עבור לתוכן

עזרה בהגדרת מודם מוטורולה השחור עם ראוטר אדימקס

Featured Replies

פורסם

היי חברים

אחרי אין ספור צעקות עם הוט ובזק החלטתי לפנות לאיפה שתמיד עוזרים

אז ככה יש לי ראוטר אידימק קוי לא זוכר את הדגם שהיה מחובר למחשב ומחובר עם מודם מוטורלה (הלבן הגדול) חוץ מהמחשב היו מחוברים עוד שני מחשבים וסוני 2, הייתה לי בעיית איטיות בגלישה והגיע "טכנאי" של הוט והחליף את המודם למודם של טריון(הכחול) מאותו הרגע אין גלישה, המודם לא מתקשר עם הנתב או משהו כזה, בחיבור ישיר של המודם למחשב יש גלישה, התקשרתי להוט הונציגה החוצפנית אמרה לי שמבחינתה אם יש תקשורת של המודם עם המחשב הכל תקין ושהם לא נותנים תמיכה לנתבים.

חוצפנים.

אשמח לקבל עזרה

תודה

עידכון בעמוד הבא

פורסם

כן, תתעקש לקבל מודם אחר.

טריון עושה בעיות בחיבור לנתבים, רוב הסיכויים שזאת הבעיה אם מקודם הכל עבד.

פורסם
  • מחבר

בהוט פשוט חוצפנים אמרה לי שהם לא נותנים תמיכה לנתבים...

שלחתי גם מכתב לפניות הציבור שלהם, נראה מה יהיה

בכל אופן אין שום אפשרות לסדר את זה ?

אם מישהו רוצה לקרוא

שלום רב

אני לקוח של החברה שלכם כבר הרבה שנים גם באינטרנט וגם בטלויזיה לפני כמה שנים הייתי מחובר

הסיבה שאני פונה אליכם היא שאני מרגיש שמנסים לנפנף אותי ואני לא מקבל את הטיפול הדרוש שאני בתור לקוח החברה אמור לקבל.

התקשרתי לפני יומיים למוקד התמיכה הטכנית היות והייתה לי בעיית איטיות בגלישה באינטרנט,הנציגה הייתה מאד נחמדה וניסתה לעזור לי אך ללא הצלחה ואמרה שהיא תזמן אלי טכנאי שיפתור את הבעיה, אחלה עד פה הכל בסדר.

היום בבוקר הגיע הטכנאי צי' צאק שלף החליף ודחף לי במקום המודם המוטורלה שהיה אצלי מודם של טריון, עכשיו הבעיה, המודם היה מחובר דרך נתב של אידימקס לרשת מחשבים שאני ושאר בני המשפחה משתמשים וגולשים באינטרנט, הטכנאי ראה שאין גלישה ואמר לי שאני צריך להתקשר לספק שלי שזה (014), התקשרתי אליהם והגענו לפתרון חלקי שהמודם עובד רק עם המחשב ועם הנתב לא עובד.

לאחר מכן התקשרתי להוט לתמיכה הטכנית ופשוט התבזתי על ידי הנציגה, התקשרתי לבקש תמיכה שתעזור לי להגדיר את המודם עם הנתב כך שכל בני ביתיי יוכלו להנות מגלישה באינטרנט, זאתי מצידה התחילה לדבר מלוכלך ואמרה שהם לא מטפלים בתקלות נתבים, שאין תקלה כי עם המודם של המוטורולה הכל עבד, אמרה שזאת אותה תקשורת של המודם עם המחשב ושל המודם עם הנתב ושהיא לא עוזרת לי וככה עד שאמרתי שאני רוצה לדבר עם האחראי עליה כדי שהוא אולי יוכל לעזור לי לפתור לי את הבעיה, היא אמרה שהיא לא מוכנה להעביר אותי למנהל שלה אז אני ביקשתי להתנתק רק כך היא הסכימה לדאוג שביום ראשון יצור איתי קשר מישהו בכיר בחברה.

בחיפוש מהיר בגוגל מצאתי שישנה בעייה של תקשורת של מודם טריון עם נתבים, הטכנאי הלא כל כך מקצועי כנראה לא ידע מכך ולכן התקין את המודם טריון .

אבקש בבקשה לקבל התייחסות לדבר ופתרון לבעיה שלי

בתודה

דן

תודה

פורסם

היה יכול להיות יותר פשוט להתקשר אליהם שוב, לבקש להחליף מודם ולהבסיר להם את המצב. לא לבקש מהם תמיכה לנתב, אלא להסביר להם למה אתה רוצה שיחליפו לך. אם הסברת לנציג יפה את הסיבה והם לא מוכנים לבוא לקראתך אז לבקש לדבר עם מנהל. אני מבטיח לך שהם לא יאבדו לקוח בגלל מודם, רק צריך לדבר איתם יפה.

פורסם
  • מחבר

דיברתי יפה בד"כ לפני שאני מתחיל להשתגע אני מדבר יפה אבל הנציגה הייתה חוצפנית התחילה לצעוק עלי ולדבר בקול מתנשא מגעיל אז התחלנו לצעוק.

