[שאלה] מה דעתכם - NVIDIA Quadro FX3700 ו - ATI HD4870X2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

[שאלה] מה דעתכם - NVIDIA Quadro FX3700 ו - ATI HD4870X2


nadavy11

Recommended Posts

היי

טוב , אולי השוואה לא כל כך טובה , אבל זה משהו שמאוד עניין אותי לאחרונה .

הכרטיס FX3700 הוא כרטיס עריכה וראיתי שקצב העברת הנתונים שלו מאוד גבוה - ולכן השימוש שלו בעריכה בא לידי ביטוי בצורה גדולה . אמנם כמות הזכרון שלו לא כל כך גדולה ולא מצאתי הרבה נתונים על המעבד הגרפי עצמו של הכרטיס , אבל משהו אומר לי שזה כרטיס מאוד חזק (אני לא מתמצא בנתונים טכניים כל כך טוב) .

ואז ראיתי את המלך המעניין החדש - ATI HD4870X2 , שמאוד מפציץ , לעומת החבר הדק יותר שלמעלה מבית ועליו יודעים הרבה , כנראה , מכל מיני בנצמארקים וסיקורים על כל מיני משחקים ושאר התעללויות .

ואז חשבתי - הרי (לא עריכה) הם דבר ש"מספיק" כיום לשנה / שנתיים יותר או פחות - בעקבות החידושים במשחקים / טכנולוגיות , תחרותיות וכו , אז למה לא כדאי בעצם להשקיע פעם אחת בכרטיס כמו ה FX3700 (שעולה כמעט 4 אלף) , במקום להשקיע בעצם 4 אלף בשני בעקבות החידושים במשחקים וכו , הרי - אם כרטיסי העריכה כל כך חזקים ומעבירים מידע בקצב כל כך גבוהה - זה יכול להספיק להרבה יותר משנה שנתיים , ובמיוחד לכל המשחקים הכבדים שיש היום .

אז השאלה שלי כאן - האם כדאי בעצם להשקיע פעם אחת סכום גדול כזה על כרטיס עריכה - האם הוא יצליח לשרת את ה"צרכים" טוב לגיימרים , כמו לדוגמא הכרטיסים המובילים היום בשוק - ה 4870X2 לדוגמא ?

או שבכלל יש ייעוד מיוחד לכרטיסי העריכה (רינדור וכל היוצא מעבודות גרפיקה) והם לא מתאימים לשימושים של משחקים ?

אשמח להחכים עוד בעניין איתכם ,

תודה על תשומת הלב ועל תשובותיכם ,

המשך יום נעים :)

נדב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דבר ראשון אני חייב להבהיר את דעתך. כרטיס עריכה, לא משנה כמה חזק הוא לא יוציא פריים רייט טוב במשחקי מחשב זאת בגלל שהוא בנוי בשביל PRE-RENDER. לעומת זאת כרטיס גיימינג לא יענה על הדרישות של עורך מקצועי. אם אתה עורך מקצועי ויש לך תקציב חייתי אז לך על זה. אם לא עדיף להסתפק במעבד חזק.

אם אתה רציני ויש לך מסך 24' ומעלה רק אז הייתי ממליץ על 4870X2... ועדיין זה סוג של אובר קילל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה על התגובה , עזרת לי להבין קצת דברים .

ובכל זאת מעניין אותי לדעת קצת פרטים טכניים על אופי הכרטיסים - מה עושה את כרטיס העריכה טוב יותר לעבודות רנדרים וכרטיסי מסך כמו ה 4870X2 טוב למשחקים ?

אישית אני מסתפק במערכת שיש לי כרגע , העלאתי את הנושא יותר לדיון ולהבין את הדברים קצת יותר טוב ולעומק , ה 4870X2 היה לדוגמא , הוא כרטיס מאוד חזק ואתה צודק שהוא יהיה סוג של אובר קיל :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...