ice2k פורסם 2008 בדצמבר 24 Share פורסם 2008 בדצמבר 24 ice2k- אתה אומר שהמגבר ב Z הוא דיי בסיסי?אתה אומר שלא ידעת את זה ?לא חשבת לרגע שהוא אמור להתחרות במגבר יעודי וטוב נכון ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2008 בדצמבר 25 Share פורסם 2008 בדצמבר 25 - חיבור אופטי וקואקסלי הם זהים מבחינת הסאונד. כבלים עולים גרושים, בעיקר כבל של חיבור קואקסלי.אתה מוזמן להתרשם מההבדלים אצלי - אך הם די זניחים לרוב האנשיםלגבי חיבור - ברור שעדיף חיבור דיגיטלי אלא אם כן תה רוצה לשחק ב5.1 ואז תהיה חייב חיבור אנלוגי (חיבור דיגיטלי לא תומך ב 5.1 במשחקים). במקרה כזה (של חיבור אנלוגי) כרטיס קול נורמאלי יתן איכות טובה יותר משמעותית.כרטיס שאני חושב שמומלץ למערכת שלך ומתאים מבחינת התקציב הוא הXFI הזול. רק לשים לב לדגם שיש לו את כל החיבורים (3 יציאות ל 5.1 אנלוגי, ויציאה ניפרדת לדיגיטלי שלא תבטל את אחת היציאות האנלוגיות).לא ידעתי את זה (האמת לא התעמקתי) - על פי מה אתה מסתמך (לא מוצא את זה ברשת) ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Tomerb1 פורסם 2008 בדצמבר 25 Share פורסם 2008 בדצמבר 25 אתה אומר שלא ידעת את זה ?לא חשבת לרגע שהוא אמור להתחרות במגבר יעודי וטוב נכון ?לא אמרתי את זה... סתם שאלתי.נכון שהמגבר לא מקצועי וכל זה אבל בשביל מערכת ב2200 שקל היא מעולה, והיא גם יכולה להתחרות במערכות קולנוע רגילות בלי לאכזב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ice2k פורסם 2008 בדצמבר 25 Share פורסם 2008 בדצמבר 25 אתה מוזמן להתרשם מההבדלים אצלי - אך הם די זניחים לרוב האנשים לא ידעתי את זה (האמת לא התעמקתי) - על פי מה אתה מסתמך (לא מוצא את זה ברשת) ? אין שום הבדל בשידור דיגיטלי בין שני החיבורים (כמובן כל עוד מדובר באותו מכשיר משדר ואותו מכשיר קולט). בדיוק כמו שאין הבדל בין אם אתה מעתיק שיר MP3 או קובץ WORD דרך כבל USB או דרך כבל SATA. הפרוטוקול הוא גם אותו פרוטוקול SPDIF בדיוק. המידע הוא דיגיטלי לחלוטין וסה"כ עובר (כלומר - אין שום בעייה של איבוד ניתונים בגלל המדייה כמו שקורה בדיסק אודיו שב גם ויתרו על מנגנון תיקון שגיאות נרחב). כמובן שיכול להיות שאתה מחבר לשתי כניסות שונות במגבר (כלומר אתה עובר בין מקורות ברסיבר) כשאז יכול להיות שיש הגדרות נישמרות שונות במגבר לכל יציאה (למרות שאני בספק). יכול להיות שגם מדובר בהבדל פסיכולוגי גרידא, ועל זה אני לא אחראי . ההבדלים העיקריים בין החיבורים הם בעיקר עמידות מול הפרעות, יכולות להעביר מידע לאורכים מסויימים ויכולות גמישות של הכבל. בכל מקרה זה משנה רק בנתוני קיצון כמו סביבה מרובת הפרעות אלקטרוניות (נדיר) ובעיקר האורכים מאוד ארוכים של הכבל. לגבי מה תקן SPDIF תומך, אם אתה חושב שיכול להיות שאני טועה אז פשוט תגיד את זה, אבל השאלה שלך (על מה אני מסתמך) זה בערך כמו לשאול מאיפה יש לך את כל הידע במחשבים). זה דבר ידוע בערך כמו שבמחשבים 2 גיגה זיכרון זה יותר טוב מג'יגה. מי שמבין בתחום יודע. מי שלא, אז או שהוא מחכים ממה שאחרים כותבים וישר הולך לקרוא על זה ברשת ולהחכים עוד יותר או שהוא מפקפק ישר בדברי האחרים לפני שהוא טורח לברר בעצמו (בצחוק - כן ?) תקן