עבור לתוכן

צריך עיצה איך להתנתק מספק בזמן התחייבות ללא קנס

Featured Replies

פורסם

צא מהסרט שאתה חי בו

יש להם מחלקות שלמות שכל העבודה שלהם זה להוציא ממך את הכסף, בעוד אתה ילד שיש לו מלא מחויבויות ואפס כוח.

אם תלך עם הראש בקיר סתם תשבור את הראש.

  • תגובות 48
  • צפיות 5.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

אז מה אז אני אשבור את הראש לפחות אני מנסא לגיע לצדק

אם אני אעשה את זה. אז זה ישב לי בנשמה עוד הרבה זמן

:s07:

פורסם

אתה פשוט עושה את זה בדרך הלא נכונה, זה הכל

פורסם

מה אפשר לעשות במידה והתשלום מתבצע דרך כרטיס אשראי ?

זהו מקרה יותר בעייתי. לא ניתן לבטל חד צדדית כרטיס אשראי באופן מיידי(אם נתתם הסכמה לביצוע חיוב אוטומטי מעת לעת, דבר שנקרא הוראת קבע בכרטיס אשראי). אם בכל זאת רוצים לבצע זאת באופן חד צדדי, יש להודיע לספק השירות בטלפון/פקס שבכוונתכם לעשות כן. לאחר מכן יש לשלוח פקס לחברת האשראי בו אתם מצהירים כי הודעתם לספק השירות בפקס מס'___/טלפונית בשיחה עם נציג____ כי בכוונתכם לבטל אמצעי תשלום זה. מיום הודעתכם לחברת האשראי/מיום הודעתכם לספק השירות(אני לא זוכר), תוך 30 יום(לא עד - בדיוק 30 יום) חברת האשראי לא תאפשר חיובים נוספים של כרטיסכם. במשך 30 יום מההודעה חיובים עדיין יתקבלו.

אם רוצים להמנע מתשלום קנס, יש לשלוח פקס ובו סיבה מספיק טובה מדוע הם אלו שהפרו את החוזה, ובגין סיבה זו אינכם נדרשים לתשלום קנס יציאה. אם יתקשרו אליכם תוך מתן תשובה שלילית - תדרשו תשובה באותו אופן בו אתם פניתם - בכתב. אם הצדק אכן עימכם, סביר להניח שספק השירות לא יפתח לעצמו פתח לתביעה ולא יגבה מכם קנס. בדרך דומה ברק החזירו לי קנס לאחר שכבר גבו אותו.(התנתקתי בשל חסימת פורטים).

במקרה של הת'רד הנ"ל, מניסיוני הטוב עם בב"ל, אני בכל זאת מציע למצות את האפשרויות למציאת פיתרון לבעייה ולא להתנתק מהם, היות ולדעתי שאר האלטרנטיבות גרועות בהרבה.

פורסם

זה נושא שנתקלתי בו מספר פעמים כבר,

מכיוון שאותם שרתי משחקים עובדים תקין דרך נטוויז'ן ואינטרנט זנב ובזק בנלאומי דיי בסדר בסך הכל מבחינת רוחב פס אני מעריך שהם עושים את זה בכוונה על מנת למכור את חבילת הגיימר שלהם .

יש לך אפשרות לבקש חבילת גיימר לניסיון על מנת לוודא אם זה פותר את הבעיה,

בכל הפעמים שאני ניסיתי חבילת גיימר פתרה את הבעיה מה ששוב מוכיח שהעיה מראש דרך ניתוב רגיל דיי מכוונת.

מוזר לי שחבילת גיימר לא פתרה את הבעיה ,אולי משהו השתבש לכם בבדיקה .

זה רעיון טיפשי לפתוח במלחמה איתם בדרך שאתה עושה זאת, שם יש עובדים רבים שזהו תפיקידם, הם מנוסים ולא מזיז לחברה תלונה יותר או תלונה פחות,

אתה לעומת זאת לוקח את כל הנושא ללב ותשבר ללא ספק ראשון.

זה עוד יותר טיפשי לשלוח פאקס ניתוק,הם עוד עלולים לחייב אותך בכל הקנס בכרטיס אשראי ונראה אותך מוציא רץ אחריהם אחר כך לקבל משהו חזרה.

אם אתה מחפש צדק ותשנה גישה, אתה יכול לנסות לדחוף את הנושא דרך YNET למשל, אם תצליח להגיע לפרסום כתבה כזאת יש לך יותר סיכוי לקבל מענה מבזק בנלאומי.

ישנם גם אתרי שרות שמנסים לעזור בפניה לחברה במקומך.

אתה יכול לנסות להעזר במישהו ולהתחיל להתכתב איתם כתלונה לחוסר סיפוק שירות תקין מצידם בתקווה שהם יחליטו לשחרר אותך על מנת להפתר מהבעיה.

זה נראה שזה יקח יותר זמן מהזמן שיש לך מחוייבות בחוזה.

פורסם

או פשוט להתקשר אליהם 10 פעמים ביום, עד שאתה מגיע לבכירים בשירות לקוחות / תמיכה טכנית (שגם הם לא יפתרו לך את הבעיה), ולהמשיך להציק ולעמוד על צדקתך. כל פעם שמישהו אומר לך "שאין לו סמכות לנתק אותך ללא קנס", לדרוש לדבר עם מנהל בכיר שיש לו סמכות (כי ברור שלמישהו יש סמכות).

