נקנה הרדיסק חדש ב KSP . מנסים להתנער מאחריות ... - עמוד 2 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נקנה הרדיסק חדש ב KSP . מנסים להתנער מאחריות ...


Bug2000

Recommended Posts

איזה שטויות

רק השבוע הפלתי 2 הרד דיסקים חדשים

שניהם לא עבדו אחרי זה

החזרתי ליבואן תוך 2 דקות קיבלתי חדשים

זה מה שאומר תמיד לקנות מממקום

אמין

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לא שאני בא להצדיק את השירות הגרוע של KSP אבל תבינו שלחנות יש אחריות על המוצרים מאיפה שהיא רכשה אותם. ובמידה ויש נזק פיזי בכל מוצר שהוא (בין אם זה דיסק קשיח, או כל רכיב אחר) הם לא יקבלו עליו אחריות (לא יחליפו להם אותו) בטענה שיש למוצר נזק פיזי, גם אם התקלה שקרתה ברכיב בכלל לא קשורה לנזק הפיזי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חביבי דרוש בכוח את מה שמגיע לך גם אני עשיתי את הטעות וקניתי מKSP... סני, נתניה אבל השירות חרא מסביב לארץ...

בכל אופן קניתי את המחשב שלי לפני בערך 2 שנתיים...

למרבה ההתקפעה הוא עבד בצורה מעולה (יחסית) בפרק זמן זה.

עד שיום הוא החליט שהוא לא מעוניין להדליק ,לעשות BOOT או לתת לי להכנס לביוס ... פשוט נתן לי מסך אפור אחרי החלק של המסך השחור עם הנקודה המהבהבת בצד שמאל למעלה של המסך.

לאחר בדיקות שעשיתי בעצמי היה לי בטוח לגמרי שלא מדובר במסך שעובד אצלי בצורה מעולה, לא מדובר בספק כוח אחרי הכל הוא מעלה את המחשב ונשמע תקין לגמרי ואין לו סיבה להתקלקל אני מכבה את המחשב הUPS עובד ואין קפיצות מתח, ברור היה לי שזה לא הכרטיס מסך מאחר והתמונה של הלוח אמ עולה ואין לו סיבה להתקלקל - אחרי הכל הוא קריר יחסית אצלי ועובד בסדר.

אז הרגשתי בסדר שהספק והכרטיס מסך שלי שאין עליהם אחריות בסדר גמור ומה שהגיוני ששם הבעיה הוא תחת אחריות

מדובר במעבד - 3-5 שנים

לוח אמ - 3 שנים

אהרד דיסק - 5 שנים

ראמ - כל החיים.

אז באתי בלב שקט שלא אצטרך לבזבז כסף על מנת להחזיר לעצמי את המחשב, הגעתי לסניף של נתניה והמוכר הסביר לי שהמחשב לא כולו תחת אחריות (הכרטיס מסך והספק מחוץ לאחריות) ואם אחד מהם התקלקל אני אחויב בתשלום של 150 שקל על הבדיקה בלבד (טיפה מוגזם לא?) בכל אופן ידעתי שלא מדובר באחד מאלו ויצאתי משם בראש שקט...לאחר כמה ימים (2-3 עוד סביר) התקשר אליי הבחור ואמר לי שהבעיה היא בכרטיס מסך... והיה עוד ווירוס שנתשל איך שהוא בBIOS וגרם לבעיות של הווינדואס...מלית ברירה (ההיתי צריך את המחשב דחוף) אמרתי להם להחליף אותו בכרטיס חדש (4670) והמוכר עשה לי טובה בכך שחסך ממני את עלות ההתקנה בכל אופן הגעתי למחר לחנות על מנת לקבל את המחשב חזרה אבל עדיין הסריח לי הקטע של הכרטיס מסך... ביקשתי מהם לקבל אותו חזרה אליי לאחר שהם אמרו שהוא לא פועל ואין לי צורך בו התעקשתי והם ניגשו לקחת אותו (לקח להם פאקינג 20 דקות) אבל נשארתי נחוש לקבל אותו חזרה ולבדוק אותו בעצמי...בכל אופן חזרתי עם המחשב והכרטיס מסך ה"שבור" וניגשתי לביתו לבדוק את הכרטיס מסך... ובום קסם הכל עובד... ההיתי שמח עד הגג ורציתי להתקשר אליהם לצערי הם סיימו לעבוד אז חיכיתי למחרת ... למחרת התקשרתי אליהם ואמרתי שהכרטיס מסך שלי בסדר גמור ואני רוצה להחזיר את הכרטיס המסך החדש (שקיבלתי איתו רק זוג דיסקים, לאן נעלמו הכבלים ? המתאמים ?) ואני רוצה לקבל את דמי הבדיקה ששילמתי להם (150 שקל) הם הסכימו לקבל את הכרטיס מסך ולהחזיר לי 100 שקל מתוך ה150 ששילמתי עבור פרמוט המחשב ומחיקת הווירוס שנצמד לBIOS לאחרשהחזרתי את הכרטיס מסך ההיתי בדרכי הביתה ואז נזכרתי שהBIOS תלוי בלוח אמ (אני צודק נכון?) אז חזרתי בריצה לחנות ודרשתי מהם את ה50 שקל שלי חזרה בטענה שמה שהם תקנו זה הלוח אמ שנמצא תחת אחריות הם התעקשו משום מה לא להחזיר לי את הכסף הזה והציעו לי לקבל 50 שקל הנחה על כל מוצר מהחנות...כמובן שסרבתי...ולאחר וויכוח קיבלתי את כל כספי חזרה.

בכל אופן תלחם על מה שמגיע לך מKSP לא תקבל את זה בקלות.

ועוד עצה שלמדתי תסמן על כל חלק שקיבלת מהם עם סימן מסוים שהם לא ישימו לב ... לדוגמא על הכרטיס מסך עשיתי X במקום שכמעט בלתי אפשרי לראות שהם לא יביאו לי איזה אחד פגום מאותו דגם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר להבין גם את החנות.

גם הכריח אותם למכור כמעט ללא רווח, וגם החזיר להם את זה מקולקל פיזית עם פינה שבורה.

לא יודע מי הרס את זה, אני בטוח שיש אנשים שהיו הורסים בעצמם, ואחרי זה היו מפרסמים את זה ועושים סיפור כאילו נעשה להם עוול.

אם הבחור בטוח בצידקתו אז לא לוותר לחנות, אני לא הייתי מוותר (מצד שני גם לא הייתי מחזיר לחנות אם הייתי אשם).

אולי אפשר להגיע לפשרה, זה עדיף על כלום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אפשר להבין גם את החנות.

גם הכריח אותם למכור כמעט ללא רווח, וגם החזיר להם את זה מקולקל פיזית עם פינה שבורה.

לא יודע מי הרס את זה, אני בטוח שיש אנשים שהיו הורסים בעצמם, ואחרי זה היו מפרסמים את זה ועושים סיפור כאילו נעשה להם עוול.

אם הבחור בטוח בצידקתו אז לא לוותר לחנות, אני לא הייתי מוותר (מצד שני גם לא הייתי מחזיר לחנות אם הייתי אשם).

אולי אפשר להגיע לפשרה, זה עדיף על כלום.

מצד שלישי לא היתי קונה מלכתחילה ב KSP :silly: :s05: :s07::bash::smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה דברים שלדעתי כדאי שאציין על שירות שאני אישית קיבלתי בKSP ואין לי שום כוונה להגן על החנות או או אנשי השירות שאיתם באת בדברים:

א. לפני כשנה וחצי היה ברשותי לוח אם זול של שככל הנראה נדפק בגלל כרטיס 8600GT תקול של LEADTEK שנרכש בחנות אחרת שנחשבת אמינה.

בלוח עצמו נוצר כתם ירקרק מתחת לאזור לPCI-E X16 (מה גם שהלוח היה בOC כשהדבר קרה) בכל מקרה הלוח נדלק, אבל בשום קונפיגורציה לא היה מוכן להעלות ביוס יותר כמו כן לא נתן לשחזר ביוס. בכל מקרה הנחתי שעל הלוח הזה כבר לא אוכל לממש אחריות אז פשוט הנחתי אותו בצד לכמה חודשים והתקנתי לוח אם אחר. - באותו לוח אם הבעיה עם הכרטיס חזרה על עצמה. ולמרות שבחנות האמינה לא יכולתי לשחזר את התקלה (התקלה חזרה על עצמה לפרקים, כללה פריזים של המסך ושל כל המחשב בעקבותיו (מיותר לציין שהחנות בדקה ישר במעבדה שלהם ואמרה שאין שום פגם בכרטיס- רק בפעם השלישית הם הסכימו לקחת אותו לבדיקה אצל היבואן וזה אכן שלח לי כרטיס אחר מאותו דגם עם גוף קירור אחר (ככל הנראה החלק האחורי של גוף הקירור יצר את הבעיה).

בכל מקרה סתם בשביל הספורט נסעתי לKSP עם הלוח שבינתיים עברה חצי שנה ונתתי אותו לטכנאי במעבדה לבדיקה, הוא העיף עליו מבט, בדק בעיקר את אזור חיבור המעבד, אם התושבת לא רופפת וכדומה. מיוזמתי הראתי לו את הכתם הירוק על הPCB וציינתי שזה נראה לי חריג. הוא התייעץ עם עוד מישהו, שלחו את הלוח לבדיקה הלאה וכעבור שלושה ימים קיבלתי לוח אם חדש מדגם מתקדם יותר.

ב. באותו סניף של KSP רכשתי ספק כוח, מדובר על אותו מחשב עם הבעיה בכרטיס המסך. בגלל שאותה בעיה חזרה על שלושה לוחות אם שונים והחנות ה"אמינה"

שכנעה אותי שלא מדובר בבעייה בכרטיס מסך. אלא בלוח או בספק לא מתאים. חזרתי לסניף של KSP בו רכשתי את הספק, כשהמוצר פתוח לגמרי, אחרי שהיה ברשותי יותר מחודשיים, והתעקשתי שיש בספק שלהם בעיה (בספק שלהם לא היתה שום בעיה- אגב). בהתחלה הם סירבו לקבל או להחליף לי ספק אחרי שדיברתי עם מנהל החנות שגם לו הסיפור נראה תמוה (ובצדק) הם הסכימו להחליף לי אבל עם הורדת ערך לספק. גם כאן התעקשתי שאני לא מוכן ושאני "לא אשם" אם מכרו לי מוצר שלא מסוגל לספק את מה שהוא אמור. אז כעבור כמה דקות הוא שאל אותי איזה ספק אני רוצה במקומו אמרתי לו שאני מתלבט בין שני דגמים (שניהם עלו מעט יותר)

אז הוא נתן את האוקיי. בסופו של דבר כעבור שעה החלטתי על ספק ורכשתי אחד שעלה יותר ב200 ש"ח. על הספק שהחזרתי פתוח ושנדבק ונמצא תקין במעבדה שלהם קיבלתי זיכוי מלא.

אחרי כמה ימים כשהתברר לי שכרטיס המסך הוא זה שעשה את הבעיה באמת. כבר התביישתי לחזור לשם, ובשביל מחשב אחר רכשתי את אותו הספק שהחזרתי, שוב,

בסניף אחר שלהם.

ג. מקרה שקרה לי עם מארז שנקנה שם ונשברה לו דלת. למרות שאין אחריות על נזק פיזי ועוד על מארזים, הם בדקו אם אפשר להחליף לי דלת, מאחר שמדובר בדלת בעייתית לחיבור נאלצתי להחליף את כל הפאנל. בכל מקרה- לקח שבוע הם הביאו לי את כל הפאנל כולל הדלת תמורת עלות החלק עצמו. (70 ש"ח).

אף אחד לא התווכח איתי אם אני שברתי את הדלת או לא.

ד. מנסיון שלי דיסקים קשיחים שנמכרים אצלהם. בייחוד אלה של SEAGATE. קרה לא פעם, לי ולאחרים שהדיסק עבד יופי בהתקנה ראשונה ובזמן התקנת דרייברים זאת או אחרת הוא פשוט הפסיק לעבוד והשמיע טיקים ואחר כך לא זוהה כלל ע"י מערכת ההפעלה.

אני חייב לציין שכל אותם הדיסקים הגיעו בתולים לגמרי. עם ג'מפר שקיבע אותם לעבוד במצב של SATA 150 ולא SATA2.

בכל המקרים לאחר הורדת הג'מפר, והעלאת תוכנה של סיגייט שנקראת DISCWIZARD (לדוס) אבל יש גם כזאת לווינדוס. ואני ממליץ לחלק דיסקים חדשים של סיגייט רק איתה. כל הדיסקים הבעייתיים עבדו מאז בסדר גמור. (כולל דיסק אחד של 500GB שנפל לי פיזית על הרצפה).

בכל מקרה במקרים שציינתי למעלה החנות באמת לא הייתה אחראית לנזק (או שלא היתה צריכה להחליף או לזכות אותי) ובכל זאת המוצרים הוחלפו במסגרת האחריות

ואני חייב לציין שמדובר בסניף שלהם שנחשב ל"בעייתי" מבחינת שירות.

ואילו כרטיס המסך התמים שנקנה בחנות "אמינה" גרם לבעיות האלה וגם שם הם לא ממש ששו להחזיר אותו ליבואן.

כך שנכון שKSP מייבאת חלק גדול מהמוצרים שלה בעצמה (ועד לפני שנה רוב החלקים נמכרו עם שנת אחריות בודדת כשהם לא היו מורכבים במחשב שהורכב אצלהם)

אך מאז חודש אפריל, האחריות לחלקים אצלם זהה כמעט בכל המקרים לאחריות שניתנת אצל כל יבואן או חנות אחרת (להוציא ספקי כוח של שמשום מה מקבלים אצלהם עדיין רק 3 שנות אחריות במקום 5).

דרך אגב הסיכוי שיחליפו לך דיסק שנפל (ולא נשברו בו חלקים או נעשה בו נזק פיזי) גדול יותר מאשר דיסק שחסרה לו חתיכת פלסטיק (ולא משנה באשמת מי).

אגב ראיתי מקרים שהם החליפו דיסקים קשיחים עם אותה בעיית פריימינג ולא טרחו להריץ את הDISCWIZARD בעצמם.

מה שאני ממליץ לך לעשות אם עדיין הדיסק ברשותך, זה להוריד ISO של דיסק שנקרא UBCD לצרוב אותו כאימג', ואז על המחשב בו מותקן הדיסק, לעשות בוט דרך הדיסק, בתפריט הראשי להכנס לDISK UTILITIES. ושם לבחור את התוכנה השנייה של . משם פשוט תעקוב אחרי ההוראות. זה עשוי לפתור לך את הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה לי קטע דומה עם פנדה לפני שנים רבות. בתחילת השירות הצבאי רכשתי מחשב מבוסס סוקט 462 הזכור לטובה. המשלוח הגיע לבית והתחלתי להרכיב את המחשב. לצערי, מעודף התלהבות, שברתי את אחת משיניי הפלסטיק על הסוקט עליהם מתלבש גוף הקירור. רכשתי גוף חלופי המיועד ל-OC שמתלבש על החורים מסביב לסוקט. המחשב עבד מצויין חודשים רבים עד שנשרף הלוח בעקבות הפסקת חשמל. נסעתי לפנדה אישית עד לסניף בקיסריה ודרשתי להחליף את הלוח אם. הטכנאי במעבדה התנער מאחריות וטען שנגרם ללוח נזק פיזי והוא אינו יכול להחליף אותו. שעה התווכחתי איתו וניסיתי להסביר שאין שום קשר בין השן השבורה של הסוקט לעובדה שהלוח נשרף. לא עזר. אחרי הקטע הזה נשבעתי שלא ארכוש בפנדה נייר למדפסת.

קרה לי את אותו המקרה בדיוק עם לוח גיגהבייט בתושבת 939. באמת שאין לך טיעון כאן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק הבעיה היא שלא אני עשיתי את זה ....

בסוף לא הספקתי לקנות עיתון של ידיעות אחרונות בתחנות דלק לא היה כבר...

יש למישהו את הטלפון של המדור שעוסק בעיניין שירות לקוחות ?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...