SPDIF בצורה רישמית יודע להעביר בערך 1400 KBPS של נתונים ששזה שווה לשני ערוצי PCM בעומק 16 ביט וקצב דגימה של 48 KHZ. ב1400 האלו גם אפשר להכניס למשל פס קול דחוס כמו AC3 שמכיל 6 ערוצים ותופס עד 640 KBPS (חצי מהיכולת) או DTS דחוס שיכול לתפוס את כל ה1400. בכל מקרה בשביל תקני דחיסה אלו חובה שהצד הקולט (מגבר למשל או פרוססור) ידע לפענח את התקנים הללו. בשביל להעביר 6 ערוצי PCM בלתי דחוסים צריך הרבה יותר מאשר 1.4 MBPS ותקן SPDIF לא תומך בזה. תקן חדש בשם HDMI כן יודע לעשות זאת. נכון שהמגבר לא מקצועי וכל זה אבל בשביל מערכת ב2200 שקל היא מעולה, והיא גם יכולה להתחרות במערכות קולנוע רגילות בלי לאכזב. למה אתה יוצר וויכוח בכוח ? הרי זה בדיוק מה שרשמתי. תחזור על דברי, נראה לי רשמתי את זה פעמיים, בטוח בפיסקה הראשונה של הפוסט הראשון. לגבי מעולה - סאונד זה דבר יחסי ובעיני המשתמש. מבטיח לך שמגבר כזה לא מדגדג למגברים רציניים (ואני מדבר בעיקר על איכות, פחות על עוצמה) ומן הסתם לא גונבים עליהם כסף כשאפשר להשיג משהו דומה בכלום כסף. אבל זה לא אומר שהוא לא נחמד ביותר ומתאים להרבה אנשים. כדאי להבין - יש אנשים שמבחינתם 2.1 נחמדים של קריאטיב ו 2.1 רציניים בעלות של 13000 ש"ח יתנו בערך את אותו הדבר. חשוב לזכור שכשמדברים על סאונד - הכל דבר יחסי וסובייקטיבי, רק המאזין יכול לקבוע מה באמת טוב לו ומאיזו רמה האיכות והתוספת היא מיותרת לו (אודיופיל אמיתי לעולם לא יהי מסופק). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2008 בדצמבר 25 Share פורסם 2008 בדצמבר 25 אין שום הבדל בשידור דיגיטלי בין שני החיבורים (כמובן כל עוד מדובר באותו מכשיר משדר ואותו מכשיר קולט). בדיוק כמו שאין הבדל בין אם אתה מעתיק שיר MP3 או קובץ WORD דרך כבל USB או דרך כבל SATA. הפרוטוקול הוא גם אותו פרוטוקול SPDIF בדיוק. המידע הוא דיגיטלי לחלוטין וסה"כ עובר (כלומר - אין שום בעייה של איבוד ניתונים בגלל המדייה כמו שקורה בדיסק אודיו שב גם ויתרו על מנגנון תיקון שגיאות נרחב).כן ישנה בעיה של איבוד מידע - לדוגמה: מדוע יש שני כבלים אופטיים באורך 0.8 מטר וההפרש במחירים יכול להגיע ל-1000 שקל - סוג החומר והגימור - כדי למנוע איבוד מידע.לגבי השאלה שלי:לגבי חיבור - ברור שעדיף חיבור דיגיטלי אלא אם כן תה רוצה לשחק ב5.1 ואז תהיה חייב חיבור אנלוגי (חיבור דיגיטלי לא תומך ב 5.1 במשחקים). במקרה כזה (של חיבור אנלוגי) כרטיס קול נורמאלי יתן איכות טובה יותר משמעותית.למה המשחקים לא תומכים בחיבור דיגיטלי ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sashaefi פורסם 2008 בדצמבר 25 Share פורסם 2008 בדצמבר 25 בחיבור דיגיטלי אין איבוד מידע (מכרטיס קול שיחד אם המחשב משמש טרנספורט בלבד)..או שהמידע עובר או שלא.מה שמשודר זה סיביות 0 ו1.יש זרם או אין.לכן כשקונים כבל דיגיטלי יקר פשוט זורקים כסף.פרט לעניין הויזואלי אין הבדל . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SoapSeller פורסם 2008 בדצמבר 26 Share פורסם 2008 בדצמבר 26 היו כבר מליון דיונים בנושא הזה בפורום, והוא לא קשור לנושא המקורי שלשמו נפתח הדיון. ננעל. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.