אפשר במקביל לפתוח תלונה ב-tluna.co.il, או אפילו רק לאיים בטלפון שתעשה את זה. להזיק זה לא יכול.

וכמובן, יש לעשות הכל בשילוב של נימוס ונחישות. לא לגמגם מול האיומים שלהם, ולא להיגרר לצרחות וקללות.

תוך יומיים הם נשברים ומנתקים אותך, רק כדי לא לדבר איתך בטלפון יותר.

פורסם

תוך יומיים הם נשברים ומנתקים אותך, רק כדי לא לדבר איתך בטלפון יותר.

אתה מאוד אופטימי :)

פורסם

אתה מאוד אופטימי :)

אני עשיתי את זה בעצמי לפני קצת יותר משנה, וזה בדיוק מה שקרה. :)

פורסם

כמו שQTTP אמר - במדינה שלנו זה רק לריב איתם.

לצערנו אין שירות טוב בארץ וצריך לריב עם החברה.

זה מה שעשיתי לפני חודש כשדרשתי ניתוק ובסופו של דבר העלו לי את האינטרנט ל4 MB על 400KB והורידו לי את התשלום החודשי ב10 ש"ח

לפני שהתחלתי קצת לצעוק הם פלטו את כל המשפטים שלמדו בקורס ("אני מבין אבל תראה... " ועוד) , אחרי הצעקות הם פשוט עשו הכל כדי להשאיר אותי בחברה , כשלב אחרון לפני ניתוק.

פורסם
  • מחבר

עידקון

אז ביטלתי את ההוראת כבע שלי אהכפאתי את המנוי ששלי

היום חזרה אלי שני מקשרי לקוחות ואומרת שבדקה את זה עם המנהל שלה ואין להם את הסמכות לבטל לי את הכנס

והיא הפנתה אותי למחלקת פניות ( משהו כזה ) pniot@bezeqint.co.il 03-9285038

אז אני אפנה אלהם ונראה מה יהיה אני אעדכן

תודה לכל העונים היה נחמד לקבל תגובות זה הרגיע אותי קצת

פורסם

רציתי לומר שיש לי בדיוק אותה בעיה, כבר יותר מחודש, וזה בלתי נסבל. יש ניתוקים משרתי משחק (BATTLEFIELD 2 לדוגמא) והפינגים בכללי עולים ב - 100 בשעות היום! זה מצב בלתי נסבל והתמיכה הטכנית פשוט מצפצפים על הלקוחות.

בדקתי את השרתים שלא ניתן לשחק בהם דרך בזק בינלאומי, התחברתי דרך 012 ולא התנתקתי מהשרת אפילו פעם אחת, אמנם הפינג עלה ב 60 אבל לפחות ידוע לי שמקור הניתוקים הוא בבזק בינלאומי.

לצערי במדינה שלנו אין לגיימרים מתוסכלים סיכוי להלחם בענקית כמו בזק. להתנתק מבזק זו לא אופציה בכלל, שאר הספקיות שוות לתחת יחסית לבזק, סלחו לי על הביטוי.

מקווה שמשהו ישתנה מתישהו...

פורסם
  • מחבר

אבל העניין שהם לא נותנים לי שרות וגם לא מוכנים לשחרר אותי מהתיחבות זה מגעיל יותר מידי

זה הסיבה שהחלתתי ללכת איתם ראש בראש ויהיה מה שיהיה

אם שופט יגיד לי שאני צריך לשלם את הכל בסדר

אבל אם לא זה יתן היזדמנו לכל אחד שלא מקבל שרות שהו יכול לקבל מחברה אחרת להישתחרר מהתחיבות

אני אעדקן פרטים בהמשך אבל זה יקח עוד הרבה זמן

פורסם

אם שופט יגיד לך לשלם, אתה תשלם בנוסף ריביות על אי תשלום בזמן, שזה עוד בסדר

והוצאות משפטיות שזה יכול להגיע לאלפי שקלים

פורסם
  • מחבר

אם לא ההבנתה אני מוכן לקחת את הסיכון

פורסם

תאמין לי שלא אכפת לאף אחד מהאתר אם לא אכפת לך לקחת את הסיכון

רק תהיה מוכן, למקרה שתפסיד, זה שההורים שלך יצטרכו לשלם הרבה הרבה כסף

ובמידה ואין להם, הם יצטרכו לקחת משכנתא על הדירה

ובמידה והם כבר לקחו משכנתא על הדירה, מקסימום תגור ברחוב...

שיהיה לך בהצלחה :)

וגם למקרה שלא הבנת מקודם, אם לדוגמא עכשיו היית צריך לשלם להם X שקלים, אחרי שתפסיד תצטרך לשלם להם 100*X במקרה הטוב

אם אתה באמת רוצה לתבוע אותם, תתייעץ עם עו"ד ותקשיב לו, כי במידה ואין לך עילה לתביעה, (שאת זה כן יש לך) או סיכוי לניצחון, הוא יגיד לך לא ללכת, וגם בזמן הזה שרפת בין 100-300 שקלים לשעה מול העו"ד

אז בהצלחה לך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים