פורסם 2008 בדצמבר 1916 שנים התשובה לשאלה היא מאד אינדבידואלית ותלויה במטרות שלך ויכולת הקליטה והתרגול שלך.אם ברצונך לדעת לתכנת בכדי שתוכל ליצור אפליקציות קטנות ולהעשיר את הידע לך על C# ,פשוטה, חזקה ועם הרבה מקורות לעזרה ברשת. ובזמן קצר תוכל ליצור דברים אמיתיים ושימושיים.אם אתה מתכנן לכיוון העתיד ותרצה לבחור בתכנות כמקצוע/תחביב מעמיק העצה של cold fire היא הנכונה. כמובן שההתחלה תהיה ממש קשה בגלל שלתרגל C זה שיעמום טוטאלי תאורטי.אם בא לך לדעת ליצור אתרים ולתחזק אותה ברמה סבירה אז PHP בשבילך.במילים אחרות, מספר האפשרויות הן כמעט כמכפלה הקרטזית של מספר שפות התכנות/סקריפטים.נסה להגדיר באופן מדוייק מה המטרות שלך והמשך משם.
פורסם 2008 בדצמבר 2216 שנים assembly סליחה על הקללה, אבל לדעתי צריך לעבור לפחות ברפרוף על שפת אסמבלי, זה סותם כמה חורים בהשכלה שיכולים לתרום בהמשך. כמובן שצריך להתחיל מC ואז C++ לאחר מכן לימוד של כל שפה אחרת זה לא יותר מעניין בירוקרטי של מספר ימי דפדוף בספר.
פורסם 2008 בדצמבר 2216 שנים אסמבלי היא שפה שצריך ללמוד כשרוצים לדעת איך באמת עובד המחשב (זה גם עוזר מאוד להבין איך עובדות שפות כמו C).לא בטוח כמה חובה ללמוד את זה. בכל מקרה, זו בטוח לא השפה שצריך להתחיל ממנה.
פורסם 2008 בדצמבר 2216 שנים מחבר יש לי שאלה קצת טיפשית, אבל היא מעניינת אותי מאוד:באיזה שפות מפתחים משחקים מחשב?ומה זה בכלל מנוע משחק? תוכנה? שפת תיכנות? אוסף של קודים?
פורסם 2008 בדצמבר 2216 שנים משחקי מחשב, בעיקר הכבדים, כמעט תמיד מתוכנתים בשפות real time כלומר c++ לדוגמא או cלפחות המנוע שלהםזה בשביל הביצועים השוטפיםמנוע משחק? הוא מורכב מכמה מנועים התוכנה שבעצם מריצה ומחשבת את כל החישובים הפיסקליים במשחק נקראת מנוע פיסיקלייש מנוע רינדור rendering שהוא בעצם מציג את התמונה או יוצר אותה ממודולים שניתנים לו ובעצם מקנה/מעצב לה את כל הפרמטרים של המיקום, shading, lightningבהמשך אפשר להתייחס למנועים של הסאונד, של הרשת ועוד...הכל נקרא "מנוע המשחק"אני מאמין שדיברת על המנוע הגראפיכלומר שילוב של המנוע הפיסיקלי והרינדורכה המנוע הוא כתוב בשפת תכנות כמו שאמרתי, אני כמעט בטוח שרובם ב c או c++
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.