זהים, איך הגעת לזה שכולם נותנים 2743? אתה אולי מתכוון שלקונפיגורציות שונות של אותו הדגם היו מספרים זהים, זה כבר הגיוני לגמרי.

טעות שלי הסתכלתי במקום הלא נכון

אוקיי עוד משהו מוזר באתר של לנובו.

הרכבתי 2 מפרטים זהים לחלוטין של SL400, אבל פעם אחת עשיתי customize לאפשרות הראשונה, ופעם אחת עשיתי לאפשרות השניה שם.

2 מפרטים זהים לחלוטין אבל יצא מחיר אחר (האפשרות הראשונה יצאה זולה 50$) , מישהו יכול להסביר?

עריכה: עכשיו שמתי לב לשם, לאחד קוראים SL400 14.1" widescreen with integrated graphics, ולשני Enhanced SL400 14.1" widescreen with integrated graphics

מה ההבדל?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי תשובה לגבי האחריות של ,

האחריות מכסה גם חלקים וגם עבודה, אך את החלקים יש להביא מחול במקרה של תקלת חומרה, ולכן קרה לא פעם ולא פעמיים שזמן התיקון לקח בין חודש לחודשיים. (משיחה עם נציג שירות)

וזאת התשובה במייל:

שאלה:

שלום, לאחרונה רכשתי מחשב N80Vn-x1 14.1 בארה"ב, והבנתי שיש אחריות בין לאומית כאשר מפנה אל רונלייט כנותן שירות בארץ.

האריות היא מסוג:

2 - Standard 2 Year Global Warranty

0 - 30 days Zero Bright Dot Guaranty LCD replacement (ZBD)

2 - Free 2-way Overnight Shipping for warranty related services

24 - Technical Support: 24/7 (except holidays)

ASUS Notebook Hotline: +1-888-678-3688 (Toll-free)

One Year Accidental Damage Warranty (ADW):

Asus 360 (2 0 2 24) Warranty

האם האחריות מכובדת בארץ?

תשובה:

"תודה על פנייתך לרונלייט.

בתשובה לשאלתך... רונלייט מכבדת את האחריות הבינלאומית, על כל בעיה תוכל להגיע אלינו (ר"ח יוסף ספיר 6 ראשל"צ או לסניפי ס. לינק ברחבי הארץ)

אוסיף ואביא לידיעתך שאם יש צורך בחלקי חילוף לצורך תיקון, זמן הטיפול יתארך מעבר לזמן הרגיל, עקב אי הימצאות במלאי שלחלקי חילוף עבור דגמים מחו"ל."

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיבלתי עכשיו גם אישור במייל:

בתשובה לשאלתך האחריות מכסה הן עלות חלקים והן עבודה.

רק צריך לקחת בחשבון שבמידה וצריך חלקים זמן הטיפול יוכל להתארך מעבר לרגיל עקב אי הימצאות במלאי של חלקים עבור דגמים מחו"ל.

בברכה

רונלייט

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...