אני מחכה בקוצר רוח לשיחה עם המישהו האחראי שם אצלהם בהוט לראות מה יהיו לו להגיד, זה פשוט ביותר להחליף לי מודם ואני יהיה עוד לקוח מרוצה סתם התחילו לעשות באלגן איתי .

פורסם

דיברתי יפה בד"כ לפני שאני מתחיל להשתגע אני מדבר יפה אבל הנציגה הייתה חוצפנית התחילה לצעוק עלי ולדבר בקול מתנשא מגעיל אז התחלנו לצעוק.

אני מחכה בקוצר רוח לשיחה עם המישהו האחראי שם אצלהם בהוט לראות מה יהיו לו להגיד, זה פשוט ביותר להחליף לי מודם ואני יהיה עוד לקוח מרוצה סתם התחילו לעשות באלגן איתי .

תנסה להתקשר אליהם שום- אני התקשרתי במוצ"ש (אולי הנציגים פחות ממהרים בגלל הכמות הנמוכה של השיחות) והחליפו את המודם בלי שום בעיה.

ד.א: הם אפילו החליפו למודם של מוטורולה, לפי בקשתי.

פורסם
  • מחבר

הייתה לך אותה הבעיה?

היה לי מודם מוטורולה והכל עבד מצויין חוץ מבעיית איטיות מוזרה שהופיעה בשבוע וחצי האחרונים.

אני אתקשר מחר שוב נראה מה יהיה, נורא עיצבן אותי היחס שקיבלתי בהוט שאני לקוח שלהם כבר הרבה שנים .

פורסם

תתקשר עכשיו, למה מחר? התמיכה הטכנית פועלת 24 שעות.

גם אצלי הייתה לפני זמן מה תקלה עם המודם הלבן הישן של מוטורולה. כשדיברת עם הנציגה ותיאמתי טכנאי להחלפה, ציינתי מפורשות שיחליפו למוטורולה בלבד, ואכן הביאו את המוטורולה השחור החדש.

פורסם

הייתה לך אותה הבעיה?

היה לי מודם מוטורולה והכל עבד מצויין חוץ מבעיית איטיות מוזרה שהופיעה בשבוע וחצי האחרונים.

אני אתקשר מחר שוב נראה מה יהיה, נורא עיצבן אותי היחס שקיבלתי בהוט שאני לקוח שלהם כבר הרבה שנים .

אחותי סבלה בתקלה דומה, וסונג'רתי לפתור אותה.

המודם לא הצליח ליצור התקשורת עם הראוטר (הנוראה במודם לא נדלקה), וכול נסיון לפתרון הבעיה נכשל.

לאחר החלפת המודם למודם מבית מוטורולה, הבעיה נפתרה.

ד.א: הבעיה ידועה גם להוט- הנציגה של הוט ציינה כי המודם הזה בעייתי עם ראוטרים, ואפילו לא ביקשה לבצע שום בדיקה נוספתץ

פורסם
  • מחבר

אני אנסה להתקשר היום פעם נוספת ולדבר עם מישהו יותר נחמד .

עריכה:

התקשרתי לפני כמה דקות וענה לי בחור ערבי נחמד שאמר לי שהוא יודע שישנה בעיה של מודמי טריאון עם ראוטרים ושאין שום בעיה שיום שני יגיעו להחליף לי.

שאלת השאלות, אני מחוייב בהגעת טכנאי ?

פורסם

אם אני לא טועה, החלפת מודם בהוט היא תמיד עם הגעת טכנאי.

פורסם

לי גם הייתה בעיה עם המודם של טריון.

תבקש שיחליפו לך, לחבר שלי יש את המוטורולה השחור ולי יש של טומספון.

הם עובדים מעולה, פשוט תבקש שיבוא טכנאי ויסדר, ותהיה בהיכון כי היו צריכים להחליף לי אותו אחרי יומיים כי הוא היה מקולקל.

בהצלחה.

פורסם

יחליפו לך את המודם למשהו אחר(מוטורולה שחור מומלץ :xyxthumbs:) והבעיה תפתר

טריון בד"כ מתחמם מאוד כשמחברים אליו ראוטרים ויכול לגרום לניתוקים ואיטיות בגלישה עד מצב של חוסר גלישה כלל

פורסם
  • מחבר

התכונתי האם אני מחוייב על זה שהטכנאי מגיע ומחליף לי מודם?

איזה מודם לבקש מהטכנאי שישים לי , היה לי את המוטורולה הלבן הוא עשה בעיות של איטיות .

פורסם

הטכנאי לא יעלה לך כסף, אם לזה התכוונת.

זה לא משנה מה הוא ישים לך, כל עוד שזה לא עוד טריון. זה שהיו לך בעיות עם מודם מסויים לא אומר שהדגם בעייתי (פרט, כמבון, לטריון). תבקש ממנו מוטורולה חדש (שחור), אבל לדעתי זה לא קריטי כלל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים