עבור לתוכן

שתפו קטעי נגינה שלכם

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אתה מתכוון לאלה?

hafsakot.JPG

  • תגובות 106
  • צפיות 9.4k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני חושב שהבנתי

במשך טן אחד אני לא מנגן נכון?

בכל מקרה מה זה ה 3\4 וה 4\4 בתחילת החמשה? זה מציין את המהירות שבא תנוגן המנגינה?

אני רק צריך להבין את זה ואז אני כבר יכול להתקדם לקטע שאני ילמד את המיקום של התווים שעד שאני אדע ישר כל תו לאיזה קליד הוא מתייחס כמו שאני יודע בעל פה איפה כל מקש במקלדת בלי להסתכל עליו

פורסם

TaZeR , כמה שנים נגנת?

כל הכבוד לך, לפי מה שהבנתי היצירות של שופן נחשבות לקשות ביותר. נגנת אותן בעיבוד קל או קשה?

את הקטע הראשון מפה: http://imslp.org/wiki/Waltzes,_Op.64_%28Chopin,_Frederic%29

שים לב שהיצירה מחולקת לחלקים, אני ניגנתי רק את 2.

פורסם

אני חושב שהבנתי

במשך טן אחד אני לא מנגן נכון?

בכל מקרה מה זה ה 3\4 וה 4\4 בתחילת החמשה? זה מציין את המהירות שבא תנוגן המנגינה?

אני רק צריך להבין את זה ואז אני כבר יכול להתקדם לקטע שאני ילמד את המיקום של התווים שעד שאני אדע ישר כל תו לאיזה קליד הוא מתייחס כמו שאני יודע בעל פה איפה כל מקש במקלדת בלי להסתכל עליו

ה-3/4 ו-4/4 אומר ממה כל תיבה מורכבת. במנגינה עם משקל של 4/4 בכל תיבה יהיו 4 רבעים. לפעמים יש סימן שדומה לאות C - זה אומר 4/4.

בכל מקרה, לדעתי מאוד כדאי ללמוד עם מורה. לפחות את הבסיס. אחרת אתה מסתכן בלפתח הרגלים לא טובים בנגינה, דבר שקשה מאוד לשנות אחר כך ויכול להגביל מאוד.

פורסם

וווווואי

הצלחתי לנגן שיר כמו שצריך מקריאת תווים מדו עד סול!

איזה מגניב איזה מגניב

ולחשוב שאם benor לא היה פותח את הדיון אז הייתי שוכח מזה עוד הרבה זמן

ד"א יש לי מטרונום באורגנית שלפי הקצב שלו אני מנגן אז הצלחתי לשמור על הקצב כמו שצריך

והבנתי מה המשמעות של ההשתק כי רק שניגנתי ככה המגנינה נשמעה כמו שצריך ( כמו המגינות שהמורה לשיעור מוזיקה היתה מנגנת בכיתה א' וכל הילדים שרים איתה )

פורסם

היי,

משקל זו הצורה בה בנויה התיבה - חלוקת הפעמות בתיבה. אם משמיניות ואם מרבעים [תשע שמיניות/שלושה רבעים]. משקל מסמל את אורך התיבה ואת אופן ההדגשה והזרימה בנגינה.

בקשר ל"שתקים", מה שאמרת לגביהם נכון, אם כי קוראים לזה "דמימות" - דמימה אחת. הטבלה שבנור הביא מסבירה את העניין טוב מאוד.

פורסם

רגע אז בתיבה אחת של ארבע רבעים 2 טא-אן (אלא עם החור באמצע) זה כמו שאני ישים 4 טנים?

פורסם

לא יודע מה זה טן וטא-אן, אבל אם התכוונת לחצאים ורבעים, אז כן.

פורסם

אה אוקי מצטער אחי פשוט ככה אני מתרגל את הקצב אז אני שוכח מה השמות המקצועיים

אוקי אז הבנתי גם את הקטע הזה

ואת המנגינות של עד 5 תווים אני כבר מנגן בכיף, אני רק צריך לעבור על המנגינות עוד כמה פעמים בשביל שאני אוכל לנגן את התו הנכון מדו עד סול בזמן שאני קורא אותו ולא להרוס את הקצב

פורסם

מעריך את המוטיבציה שלך :xyxthumbs:

אני בלי מורה בחיים לא הייתי משקיע ככה בללמוד את זה...

בשביל לתרגל את קריאת התווים, אני ממליץ לקחת דף תווים ופשוט לעבור על תווים אקראיים ולהגיד את שמם.

פורסם

כן זה מה שיש בשיעור הבא בחוברת

ובאמת אי אפשר ללמוד רק מספר, צריך גם מורה, בגלל זה שאלתי אותכם אחרי שקראתי בספר וזה עובד

פורסם
  • מחבר

בקשר לספירת האורך של התווים ככה המורה לימדה אותי לעשות את זה:

נגיד אתה מנגן את דו=2 אז אתה לוחץ ואומר: דו שתיים (כמובן בלב)

אתה מנגן דו=3 ואז אומר: דו שתיים שלוש

דו = 4 : דו שתיים שלוש ארבע

וכן הלאה...

פורסם

המורה שלך במקרה רוסי ג'ינג'י ושמו גרמן ? ;D

פורסם
  • מחבר

ממש לא, דווקא ארגנטינאית.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים